Jatketaan nyt sit näiden selostajien ja kommentaattoreiden ruotimista ku siihen kulhoon on vielä niin kauan aikaa.
Itse en montaa MNF matsia tällä kaudella nähnyt, mutta kyllähän Kornheiserin tyyli pisti silmään :) Itse en kyllä puolestaan tykkää Theismanista kommentaattorina, äijä ottaa kaiken niin älyttömän vakavasti ja hermostuu kaikesta pienestäkin kommentista, jos ei itse ole just samaa mieltä. Mut niiden julkkisten ym. tuominen sinne selostuskoppiin otti kyllä meikääkin kupoliin. Siinähän muistaakseni kävi välillä niin et ne näytti niitä selostajia ja vierasta, vaikka matsi oli kentällä menossa!!
Chris Colinsworth on muuten tosiaan yllättävän hyvä nykyään. Äijähän on kans ollut jo jonkin aikaa mukana ja kehittynyt musta aika lailla. Siltä löytyy kans sellasta hoksaamista mistä itse pidän, ei siis pelkästään taktiikassa ym. vaan sitä sellasta muutaman sanan "tilannekomiikkaa" :))
Greg Gumbel on oma lukunsa, musta kyllä tuntuu et hän haluaakin itse olla VAIN selostaja ja antaa kommentaattorin sit tehdä ne kommentoinnit. Joskus se toimii musta paremmin just niin.
Yks mistä ite kans diggaan on Dan Dierdorf. Sillä on jotenkin koko ajan sellanen positiivinen ote siihe hommaan ja uskaltaa kans sanoa silloin kun on eri mieltä jostain, oli sitten kyseessä selostajan kommentit, pelivalinnat, tai tuomiot kentällä.
Troy Aikman saattaa kyllä olla niissä valinnoissaan konservatiivinnen, mutta niinhän ne valmenatajatkin yleensä ovat. Kyllä säkin Fawkes sen jo viimeistään ens kaudella sit huomaat ;)