Syyspojat

  • 25 334
  • 284

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lisää Girlzillan huomautuksia:
Tehdäänkö näin että tuttuja ei saa äänestää?
Sparrow'n tunnen jo niin hyvin, että mielestäni hän olisi tietenkin ykkösvaihtoehto minun Syyspojakseni.

Naisille tiedoksi, Sparrow TODELLA osaa kuunnella huolia ja muuta, erittäin pitkällä kärsivällisyydellä!
Nim.Kokemusta on

Näitä esityksiä lukemalla voisi melkein sanoa, että ne Suomen parhaat, parhaimmannäköiset ja fiksuimmat miehet löytyvät Jatkoajasta!:D
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti girlzilla15

Näitä esityksiä lukemalla voisi melkein sanoa, että ne Suomen parhaat, parhaimmannäköiset ja fiksuimmat miehet löytyvät Jatkoajasta!:D

Eiköhän tämä ole totuus, jota kukaan ei pysty kyseenalaistamaan:D
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla15
Lisää Girlzillan huomautuksia:
Tehdäänkö näin että tuttuja ei saa äänestää?
Sparrow'n tunnen jo niin hyvin, että mielestäni hän olisi tietenkin ykkösvaihtoehto minun Syyspojakseni.

Naisille tiedoksi, Sparrow TODELLA osaa kuunnella huolia ja muuta, erittäin pitkällä kärsivällisyydellä!
Nim.Kokemusta on

Näitä esityksiä lukemalla voisi melkein sanoa, että ne Suomen parhaat, parhaimmannäköiset ja fiksuimmat miehet löytyvät Jatkoajasta!:D


Väliin oli laitettu loistava mainostus Sparrowille, tämän jälkeen kilpailu lienee turhaa? ;)

Jatkoajasta todellakin löytyy universumin komeimmat kollit ja luonnollisesti suomen suloisimmat naiset. Nämähän ovat faktoja.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vaikka osallistuminen on turhaa Miika-90:n jälkeen, niin kai sitä pitää yrittää. Vain veikkaamalla voit voittaa. Maailmakin on erilainen jne.

Ikää on kertynyt jo senioriksi asti, 37. Hauskaakin on ollut, siitä todisteena naururypyt vihreiden silmien lähistöllä. Muuten olen erittäin hyvin säilynyt nykyään tamperelainen huumorintajuinen veitikka. Pituutta ei ole kertynyt muutamaan vuoteen lisää, toisin kuin painoa: 176/85. Massaa onkin sitten pitänyt käyttää hyväksi salibandykentällä maalien edustalla. Mua ei tönitä niin kuin Penttiä. Mielestäni olen kuitenkin enemmän harteikas kuin vatsakas.

Luonteeltani olen näennäisestä rauhallisuudestani huolimatta temperamenttinen. Parhaiten tämä näkyy pelikentillä, jotka valitettavasti jätän tämän kauden jälkeen jalkavaivoihin vedoten. Onneksi äkkipikaisuus on yhdistynyt yhtä pikaiseen leppymiseen. Aggressiivisuuteni olen purkanut tähän mennessä terveellä tavalla joukkuepelien lisäksi krav magassa, mutta nyt pitää keksiä uudet harrastukset. Paitsi nuoria blondeja ei vaihdeta mihinkään.

Rahaa on kuin rosvopäälliköllä. Ei yhtä paljon, mutta samalla tavalla hankittu. Ylimääräiset lantit sijoitan mieluiten musiikin ja elokuvien keräämiseen sekä irlantilaiseen stouttiin, jota käytän kohtuudella.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joopa joo

Tähän kohtaan ilmoitan, että tein nyt sitten koon pyynnöstä pieniä (hyvin pieniä) tarkennuksia esittelyyni. Olin tosiaan ensimmäinen esittäytyjä ja pidin vielä kiinni tuosta annetusta rivimäärästä.

Että semmoista vain.
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Pohjolan vaalea viikinki.
Taivaansiniset silmät.
Isot jalat , pysyy pystyssä , vaikea kääntyä.
Suorastaan salskea atleetti ( ainakin pienellä virityksellä ).
Muotovalio.
Tukka aina vaalenee kesäisin ( luonnollisesti , auringon vaikutuksesta ) .
Syntymäaika noppapelaajan unelma.
Pääharrastuksena peli jota kutsutaan maailman julmimmaksi ( ei saa sekoittaa mihinkään räiskimispeliin tms ).
Tenniksenopettajan ( lasten ja nuorten ) paperit.
Purjelautailun opettajan paperit.
Vaipanvaihto onnistuu.
Siniset tennissukat.
Muuten sukaton.
Jauhelihamössö kuuluisaa ( useita vaihtoehtoja ).
Aikoinaan paikkakunnan suosituin yksityinen baaritiski ( kerrankin jatkoille oli 70 metrin parijono ).
Muuten ok.
Pakollinen puhallus : se on muuten harhaluuloa että miehet tekevät valinnat , ne on naiset jotka valinnat tekevät , miesten pitää olla vaan hyvin tyrkyllä , siis ilmoittaa että ovat paikalla jotta naiset voisivat tehdä parhaan mahdollisen valinnan.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Fc Lahti, Manchester United, La Lakers
Olen kohta 17-vuotias poika(/)mies (riippuu kuka määrittelee) joka opiskelee Lahden seudulla. Pituutta ei minulle ole suotu todellakaan liikaa (170+) eikä painoa (n.60) , mutta kiitos tummien hiuksien sekä ruskeiden silmien on ulkonäköni sanottu olevan lähelle jalkapalloilija Javier Saviolaa. Väitän olevan suhteellisen atleettinen ja suurin paheeni onkin urheilu jota harrastan 5-6 krt viikossa ja niihin kuuluu etunenässä Kuntosali/painonnosto, Squash, Salibandy sekä jalkapallo kaveriporukassa.

Toinen pahe on musiikinkuuntelu, jota allekirjoittanut fiilistelee hiukan liikaakin välillä. Enimmäkseen kuuntelen Rap/Hiphop musiikkia mutta kännissä ja kihloissa muukin menee. Pidän myös "juhlimisesta" tai suomen kielellä muustakin kuin kansalaisluottamuksen nauttimisesta, mutta en ihan joka viikonloppu vaikka siihen ollaan menossa :) Pitää kiinni tietyista periaatteista kuten naisiin kohdistuvan väkivallan disauttamisesta sekä muutenkin kaikenlaisen turhan väkivallan poissulkemisesta.
 

JanJ

Jäsen
JanJ

Olen JanJ.
Ikää pian 28, asuinpaikka Helsingin Lauttasaari.

Vaikka tietynlaiset sympatiat ovatkin grungen esitaistelija Kurt Cobainin puolella, en myös minäkään ole hänenlaisensa nurkkaan vetäytyjä sekä ajoittain räjähtävä.
Olen tasaisesti esillä sekä äänessä.

Luonteeltani olen työssä viileä, kylmän laskelmoiva, sekä tuloksen tekoon suuntautunut.
Siviilissä olen lämmin ja empaattinen, ystävät soittelevat minulle jos heillä on huolia. Minä kuuntelen, ja ajan vaikka sadan kilometrin päähän lohduttamaan. Itse en taas lohdutusta hae, vaan nielen kaiken hymyssäsuin. Enkä myöskään stressaannu mistään.

Harrastuksiin on kuulunut jääkiekko (aloittamassa taas...), kaukalopallo, jalkapallo, lentopallo, salibandy, kitaransoitto, rumpujen soitto, suunsoitto (stand-up komiikka).
Nykyään harrastuksiin käytettävä aika on vähentynyt roimasti kahden lapsen myötä. Kuitenkin jääkiekkoa seuraan vähintään 60 peliä kaudessa paikan päällä.

Vartalo on komea, tietenkin.
Mitä nyt vähän mahaa on tullut, johtunee siitä että syömätavat ovat kuin urheilijalla, mutta kulutus enää murto-osa siitä.
Pituutta on 181, painoa 86 kg.
Oikea kisapainoni on 80-81kg.
Hiukset ovat vaaleat, silmät siniset.
Eli äitini intialaiset sukujuuret eivät minussa näy tippaakaan.

Minä olen syyspoika.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hei vaan!

Olen kohta 23-vuotias opiskelija Vihdin Nummelasta. Lapsuuteni ja nuoruuteni vietin kauniin isänmaamme sydänseutuvilla Länsi-Savossa tuhansien järvien sylissä. Juuristani muistuttaa ehkä parhaiten syvän siniset silmäni sekä rehellinen ja herkkä luonteeni. Vaikka osaan myös itkeä, ei se tarkoita sitä, että olisin kaikkien tuulten viskeltävissä. Olen tarvittaessa hyvin päättäväinen ja luja, ja kannan vastuuni teoistani.

Pituutta minulla on 186 cm ja painoa 84 kiloa, tosin paino lisääntynee syksymällä, jahka työt ja kesäkiiret vain loppuvat ja ehdin salille. Olen harteikas, mutten trimmatun lihaksikas, siis kropaltani melko tavallinen nuori mies. Ryhtini on hyvä ja hampaat suorat ja valkoiset.

Silmieni väri tulikin jo selväksi, hiukseni puolestaan ovat tummanruskeat ja tällä hetkellä noin kolmen sentin pituiset, geelillä ylös päin tärkätyt. Olen tarkka vaatteistani ja hygieniastani, perusasuni on farkut ja neule, näin kesäisin highwaterhousut ja t-paita. Töissä käytän farkkuja ja firman paitaa. Maininnan ansaitsee käyttämäni tuoksu; suosittelen Clinique Orangea joka pojalle.

Erityiskomeudekseni uskallan mainita kasvoni. Miehekkään komea on yleisin kuvaus, jonka olen kuullut. Ehkä siinä jotain perää onkin, tumma ja selkeäpiirteinen kun olen. Luonteeltani olen melko tulinen, mutta helposti leppyvä, vastuuntuntoinen ja herkkä. Erityisen tyytyväinen itsessäni olen keskustelu -ja kuuntelutaitoihini, avoimuuteeni, luovuuteeni ja rohkeuteeni. Parannettavaa olisi sosiaalisissa taidoissa. Huumori on sekä vahva että heikko puoleni, sitä on nimittäin joskus liikaa ilmassa. Taidan niin imuroinnin, tiskauksen kuin ikkunoiden pesun, silitän vaatteeni, vaihdan renkaat ja öljyt autoon, teen ruokaa, suutelen jumalaisesti ja pyyhin pyllyni itse.

Seksuaalisesti olen suuntautunut ihanaan vaimooni, joten hetero lienee hienompi nimitys. Vaimoni lisäksi pidän toffeejäätelöstä, Don Rosan Ankka-tarinoista, jääkiekosta ja joulutortuista. Harrastuksiksi voisin mainita kävelyreissut kultani kanssa, sählyn, sulkapallon, lukemisen, jatkoaikailun ja kitaran soiton. Syyspojaksi olisin kaiketi ainutkertainen valinta, vaikka varattu olenkin.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Joopa joo

Viestin lähetti Oiva
Olin tosiaan ensimmäinen esittäytyjä ja pidin vielä kiinni tuosta annetusta rivimäärästä.

Niin, tuo rivien määrähän riippuu melko pitkälti siitä, että kuinka suuren/pienen monitorin läpi Jatkoaikaa tihrustaa. Jospa arvon nimimerkki 'koo' ilmoittaa toosansa koon, niin voimme lopettaa tämän spekuloinnin.
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Mukaan vaan...

Olen tällainen rento ja huumorintajuinen opiskelija tyyppi Lappeenrannasta. Silmien väri on sininen ja pituutta on kertynyt 177cm ja painoa 69kg. Ja hiusten väri on vaalea.

Harrastuksiini kuuluu: tennis, lenkkeily, leffat ja tuleehan siellä salillakin käytyä. Eli urheilullista tyyppiä olen ja pyrin pitämään itseni kunnossa. Talvisin pyrin seuraamaan SM-liigaa paikanpäältä Kisapuistossa.

Tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa ja olen avoin tyyppi. Pyrin ottamaan kaikki huomioon, etenkin jos kyse on naisista. Jotka asetan aina etusijalle! Monet ovatkin kehuneet pyykkilauta vatsaani sekä valloittavaa hymyäni, mikä kuulemma vetoaa naispuolisiin.

EDIT: pientä päivitystä painoon...
 
Viimeksi muokattu:

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No hei!

Ehdokas nro 23 olen minä! Fiksu ja kypsä (?) 21-vuotias monen osa-aikaisen ammatin harjoittaja Jyväskylän liepeiltä.

Ulkoisilta mitoiltani olen 186 cm pitkä ja 78 kg painava, fyysisten töiden ja urheilun myötä kroppa on kohtuullisessa kunnossa, joskin parannettavaa toki aina löytyy. Hiukseni ovat tummat, kulmat vielä tummemmat ja silmät sinivihreät. Minulla on kuulemma hymy johon ihastuu ja ihanat silmät, väitti muutama naisihminen taannoin. Kaikkea ne keksivät...

Ulkomuoto on minulle tärkeä, siksipä käytän kohtuullisen paljon tuloistani pukeutumiseen. Tykkään tummasävyisistä trendivaatteista, näin kai voisi asian kiteyttää. Parta kasvaa kuin 15-vuotiaalla = ei juuri ollenkaan. Toisaalta en koe tätä tappioksi, sillä tuskin sellaista pitäisin muutenkaan, viiksistä nyt puhumattakaan.

Luonteeltani olen toisaalta huumorintajuinen suupaltti, toisaalta pohdiskeleva ja empaattinen. Hermoni ovat hyvät, jopa liiankin. Vastakkaista sukupuolta kunnioitan, en ole koskaan lyönyt enkä pettänyt naista. Verbaalisesti sen sijaan olen koetellut heidän hermojaan jo aikojen alusta asti, heistä kun joskus kaikki mikä on hauskaa ei ole kivaa... Paheita minulla ei juurikaan ole, käytän päihteistä vain alkoholia kohtuuden rajoissa.

Tykkään melankolisesta musiikista, jota on mukava kuunnella varsinkin näin syksyn häämöttäessä ovella. Musisoin itsekin bändissä kuudetta vuotta, ja soitan levyjä baareissa viikonloppuisin. Muita harrastuksiani ovat kirjoittaminen ja urheilu, miksipä eivät ihmissuhteetkin.

Elämä on kolhinut minua viime aikoina lähinnä opiskelupaikan puuttumisen ominaisuudessa, kirjoitin jo kolme vuotta sitten enkä vieläkään ole päässyt tekemään muita jatko-opintoja kuin avoimen yliopiston juttuja. Siksipä kaipaisinkin itsetunnon kohotusta, vaikkapa kisan voittotittelin muodossa!

EDIT: lisäilyjä, mm. Poisonin tiedusteluun vastaus
 
Viimeksi muokattu:

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Paljon puhetta tyhjästä

Heipä hei, olen pian 22-vuotias sinkkupoika täältä Helsingistä. Olen ylioppilas vm. 2000. Luonteeltani olen ystävällinen, huomaavainen ja kohtalaisen kiltti ihminen. Olen mielettömän ujo, mutta osaan kaiketi piilottaa sen, sillä tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Olen mielestäni ihan ok kuuntelija, puhua en juurikaan osaa. Huumorintajuni on parhaimmillaan sekava (esikuvana vedetäänkö vaikka Daniil Harms) ja huonoimmillaan aika huono. Tästä esimerkkinä lempiharrastukseni eli vanhojen Yömyöhä-nauhojen kuuntelu (Pedro ja P-P P) tai vaikka 100 kierrosta Slicks n' sliden ovaalirataa Trio Erektusta kuunnellen (mahdollisesti sixpackin pahvit päässä).

Yritän parhaillaan päästä eroon tupakasta, oluesta en varmaan milloinkaan. Son hyvää enkä yleensä tyhmäile kännissä, vaan olen mielestäni useimmiten rentoutunut ja iloinen. Siis humalassa.

Minussa on humanistin vikaa, vaikken olekaan varma siitä ihminen-on-luontojaan-hyvä -osiosta. Luulenkin, että ihmiset ovat luonnostaan aika vittumaisia ja ahneita.
Pidän huolestuttavimpina ongelminamme maapallomme ylikansoittumista sekä etenkin kiihtyvää luonnon saastumista sekä -raiskausta. Tuon maailmanrauhan kanssa hommat voisivat olla myös paremmin.
Minusta olisi hauskaa oppia joskus puhumaan kielillä. Kirjan kirjoittaminen voisi olla myös mukavaa.
Sotilasarvoni on reservin siviilipalvelusmies.

Pidän itseäni kohtalaisen fiksuna eli noin vinjettinä, jos jotain sattuisi kiinnostamaan ovat erinäiset turhat "älykkyystestit" antaneet minulle tuloksia suunnilleen väliltä 125-135.
Harrastuksiini kuuluvat kaikenlainen musiikki kuunneltuna sekä huonohkosti rummuilla, landolalla tai kämpällä hevimmällä kitaralla tuotettuna; lukeminen sekä nykyjään varsinkin runojen kirjoittaminen niistä haikeista, pimeistä syysöistä; sähly jos olisi porukka kasassa; sekä nykyään aina vaan vähemmän roolipelit. Piirtäminen on joskus ollut lähinnä sydäntäni, nykyään tuhertelen vain naamoja malleista luppoajallani. Jääkiekko on parhaimmillaan minusta kaunista, vauhdikasta katseltavaa ja mukavata jännättävää sekä hyvää vaihtelua todelliselle elämälle. Sama pätee kissoihin. Niissä viehättää myös itsepäisyys, sielukkuus sekä kunnioituksen puute kaikkia auktoriteetteja kohtaan.

Olen n. 188 cm pitkä ja elopainoa on noin 80 kiloa. Normaali ruumiinrakenne, leveät hartiat, ei kovin lihaksikas (paitsi hyvinkääläisperäisiä fillaroitsijan reisiä). Karvoitusta lähinnä päässä, maantienvärinen pitkä paksu tukka josta joskus poiston yhteydessä parturi sanoi "en ole ikinä leikannut noin paljon hiuksia keneltäkään." Vähän niinkuin hyvänmuotoinen naama, mutta nenä on... persoonallisen suuri.

Minusta olisi hauskaa rakastua oikein kunnolla. Sitä tunnetta ei taida voittaa mikään. Naismakuni on minua kauniimpi, hauskempi ja älykkäämpi, ei niin vaativa vaan ehkä vain vähän erilainen kuin muilla. Pidän myös hellyydestä kipeyteen asti. Pitkät hiukset sekä oma musiikkimaku tytöllä on kova juttu.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti girlzilla15
Lisää Girlzillan huomautuksia:
Tehdäänkö näin että tuttuja ei saa äänestää?
Sparrow'n tunnen jo niin hyvin, että mielestäni hän olisi tietenkin ykkösvaihtoehto minun Syyspojakseni.

Naisille tiedoksi, Sparrow TODELLA osaa kuunnella huolia ja muuta, erittäin pitkällä kärsivällisyydellä!
Nim.Kokemusta on

Näitä esityksiä lukemalla voisi melkein sanoa, että ne Suomen parhaat, parhaimmannäköiset ja fiksuimmat miehet löytyvät Jatkoajasta!:D
Girlzilla, lopeta heti spekulointi, sinä karkoitat "asiakkaat". Tällaiset kilpailut ottavat koville ja herkemmät saattavat hermostua ja poistaa kuvaelmiaan. Ketä tahansa saa äänestää, tietenkin, kaikkihan täällä tuttuja on, mutta ei saa hehkuttaa ketään, heidän tulee ITSE vakuuttaa meidät , niin.

Upeita poikia ja miehiä meillä täällä on. Harmittaa oikein kun lähden kahden upean kanssa reissaileen ja luen sitten nämä kuvaelmat vasta jostain matkani varrelta.
Säännöt ovat pilkulleen niin kuin on mainittu ja jos tulee epäselvyyksiä ja ymmärtämisvaikeuksia niin paikalla olevat naispuoliset varmaankin keksivät ratkaisun.
"Toosan kokoa" en osaa sanoa mutta ei kai niissä riveissä enään ole mitään epäselvää joten Sopulikin voi kirjoittaa miten paljon tahtoo.
Senior oli reipas poika ja suostui heti kun vähän uhkailtiin, joten ottakaapa muutkin "hevijuuserit" näppikset uskomattoman upeisiin käsiinne.

Olen ylpeä Teistä
koo
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti koo


"Toosan kokoa" en osaa sanoa mutta ei kai niissä riveissä enään ole mitään epäselvää joten Sopulikin voi kirjoittaa miten paljon tahtoo.

Olen ylpeä Teistä
koo

>>> Mitä ihmettä? Pitääkö täällä nyt jo arvuutella nimim. koon toosan kokoa? Pitäisi olla ammatiltaan gynekologi, että tässä tilanteessa pystyisi olemaan punastumatta.... huh, tuli ihan hiki...
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pakko yhtyä Girlzillan mielipiteeseen: Kyllä Jatkoajasta sitten löytyy ihania miehiä! Jonkun voisin huolia vaikka ihan omaksikin...

Nyt kaipailen vain lisää esittelyjä, tosin tällä hetkellä tuolta on jo pari erottunut edukseen. ;) Yksi toivomus tosin: Kertokaahan myös se, että millainen karvoitus löytyy leuasta, jos löytyy ollenkaan. Muutama oli tosin parrastansa jo maininnutkin.

Ja vielä koo:lle kiitos tästä loistavasta keksinnöstä laittaa syyspoikakisa käyntiin. :cool:
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti koo

"Toosan kokoa" en osaa sanoa mutta ei kai niissä riveissä enään ole mitään epäselvää joten Sopulikin voi kirjoittaa miten paljon tahtoo.
Senior oli reipas poika ja suostui heti kun vähän uhkailtiin, joten ottakaapa muutkin "hevijuuserit" näppikset uskomattoman upeisiin käsiinne.

Olen ylpeä Teistä
koo

Taitaa mennä virtuaali- ja livetoosat sekaisin.:rolleyes:

Mutta: rakas (huomasitko käyttämäni sanan!) virtuaalinen koo, kysyn Sinulta seuraavaa, vielä ennen matkaasi

- saako siitä lisäpisteitä, ettei teettänyt kuvaustaan Seppo Ahdilla?
- saako reippaudesta lisäpisteitä?
- saako siitä, jos virtuaalisesti kehuu ja lipoo Sinua? (huomaat kai, että se on jo alkanut?)
- saako siitä, ettei ole muokannut vastaustaan?
- saako siitä, että vastasi heti?
- mistä saa?:p
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Katsos vain, rapster on palannut. Tervetuloa kotiin!


Yleisön pyynnöstä kerron karvoituksestani:
Eli hyvin espanjalaistyyppisesti sitä löytyy sääristä, käsivarsista, kainaloista ja päälaelta. Selkään ei onneksi kasva, rintaan kevyesti sillei teinipartamaisesti, juu nou. Parrankasvu on melko tiheää ja nopeaa, mutta partaa tai viiksiä ei ole. Kulmakarvat ovat tummat ja ripset melko pitkät. Korvakarvoja ei ole, nenäkarvat napsin pois. Loput karvapaikat ovatkin sitten lapsilta kiellettyjä.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Karvainen kuin kananmuna...

No en nyt ihan....
- Päässä on kaikki tallella, joskin lyhyeksi leikattuna.
- Mainitsinkin jo käsivarsissani olevat kultaiset karvat, jotka ovat edukseen varsinkin kesäruskeana.
- Nenäkarvoja ei ole.
- Leuka ja nenänalusta saa kyytiä Mach:lla ja vaahdolla.
- Rinnassa on futismatsi - 11 molemmilla puolilla.
- Navan alla hiukan, seuraavana >piiip<.
- Säärissä on siron kaunis karvoitus, riitti jopa Vaasan Nuorisokellarin miesten säärikilpailun voittoon! Kylän komeimmat sääret!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Syyspoikaehdokas Arnold

Morjes!

Tässä esittäytyy pieni Porin piru. Kirjaimellisesti pieni. Ja kirjaimellisesti pieni piru, en ole siis mitenkään pirullinen. Käsittääkseni. Ikää itselleni on kertynyt jo 20 vuotta. Tosin siltä se ei tunnu, koska viime synttärit vietin armeijan vihreissä (ei harmaissa, toim. huom.). Tästä aasinsiltana päästiin sotilasarvoon, joka on vain ja ainoastaan jääkäri. Mutta sillä ei varmaan mitään väliä ole tämän Syyspoikakilpailun kanssa, eihän?

Pienuudesta oli jo puhetta, eli katson maailmaa 167 sentin mataluudessa (painoa on noin 72 kg). Ei voi sanoa pituudessa, mutta en valita kohtaloani. Geenit on tälläiset ja mieluummin olen pienempi kuin 200+ senttinen. Ehkä se johtuu siitä, että Theoren Fleury (n. 167 cm) on yksi suosikeistani jääkiekossa. Taas aasinsiltana, että olen siis jääkiekkofani.

Karvamäärä päässäni on melko vähäinen, johtuen kesälookista. Muutenkin hiukset ovat yleensä siististi lyhyet ja geelillä muokatut. Ja olen aito blondi. Kyllä, korrrostan sanaa aito. Auringolla on välillä oma sanottavansa asiaan myös ja kesä aikaan olen blondimpi. Silmät ovat siniset.

Luonteeltani olen erittäin huumorintajuinen. Jos haluaa tietää lisää luonteestani, niin voi ottaa käteensä horoskooppikirjan ja lukea sieltä rapun kohdasta kaikki tieto. Olen 110%:n rapu. Huvittaa lukea sitä faktatietoa ravusta, kun se tuntuu siltä, että lukisi omaa elämänkertaa.

Suurena intohimona on musiikki. Valitettavasti en osaa soittaa mitään, ja laulaminen rajoittautuu suihkutenoriasteelle, niin jäljelle jää kuuntelu. Lähes kaikki musiikki kuulostaa korvissani erinomaiselta, jos se on vain hyvin tehty ja kauniin melodista. Melankolinen musiikki turhan usein kuulostaa liian hyvältä, vaikka onkin synkkää.

Siviilisääty on tällä hetkellä villi ja vapaa. Tai villistä en mene niin takuuseen, mutta vapaa ainakin kaikella varmuudella.

Tälläinen on syyspoika ehdokas Arnold.
 

theref

Jäsen
Villillä kortilla mukaan

No ni,

Mie olen perussuomalainen lättäjalka itärajalta. Joskus pääsen kyllä täältä käymään sivistyksen keskelläkin, mutta vakituinen majapaikka sijaitsee Länsi-Venäjällä.

No ni,

Miulla kasvaa päässä omat hiukset. Tai kyllä siellä ainakin jotain on. Mutta ei kuitenkaan yhtä paljon ja yhtä kivasti kuin niillä pojilla noissa Seppälän ja Dressmanin mainoksissa. Naamaankin kasvaa naavaa pikkuisen, mutta pyrin sitä joskus ajelemaan poiskin. Lisäksi karvoitusta löytyy perisuomalaiseen tapaan sekä rinnasta, navan alapuolelta, alapäästä että takapuolesta. Oho, meniköhän liian syvälliseksi tämä kuvaus? Toivotaan että arvon tuomaristo ainakin antaa sitten lisäpisteitä rehellisyydestä.

No ni,

Pituutta on sen verran, että näen itseni peilistä ilman varpaillani seisomista, näen ajaa autoa ilman lisätyynyä persauksen alla ja pankin tiskillä asioidessani en tarvitse lisäkorkoja kenkiini.
Painoakin on, mutta sen verran että vielä ei ole tullut vastaan yhtään sellaista vaakaa joka ei olisi sitä pystynyt näyttämään. Tai kyllähän tuo keittiön talousvaaka hieman narahti, mutta kävin ostamassa uuden ja sekin loppui siihen.

No ni,

Luonteeltani olen perussuomalainen juntti. Joskus kaikki nyppii, mutta aurinkoisina päivinä kaikki on kivaa. Tänään on kivaa ja sängystäkin nousin oikealla jalalla, joten päätin rohkeana syödä rokan ja lähteä kisaan mukaan, vaikkakin muut kisaajat vaikuttavat aika kovilta kilpakumppaneilta. Tosin, aika monesti tällaisissa kilpailuissa altavastaajan asemasta on helpompi iskeä!?

No ni,

Harrastuksiini kuuluu jääkiekon tuomarointi, kesk.. ei kun kehonrakennus, sählypalloilu sekä joskus jopa kaljan juonti. Mikä tahansa kepu ei kuitenkaan kelpaa. Oluen on oltava ruskeaa ja siinä on oltava alkomahooliprosentteja. Mitään alkoholitonta litkua on siis turha tulla terassilla tai tämän kisan loppugaalassa tarjoilemaan.

No ni,

Tällainenhan mie. Kisaan lähdin mukaan ihan uteliaisuuttani. Jos kilpailussa en pärjää, niin ei se haittaa. Omaan itseeni olen ihan tyytyväinen joka tapauksessa.

P.s. Pahoittelen jos esiintymiseni meni pitkäksi. Olisi ollut vielä niin paljon kerrottavaa mm. lukioajoista, inttimuistoista, ryyppyreissuista, legendaarisista urheilusaavutuksistani ja -ennätyksistäni...
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen 26-vuotias keskisuomalaistunut karjalaispoika.

Pituutta minulla on 186 cm, painoa n. 94 kg. Atleettilukemat siis. Tai olisivat, jos paino koostuisi enemmän aktiivisesta lihaksesta kuin passiivisesta rasvasta. Karvapeitteestäni ei juuri ole kertomista. Pään päällä hiusta kasvaa, leukaan jokunen haiven, muissa tarpeellisissa paikoissa riittävästi. Kannan silmilläni paksuja laseja. Muiltakaan osin ulkonäköni ei ole millään lailla miellyttävä.

Luonteeltani olen depressioon taipuvainen, ja suhtaudun uusiin ihmisiin hiukan varautuneesti. En pidä esiintymisestä. Naisseurassa olen ujo, jopa ressukkamainen nahjus.

Opintoni ovat edelleen kesken, ja työkseni näplään tietokoneita. Kotona... noh, sitä samaa. Kuten arvata saattaa, olen melko tylsä ja väritön persoona, jonka seurassa ihmisillä on tylsää. Siis nörtti mikä nörtti.

Hyvinä puolinani mainittakoon terveet elämäntavat ja se, etten koskaan puhu rivoja.
Mistä tulikin mieleeni, että pitää muistaa kusaista samalla kun käyn tuossa vessassa tupakilla. Tuo siideri kun saa kusettamaan niin että on mulkunnuppi turvoksissa.
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen Hai
Asun Helsingin Itä- Pasilassa. Ikää on kohta 19
En ole kovin puhelias mutta en kovin hiljainenkaan. Monesta asiasta on ainakin pintapuolista tietoa, joten pystyn siis keskustelemaan. Rakastan väittelyjä ja jaksan myös jankuttaa pitkään, josta minua on myös välillä huomautettu. Olen myös huumorimiehiä, eli kaikenlainen huumori puree, mutta ehkä eniten ( valitettavasti ) kaksimielisyyshuumori.

Luonteeltani pyrin olemaan järjestelmällinen, luotettava, empaattinen sekä oikeudenmukainen. Huonoihin puoliin kuuluu ajoittainen laiskuus sekä välillä itsepäisyys. Pyrin ratkaisemaan ongelmani itse. Muiden apua en niihin tarvitse.

Harrastuksiin kuuluu tennis ja ajoittainen kuntosalilla käyminen. Salibandya ajattelin myös alkaa pelaamaan säännöllisesti. Jääkiekkoa seuraan todella aktiivisesti. HIFK on aina ollut ja tulee olemaan suosikkijoukkueeni.

Vartaloni on sellainen normaali. Hiukseni ovat vaaleat ( menevät kiharaan jos en käytä geeliä). Olen saanut kehuja söpöistä kasvoistani. Olen 188 senttinen ja painoa on noin 80 kiloa.

Pyrin pitämään ruokavalioni monipuolisena, vaikka paheeni onkin roskaruoka ja pizza. Juon myös joka päivä kokista. Pidän myös Red Bullista. Alkoholia käytän lähes joka viikonloppu. Bisseä tulee tissuleltua aika paljon. Salmiakkikossu tai vodka maistuu myös. Olen tehnyt kuitenkin kivenkovan päätkösen että vain Perjantaina/Lauantaina ( välillä kumpanakin päivänä ) tulee juotua. Muina päiväinä pyrin olemaan vesiselvänä.

Toiveekkaana kisaan: Hai
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen syyspoika ehdokas nro noin 50. Nimeni on Dänny ja tulen pääkaupunkiseudulta.Olen luonteeltani helvetin kiivas,mutta en kiroile koskaan.Olen elämänopiskelija ja lisäksi välillä keikkailen ihan vain omaksi huvikseni(keikkapalkkio 5000€+muut kulut)
Harrastan grafiikkaa, nimittäin pornografikkaa.Työkaluni on todennäköisesti Länsi-Espoon suurin.Pidän valtavasti historiallisesta arkkitehtuurista ja tästä johtuen kesämökkini sijaitsee Perun kansantasavallassa.Poliittisesti olen suuntautunut vihreisiin päin(olen muuten kerran ajanut myös punaisia päin, se vuonna seittemänneljä juhannuksena Kalajoen hiekkasärkillä teltassa) ja kannatan yksityisautoilun vähentämista Nilsiän keskustassa.Tykkään rentoutua kuunnellen hyvän ystäväni Timo"Ko-Jo" Kojon musiikkia.
Ai niin ja haen päiväkahviseuraa tositarkoituksella
Naiset äänestäkää mua niin ette tule pettymään.Takaan sen ja sen.
Kunnioittaen:
Kalkun rusakko a.k.a Dänny
Ps.Saanko antaa ääneni Seniorille?? Pliiz hei!!!
Saanko tanssittaa Teitä Patarouva ensimmäisenä kisan loppubanketissa,joka mitä ilmeisimmin järjestetään Matkustajakoti Pilvilinnassa?
Girlzilla15, silmäsi ovat kuin kaksi tähteä....Yhtä kaukana toisistaan.;)
Niin ja sen verran myös että olen peräänantamaton...
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös