Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 131 894
  • 1 229

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mää olen niin lopen kyllästynyt jääkiekkoon, että toivon sen lajina kyykkäävän heti kunnolla ja saadaan siten ehkä vähän irtoamaan tuosta pöhöttyneestä omahyväisyydestä. Tämä koskee sekä NHL:ää (kiitos sen vitun kätyrin palvonnan) että meidänpeliliigaa. Tylsää on, varsinkin kun oma suosikki kyntää syvällä suossa. Karsinnat takaisin!

Onneksi on hiihto, (osin) jalkapallo ja yleisurheilu. Ja Lauri Markkanen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Montakohan kertaa muuten ex-palstalainen, veli abianos, on rakastunut tässä kuussa?
Vastaus oli nolla. Abianos käväisi illalla meidän etäkänneissä kun tämän viestin luettuani pyysin hänet mukaan. Hänen rakkautensa kohdistuu tällä hetkellä vain vajaa 2v lapseensa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kävi mielessä, että pitäisi luoda ketju ”Typerin tekoni.” No en nyt luo, laitan tänne.

Tunnustan, että olin ihan saatanan typerä ääliö vuonna 1995, kun erosin vanhimman tyttäreni äidistä. Ehkä se ei olisi kestänyt muutenkaan, mutta se tapa jolla asia hoitui oli hävettävä. Lähdin vaan yhden sutturan mukaan. Ja suttura lähti parin kuukauden päästä Japaniin, eli ei sekään kantanut. Onneksi sitten -99 tutustuin nykyiseen ja lopulliseen vaimooni. Ei tarvitse vanheta yksin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Itselleni tärkeintä urheilussa on se, ettei kukaan pääse haukkumaan gloryhuntteriksi.
Hyvä periaate sinänsä. Jokereiden kannattajillahan on jo vuodesta 2002 ollut sama, tosin aluksi vahingossa. Ensin SM-liigassa, sitten he alkoivat vuonna 2014 seurata pelin tasoa kun muut suomalaisjengit pelasivat playoff-kiekkoa pitkälle kevääseen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hyvä periaate sinänsä. Jokereiden kannattajillahan on jo vuodesta 2002 ollut sama, tosin aluksi vahingossa. Ensin SM-liigassa, sitten he alkoivat vuonna 2014 seurata pelin tasoa kun muut suomalaisjengit pelasivat playoff-kiekkoa pitkälle kevääseen.

Helmikuussa golfkentille oli hyvä slogani Pasilan pösilöille.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Tunnistan perheemme Afrikan Tähti -pelissä laattojen selkämyksestä mikä niistä on Afrikan Tähti.

Mulla kävi aikanaan sama, kun tapana oli se että Afrikan Tähteä liikutetaan pelinappulan alla sen jälkeen kun se on löytynyt. Ja ajan kuluessa sitten taustapuoli kului.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Söin eilen illalla 35 gramman proteiinipatukan seuraavalla sisällöllä:

Proteiinisekoitus (20%) (hydrolysoitu heraproteiini (maito), heraproteiinitiiviste (maito), soijaproteiini-isolaatti, maitoproteiinitiiviste), makeutusaine (maltitoli), maitosuklaa (16%) (makeutusaine (maltitoli), kaakaovoi, kuivattu täysmaito, kaakaomassa, vähärasvainen kaakaojauhe, emulgointiaine (rapsilesitiini)), tumma vähäsokerinen karamelli (12%) (oligofruktoosi, kosteudensäilyttäjä (glyseroli), kasviöljyt (palmunydin, palmu), voi (maito), vesi, johanneksenleipäpuunalkiojauho, emulgointiaineet (rasvahappojen mono- ja diglyseridit, rapsilesitiini, sorbitaanitristearaatti), karamellisoitu sokeri, hyytelöimisaine (pektiini), suola), oligofruktoosisiirappi, kosteudensäilyttäjä (glyseroli), hydrolysoitu naudasta valmistettu liivate, kaakaosoijaproteiinipalat (4%) (soijaproteiini-isolaatti, kaakaojauhe, tapiokatärkkelys), kalsiumkaseinaatti (maito), rapsiöljy, kaakaomassa, vähärasvainen kaakaojauhe, luontaiset aromit, emulgointiaine (soijalesitiini), aromi. MAITOSUKLAA: Kaakaon kuiva-ainetta vähintään 42%, maidon kuiva-ainetta vähintään 18%. ALLERGEENIT: Allergeenit on lihavoitu aineosaluettelossa. Saattaa sisältää maapähkinää, pähkinöitä ja gluteenia.

