Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 131 886
  • 1 229

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin joo jos jotain reikiä tai paakkuja on pääkoppaan ilmestynyt niin sitä tuskin ruokavaliolla voi selittää. Ellei sitten vilperi oo alkanut jotain krokodilia tai akkuhappoa alkanut toden teolla syömään samalla kun lauseet ovat lyhentyneet.
Jostain baarista sai juomaa nimeltään akkuhappo. En ottanut. Ja ehkä ihan hyvä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eikö pää kasva kun ikää tulee. Valitettavasti vain yläpää, tai no, alapäästä perse. Muna se vain pienenä pysyy. Penisleikkausta olen harkinnut, mutta operaation pitäisi olla valtava. Eikö Kela voisi kustantaa mikropeniksesille suurennusleikkauksen?
 

Glove

Jäsen
Jostain baarista sai juomaa nimeltään akkuhappo. En ottanut. Ja ehkä ihan hyvä.
Tulipas flashback nuoruuteen pienen assosiaatioketjun kautta. Akkuhappo - auton akku - autoilu - liikennevalot - liikennevalo niminen drinksu. Tai oikeastaan kyseessä oli kolme pientä shottia laudanpätkällä tarjoiltuna. Kuten arvaattekin, ensimmäinen oli punainen shotti, sittem keltainen ja lopuksi vihreä. Punainen oli Carilloa, muita en enää muista kun aikaa on viehrähtänyt reilu parikymmentä vuotta kun tuohon törmäsin.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tulipas flashback nuoruuteen pienen assosiaatioketjun kautta. Akkuhappo - auton akku - autoilu - liikennevalot - liikennevalo niminen drinksu. Tai oikeastaan kyseessä oli kolme pientä shottia laudanpätkällä tarjoiltuna. Kuten arvaattekin, ensimmäinen oli punainen shotti, sittem keltainen ja lopuksi vihreä. Punainen oli Carilloa, muita en enää muista kun aikaa on viehrähtänyt reilu parikymmentä vuotta kun tuohon törmäsin.
Mukavaa, että sain tuotua sinun mieleesi nuoruuden muistoja.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@Roger Moore ja @FASlapsi Nyt on aika vaikea näin sanallisesti kuvailla enempää tuosta muutoksesta päässäni. Siis ulkonäöllisesti. Mutta jos teitä kiinnostaa niin voin teille kahdelle pistää luottamuksellisesti ennen ja nyt kuvat päästäni. Pääsette niitä sitten vertailemaan, ehkä huomaatte tosiaan että jonkinlaista muutosta on tapahtunut ja voitte varmaan spekuloida sitten enemmän mitä on tapahtunut. Ja tosiaan, uskallan luottaa teihin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
@Roger Moore ja @FASlapsi Nyt on aika vaikea näin sanallisesti kuvailla enempää tuosta muutoksesta päässäni. Siis ulkonäöllisesti. Mutta jos teitä kiinnostaa niin voin teille kahdelle pistää luottamuksellisesti ennen ja nyt kuvat päästäni. Pääsette niitä sitten vertailemaan, ehkä huomaatte tosiaan että jonkinlaista muutosta on tapahtunut ja voitte varmaan spekuloida sitten enemmän mitä on tapahtunut. Ja tosiaan, uskallan luottaa teihin.
Saahan sitä laittaa, yksityisviestit on yksityisiä. Kuten kirjesalaisuus.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Eikö pää kasva kun ikää tulee. Valitettavasti vain yläpää, tai no, alapäästä perse. Muna se vain pienenä pysyy. Penisleikkausta olen harkinnut, mutta operaation pitäisi olla valtava. Eikö Kela voisi kustantaa mikropeniksesille suurennusleikkauksen?

Sanopa muuta. Tärkeää on myös huomata, että toisaalla tehdään sukupuolenkorjausleikkauksia joissa saattaa kukaties minkälaista halkoa lähteä biojätteisiin. Tuhlausta, haaskausta ja epätasa-arvoa. Voidaan myös kysyä, saattaako se peniskudos myös kokea syntyneensä väärään kehoon kun isäntäruumis kokeekin olevansa emäntä.

Missä sijaitsee ihmisen tietoisuus? Naiset usein väittävät, että miehellä se sijaitsee nimenomaan genitaaleissa. Isoja kysymyksiä nämä. Ja eletään kuitenkin vuotta 2019 jolloin maailmassa moni asia jää hoitamatta mutta ei sentään sukupuolenkorjaus- tai kauneuskirurgiset toimenpiteet. Ehdoton peukku Kela-rahoitukselle. Yhteinen rahahan ei ole kenenkään rahaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sanopa muuta. Tärkeää on myös huomata, että toisaalla tehdään sukupuolenkorjausleikkauksia joissa saattaa kukaties minkälaista halkoa lähteä biojätteisiin. Tuhlausta, haaskausta ja epätasa-arvoa. Voidaan myös kysyä, saattaako se peniskudos myös kokea syntyneensä väärään kehoon kun isäntäruumis kokeekin olevansa emäntä.

Missä sijaitsee ihmisen tietoisuus? Naiset usein väittävät, että miehellä se sijaitsee nimenomaan genitaaleissa. Isoja kysymyksiä nämä. Ja eletään kuitenkin vuotta 2019 jolloin maailmassa moni asia jää hoitamatta mutta ei sentään sukupuolenkorjaus- tai kauneuskirurgiset toimenpiteet. Ehdoton peukku Kela-rahoitukselle. Yhteinen rahahan ei ole kenenkään rahaa.

Hyvä että joku ymmärtää meidän ongelmia. Olemme vähemmistö. Huomaamaton vähemmistö. "Millon sää sen sinne panet?"
 

redpecka

Jäsen
@vilperi , tietääkseni korvat ja nenä ja tämmöset kasvaa iän myötä, vanhuksilla on norsun korvat ja noidan koukkunokka. Mutta lihominen laihtuminen tekee kyllä nopeammin havaittavat muutokset kun joku luu jää näkymättömiin tai alkaa paistaa huomattavasti.

Itse havahduin joku vuosi sitten että mitä vittua, kun näin itteni sivusta päin jossan valokuvassa. Piti oikein kattoa nuoruuskuvia ja kyllä kyllä, olin siellä söpö siloposki. Oli mennyt ohi tämä lihomisen kautta tullut muutos kun peilistä näkee kenkusti vain etupuolen.
 

Glove

Jäsen
Ei ne korvat ja nenä taida varsinaisesti kasvaa, maan vetovoima vaan tekee tehtävänsä vuosikymmenien saatossa. Nykynuorethan hoitaa tämän asiankin jollain kummallisilla venytyskoruilla. Joita minä en ymmärrä ollenkaan, mutta ei mun varmaan tarvikaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei ne korvat ja nenä taida varsinaisesti kasvaa, maan vetovoima vaan tekee tehtävänsä vuosikymmenien saatossa. Nykynuorethan hoitaa tämän asiankin jollain kummallisilla venytyskoruilla. Joita minä en ymmärrä ollenkaan, mutta ei mun varmaan tarvikaan.

Kyllä ne kasvaa. Murrosiän jälkeen ihmisessä moni asia ei enää kasva, mutta nenä ja korvat ne vaan jatkaa kasvuaan koko ihmisen iän ajan. Painovoima sitten vetää samalla korvia ja eritoten korvanlehtiä alemmas, jolloin korvat näyttää senkin takia isontuvan. Mutta kyllä ne perkeleet muutenkin kasvaa vaan kasvamistaan kunnes ne viimein arkussa alkavat mätänemään.

Minä joskus junnuna astelin Provinssirockissa johonkin joen varrella operoineeseen lävistystelttaan ja pyysin siellä ollutta intialaista tekemään mulle kulmalävistyksen. Sen se tekikin sitten, semmosella pyssyllä ampui jonkun ihme purkinavaajan silmäkulmasta läpi. Alkoholilla oli osuutta asiaan. Pidin sitä killutinta sitten jonkun aikaa, taisin ihan jonkun oikean korunkin käydä Asematunnelin jostain punkkarikaupasta hakemassa. Sit ku menin armeijaan, koru piti ottaa pois, ja intin aikana reikä oli umpeutunut enkä mä nyt enää jaksanu Seinäjoelle asti mennä ettii sitä intialaista että ammu hei mua uudestaan. Se oli ihan hyvä juttu se.
 

Glove

Jäsen
Ilmeisesti sitten näin. Kun nyt tunnustusketjussa ollaan niin minulla oli kaksi ylimääräistä reikää vasemmassa korvassa. Enpä enää muista mitä niissä oli, nappia ja rengasta varmaankin. Ei nuo taida enää olla auki kun ei niissä varmaan pariinkymmeneen vuoteen ole mitään ollut.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
En ole nähnyt enkä ikinä aio katsoa ensimmäistäkään jaksoa Game of Thronesia.
Olen katsonut vain sarjan ensimmäisen tuotantokauden ensimmäisen jakson silloisen avovaimoni kanssa. Noin kuukautta myöhemmin tuli ero. Sen jälkeen on ollut GoT katsomatta.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ei ollut kyllä mitään tietoa vielä hieman yli viikko sitten siitä, kuka on Ed Sheeran.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ei ollut kyllä mitään tietoa vielä hieman yli viikko sitten siitä, kuka on Ed Sheeran.
Tämä mulle ei vaan jotenkin avaudu, että miten niin hemmetin moni nimimerkki täällä ei ollut aikasemmin kuullut yhdestä viime vuosien suosituimmasta miesartistista. Vähän sama kuin ei olisi 2006 kuullut Justin Timberlakesta.
Tunnustan, että minulla ei ole koskaan ollut lävistyksiä.
Ei se mitään. Olen sinua jotain 8 vuotta vanhempi eikä minullakaan ole ikinä ollut ensimmäistäkään lävistystä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä ne kasvaa. Murrosiän jälkeen ihmisessä moni asia ei enää kasva, mutta nenä ja korvat ne vaan jatkaa kasvuaan koko ihmisen iän ajan. Painovoima sitten vetää samalla korvia ja eritoten korvanlehtiä alemmas, jolloin korvat näyttää senkin takia isontuvan. Mutta kyllä ne perkeleet muutenkin kasvaa vaan kasvamistaan kunnes ne viimein arkussa alkavat mätänemään.
Uskoako Mensan jäsentä vai Tieteen kuvalehteä. Tunnustan, uskon tässä kohtaa jälkimmäistä.

Kysy meiltä: Kasvavatko nenä ja korvat koko elämän?

Lähdekritiikki on hyvä muistaa. FAS varmaan jostain MeNaisista lukenut juttuja faktoina.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Uskoako Mensan jäsentä vai Tieteen kuvalehteä. Tunnustan, uskon tässä kohtaa jälkimmäistä.

Kysy meiltä: Kasvavatko nenä ja korvat koko elämän?

Lähdekritiikki on hyvä muistaa. FAS varmaan jostain MeNaisista lukenut juttuja faktoina.

Tee kuten me viisaat ja usko ensimmäistä Googlen tarjoamaa linkkiä kun kirjoitat englanniksi että kasvaako nenä ja korvat koko elämän. Tohtori Oz, hän tietää:

https://www.doctoroz.com/blog/arthur-perry-md/noses-and-ears-continue-grow-we-age

Vaan olihan tuolla seuraavissa linkeissä näköjään myös vastakkaistakin tietoa tarjolla. Mutta ei ne oo Tohtori Oz joten ne on väärässä. MeNaiset ja Kotiliedet ja mitä näitä Tieteen Kuvalehtiä onkaan, pyh, Tohtori Oz on totuus ja elämä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
vaan olihan tuolla seuraavissa linkeissä näköjään myös vastakkaistakin tietoa tarjolla. Mutta ei ne oo Tohtori Oz joten ne on väärässä. MeNaiset ja Kotiliedet ja mitä näitä Tieteen Kuvalehtiä onkaan, pyh, Tohtori Oz on totuus ja elämä.
Niin just, Oz on vankilasarja. Hyvä sarja, mutta en pidä tieteellisenä lähteenä.
 

redpecka

Jäsen
@Käyttäjänimetön Täytyypä itsekin suhtautua sitten tähän nenäkorvakeissiin kriittisemmin jatkossa.

Toinen urbaanifakta on, että kynnet ja hiukset kasvaisivat kuoleman jälkeen. Siihen on sitten urbanisoitu jatkoksi että eikä kasva, vaan iho kun vetäytyy ja kuivuu ja kutistuu näyttää kaljulla kuolleella olevan pieni sänki. Sama kynsissä. Mitään en jaksa googlettaa vaan odotan kolmatta mutulegendaa tähän jatkoksi. Olkoon se vaikka sitten tunnustukseni kun tämän nimisessä ketjussa ollaan.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tämä mulle ei vaan jotenkin avaudu, että miten niin hemmetin moni nimimerkki täällä ei ollut aikasemmin kuullut yhdestä viime vuosien suosituimmasta miesartistista. Vähän sama kuin ei olisi 2006 kuullut Justin Timberlakesta.

Saattaa olla, en tiedä. Varmaan on nimi vastaan tullut useastikin, mutta ehkä olen vaan onnistunut väistelemään ne kaikki Ed Sheeran -jutut mielenkiinnon puutteen vuoksi, ja mennyt seuraavaan joka paikassa...

Pitääkin kuunnella joku biisi piakkoin sit. Nyt on ainakin nimi mielessä :D
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vähän sama kuin ei olisi 2006 kuullut Justin Timberlakesta.
Itse asiassa ei ole. Justin Timberlake tiedettiin ainakin miesten keskuudessa tuohon aikaan Britney Spearsin exänä. Ed Sieraimella ei ole kuitenkaan yhtä mehukkaita naisseikkailuja kerrottavana.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse asiassa ei ole. Justin Timberlake tiedettiin ainakin miesten keskuudessa tuohon aikaan Britney Spearsin exänä. Ed Sieraimella ei ole kuitenkaan yhtä mehukkaita naisseikkailuja kerrottavana.

Se voi olla myös oikeesti panomies. Niidenhän ei tarvi naisjuttujaan kertoilla niin kuin sellaisiksi haluavien.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös