Lapster kirjoitti:
Juoksupeli on minusta jotenkin vaan niin mielikuvituksetonta,
enkä tarvitse juoksupelin hienoudesta mitään luentoa tai väittelyä.
Pitäisikö keskustelua alkaa siirtämään pikkuhiljaa tuonne oikean matsin puolelle ja kertoa mielipiteitä kumpi vai kampi voittaa Miamissa. Olisi hauska nähdä miten kovasti porukka on täällä jakaantunut. Ja tiedän että jokainen varmasti asettuu jomman kumman puolelle. Oli se sitten vähän tai paljon mutta ihmismieli valitsee suosikin jostain kumman syystä joka tapauksessa.
Mäkin pidin aluksi juoksupeliä mielikuvituksettomana... tai no pidän edelleen. Mutta heittopeli on jotenkin liian nopeatempoista ja siinä edetään kerralla niin paljon etten oikein tykkää siitä. Toki tilanteen niin vaatiessa joukkueen pitää pystyä ottamaan se 20 jaardia kerralla, mutta kyllä se peruslähtökohta on oltava kerralla vähän. Tai näin se mun mielestä on parempi. Ja jos et muuten usko, niin kyllähän Al Pacinon näyttelemä valmentajakin sanoo Minä päivänä tahansa-elokuvassa, että hän tykkää juoksupelistä, koska siinä on mukana koko joukkue. Heittopelissä on vaan QB ja WR. Eli kannattaa uskoa Alia :).
Mutta joo ehkä tosiaan tämä vääntö kannattaa lopettaa nyt keskittyä itse asiaan eli Super Bowl XLI:een. Itse siis liputan todella kovasti Indianapoliksen puolesta. Toisaalta jos rahasta pitäisi veikata niin veikkaisin Chicagon voittavan. Osittain olen ehkä vähän ikuinen pessimisti ja pelkään aina pahinta, mutta jotenkin vaan tämä Indyn ennakkosuosikkiasema pelottaa mua. Saatanan jenkkitoimittajat kun ovat menneet hehkuttamaan Indyä :). Olisivat vaan sysänneet ne mediapaineet Bearseille.
Toive: Bears-Colts 17-27
- Chicagon pisteet: Jones juoksumaali, Hester potkunpalautusmaali, Gould potkumaali
- Indyn pisteet: Manning to Harrison TD, Manning to Wayne TD, Addai juoksumaali, Vinatieri kaksi potkumaalia
- Ottelun MVP: Manning
Veikkaus/Pelko: Bears-Colts 24-20
- Chicago: Grossman to Berrian TD, Jones juoksumaali, Benson juoksumaali, Gould potkumaali
- Indy: Manning to Wayne TD, Addai juoksumaali, Vinatieri kaksi potkumaalia
- Ottelun MVP: Berrian
PS. Ei se Pacino taida siinä itse leffassa noin sanoa vaan se oli niissä poisleikatuissa kohtauksissa. Eikä toi ajatus muutenkaan toimi, koska pitäähän heitoissakin muiden blokata :).