Vatsa on vieläkin sekaisin.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Juuri tästä syystä nyt olisi mainio tilaisuus julistautua esim. Chelsea tai Liverpool -faniksi ja kerätä hedelmät sitten kun palaavat omalle tasolleen.
Tuossa olisi kyllä laskelmoimalle veijjolle saumaa kieltämättä. SaiPan kohdalta menestyksestä ei ole huolta. Malagalla sen sijaan on suuri kannattajakunta, joten saumat menestykseen on olemassa. Eihän tästä ihan hirveän montaa vuotta ole, kun Malaga pelasi Mestareiden liigaa. Sijaitseehan seura Espanjan 5.suurimmassa kaupungissa. Stadion on todella suuri ja yleisöä käy hyvin jopa toisella sarjatasolla. Valitettavasti omistajana on maailman persaukisin sheikki, joka kuppaa joka pennin seuralta. Vääjäämättä näyttää, että pudotus tulee tämän kauden jälkeen 3.sarjatasolle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen alkanut tykkäämään parista Haloo Helsingin biisistä. Toisessa mennään johonkin kreiviluolaan ja toisessa tulikärpäset pummii tupakkaa. Tai jotain. Radiosta näitä kuullut. En nyt vielä levyä osta. Mutta onko se nyt ihan ok että tällainen viiskymppinen setämies kuuntelee lastenmusiikkia?
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Olen elänyt sen verran keskivertoa poikkeavan elämän, että mikäli innostun kirjoittamaan siitä kirjan, niin ehkä jotain kiinnostaisi sitä lukeakin.

Vai kuinka moni on orjatyön kaltaisesta kaikkein alimmasta paskaduunista siirtynyt neljässä tunnissa kättelemään Suomen eliittiä, suuria yritysjohtajia ja illastamaan viinilasi kädessä kv-urheilutapahtuman vip-aitioon, katsomaan ottelua mustien lasien takaa, jossa pelaa vierelläni seisovan poika. Ja muutamaa tuntia aiemmin hikisenä likaiset haalarit päällä kuuntelemassa työkavereiden 'vittu-saatanaa'.

Tämä vain yhtenä kymmenestä erikoislaatuisesta kokonaisuudesta mitä vuosikymmenien varrelle mahtunut, mitä tuskin kovin usein tapahtuu.

Pyrkinyt elämään elämää sillä tavoin, että näen koko kansakunnan kirjon ja en jumita yhteen asiaan kovin pitkään. Vahvuuksien ja heikkouksien suuri kontrasti mahdollistanut kummallisia asioita ja osittain asiat vain tapahtuneet sattumien summana.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olen elänyt sen verran keskivertoa poikkeavan elämän, että mikäli innostun kirjoittamaan siitä kirjan, niin ehkä jotain kiinnostaisi sitä lukeakin.

Vai kuinka moni on orjatyön kaltaisesta kaikkein alimmasta paskaduunista siirtynyt neljässä tunnissa kättelemään Suomen eliittiä, suuria yritysjohtajia ja illastamaan viinilasi kädessä kv-urheilutapahtuman vip-aitioon, katsomaan ottelua mustien lasien takaa, jossa pelaa vierelläni seisovan poika. Ja muutamaa tuntia aiemmin hikisenä likaiset haalarit päällä kuuntelemassa työkavereiden 'vittu-saatanaa'.

Tämä vain yhtenä kymmenestä erikoislaatuisesta kokonaisuudesta mitä vuosikymmenien varrelle mahtunut, mitä tuskin kovin usein tapahtuu.

Pyrkinyt elämään elämää sillä tavoin, että näen koko kansakunnan kirjon ja en jumita yhteen asiaan kovin pitkään. Vahvuuksien ja heikkouksien suuri kontrasti mahdollistanut kummallisia asioita ja osittain asiat vain tapahtuneet sattumien summana.
Ja eikös sinulla ole vielä kaiken lisäksi kuningasmunakin?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mie olen elänyt ihan vitun tylsän ja mitäänsanomattoman elämän. Ja olen helevetin onnellinen siitä. Kaikki tapahtumat ja muutokset on aina huonompaan päin, toivottavasti niitä ei tule.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tuolla nimellä voi kirjan alusta jättää esipuheen kokonaan pois, kaikki tietää ilmankin, että mitä on tulossa.
Esipuhe on jo olemassa:

Naiseni, joka tottunut saamaan aiemmilta kumppaneilta kakkoseen ja minulta saa vain ykköseen, huusi viime yönä seksin aikana 'kuningasmuna, paras muna ikinäkoskaanmilloinkaan'.

Kai se on viimein uskottava, että asian tiimoilta ei ole ongelmaa.

Klassikko
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Minä olen jahdannut sateenkaaren päätä ja yrittänyt kiivetä yhä korkeimmille huipuille huomaamaan, että sateenkaaren pää pakenee aina edellä ja että aina löytyy uusia korkeampia huippuja...
Annoin periksi, luovutin ja löysin lopulta sellaisen polun, jota kuljen hiljalleen, ainakin vähän seesteisempänä kuin ennen, kohti auringon laskua kaikkein rakkaimpieni seurassa - ei tää tasaista oo, mutta päivän matka kerrallaan...

 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vai kuinka moni on orjatyön kaltaisesta kaikkein alimmasta paskaduunista siirtynyt neljässä tunnissa kättelemään Suomen eliittiä, suuria yritysjohtajia ja illastamaan viinilasi kädessä kv-urheilutapahtuman vip-aitioon, katsomaan ottelua mustien lasien takaa, jossa pelaa vierelläni seisovan poika. Ja muutamaa tuntia aiemmin hikisenä likaiset haalarit päällä kuuntelemassa työkavereiden 'vittu-saatanaa'.

Valavuoren Allu, paitsi hän skippasi tuon paskaduunin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lainasin ketsuppia työpaikan jääkaapista tänään. Oli pomon purkki.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Taannoinen elämäni ja parisuhteeni Lahdessa oli lähestulkoon pahinta, mitä olen kokenut. Sen jälkeen vannoin, etten kusekaan Lahteen päin, ja aika hyvin muutaman vuoden ajan ohitinkin Lahden. Syksyn 2019 ja 2022 välillä lasken käyneeni Lahdessa vain kolme kertaa, ja joka kerta oli vain pakko. Piti jopa huudattaa auton stereoista Slayeriä, jotta ei tuntuisi niin pahalta, kun sinne meni. Inho kasvoi niin suureksi, etten pystynyt kuuntelemaan enää edes Tehosekoitinta. Yhtyettä, josta pidän niin paljon.

Mutta eihän se Lahden tai Tehiksen vika ollut. Tietenkään. Kesti vain aikaa sisäistää tämä. Tottakai tiesin sen aina, mutta kaikki Lahteen liittyvä aiheutti aina hylkimisreaktion.

Vaan ei enää. Yhtenä päivänä se oli vain pois. Lahti oli taas vain Lahti, ei mikään maailmanloppu. Ja mikä parasta, Tehis oli taas se sama rakas bändi kuten aina ennenkin.

Minulla on taas normaali suhde Lahteen, ja olen siitä hyvin tyytyväinen. Vaikeahan ihmisen on Lahtea välttää, joten parempi näin. Ja parasta on se, että suhde Tehikseen on taas samanlainen. Vanha rakkaus on niin vahva.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minulla on tapana repiä rupia auki. Mitä ahdistuneempi olen sitä varmampi on ettei haavat saa olla rauhassa. Vissiin jotain sukua itsensä viiltelylle. Minä en siis tahallaan itse riko ihoa (en edes usko kykyneväni viiltelemään itseäni) vaan revin haavoissa olevia rupia irti. Olen tehnyt tätä lapsesta saakka. Ja kun rupia repii niin haavat suurenee ja alkaa kerätä pigmenttiä. Ja kun haava on vihdoin parantunut niin jäljelle jää selkeä ruskea laikku. Vaikka tiedän että teen väärin niin aina välillä sormet kynsineen päätyy kokeilemaan vähän ruven reunaa. Kun sitä vähän kutittaa ja on niin kivasti koholla. Ihan vähän vaan tuosta reunasta kokeilen... :-(
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Minulla on tapana repiä rupia auki. Mitä ahdistuneempi olen sitä varmampi on ettei haavat saa olla rauhassa. Vissiin jotain sukua itsensä viiltelylle. Minä en siis tahallaan itse riko ihoa (en edes usko kykyneväni viiltelemään itseäni) vaan revin haavoissa olevia rupia irti. Olen tehnyt tätä lapsesta saakka. Ja kun rupia repii niin haavat suurenee ja alkaa kerätä pigmenttiä. Ja kun haava on vihdoin parantunut niin jäljelle jää selkeä ruskea laikku. Vaikka tiedän että teen väärin niin aina välillä sormet kynsineen päätyy kokeilemaan vähän ruven reunaa. Kun sitä vähän kutittaa ja on niin kivasti koholla. Ihan vähän vaan tuosta reunasta kokeilen... :-(
Sama tapa on ollut minullakin ihan lapsesta saakka. Ja edelleen jatkuu. Esimerkiksi kasvoissa on melko monta (repimisen tuloksena pahemmalta näyttävää) arpea muistona tuosta tavasta.

Gösta Sundqvist sen parhaiten sanoikin:
Tässä naamassa arpikin kaunistus olisi...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös