Mainos

Super Bowl XLI Chicago Bears-Indianapolis Colts, Dolphins Stadium, Miami, Florida.

• 24 657
  • 289

Cube

Jäsen
Lapster kirjoitti:
Tiesin että tästä mainitaan vielä ja kirjoitin tarkoituksella hieman jättäen puolustuksen legendat varjoon. Tottakai löytyy puolustuksestakin legendoja sekä ns. game winnereitä. Mutta minun tapauksessa kallistan katseeni mielummin hyökkäykseen ja erityisesti heittopeliin kuin tiukkaan puolustukseen. Juoksupeli on minusta jotenkin vaan niin mielikuvituksetonta,
enkä tarvitse juoksupelin hienoudesta mitään luentoa tai väittelyä.
Mun mielestä myös puolustus voi olla todella mielikuvituksellinen. Esimerkiksi Ravensin tämän kauden puolustus oli todella hauskaa seurattavaa, koska se pelasi usein todella kovalla riskillä, jolloin ei tiennyt mitä odottaa.

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Lapster kirjoitti:
Juoksupeli on minusta jotenkin vaan niin mielikuvituksetonta,
enkä tarvitse juoksupelin hienoudesta mitään luentoa tai väittelyä.

Pitäisikö keskustelua alkaa siirtämään pikkuhiljaa tuonne oikean matsin puolelle ja kertoa mielipiteitä kumpi vai kampi voittaa Miamissa. Olisi hauska nähdä miten kovasti porukka on täällä jakaantunut. Ja tiedän että jokainen varmasti asettuu jomman kumman puolelle. Oli se sitten vähän tai paljon mutta ihmismieli valitsee suosikin jostain kumman syystä joka tapauksessa.
Mäkin pidin aluksi juoksupeliä mielikuvituksettomana... tai no pidän edelleen. Mutta heittopeli on jotenkin liian nopeatempoista ja siinä edetään kerralla niin paljon etten oikein tykkää siitä. Toki tilanteen niin vaatiessa joukkueen pitää pystyä ottamaan se 20 jaardia kerralla, mutta kyllä se peruslähtökohta on oltava kerralla vähän. Tai näin se mun mielestä on parempi. Ja jos et muuten usko, niin kyllähän Al Pacinon näyttelemä valmentajakin sanoo Minä päivänä tahansa-elokuvassa, että hän tykkää juoksupelistä, koska siinä on mukana koko joukkue. Heittopelissä on vaan QB ja WR. Eli kannattaa uskoa Alia :).

Mutta joo ehkä tosiaan tämä vääntö kannattaa lopettaa nyt keskittyä itse asiaan eli Super Bowl XLI:een. Itse siis liputan todella kovasti Indianapoliksen puolesta. Toisaalta jos rahasta pitäisi veikata niin veikkaisin Chicagon voittavan. Osittain olen ehkä vähän ikuinen pessimisti ja pelkään aina pahinta, mutta jotenkin vaan tämä Indyn ennakkosuosikkiasema pelottaa mua. Saatanan jenkkitoimittajat kun ovat menneet hehkuttamaan Indyä :). Olisivat vaan sysänneet ne mediapaineet Bearseille.

Toive: Bears-Colts 17-27
- Chicagon pisteet: Jones juoksumaali, Hester potkunpalautusmaali, Gould potkumaali
- Indyn pisteet: Manning to Harrison TD, Manning to Wayne TD, Addai juoksumaali, Vinatieri kaksi potkumaalia
- Ottelun MVP: Manning

Veikkaus/Pelko: Bears-Colts 24-20
- Chicago: Grossman to Berrian TD, Jones juoksumaali, Benson juoksumaali, Gould potkumaali
- Indy: Manning to Wayne TD, Addai juoksumaali, Vinatieri kaksi potkumaalia
- Ottelun MVP: Berrian

PS. Ei se Pacino taida siinä itse leffassa noin sanoa vaan se oli niissä poisleikatuissa kohtauksissa. Eikä toi ajatus muutenkaan toimi, koska pitäähän heitoissakin muiden blokata :).

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Fawkes kirjoitti:
Niin no riippuu tietysti keneltä kysyy. NFL:n johdon linja suosii hyökkäystä ja sääntömuutokset ja -linjaukset ovat viime vuosina olleet heittopeliä helpottavia (esim. syötönhäirintä). Ja valtamedia ehkä hehkuttaa enemmän Manningia ja Tomlinsonia kuin Urlacheria ja vastaavia, mutta kyllä mun mielestä puolustusta osataan myös aika paljon arvostaa. Esim. Baltimoren, Chicagon ja San Diegon puolustuksia on kehuttu todella paljon kauden mittaan, ihan samalla lailla kuin vaikka Indyn hyökkäystä. Eli yksilöissä hyökkäyspelaajat vievät huomion, mutta ei mun mielestä kokonaisuutena puolustusta mitenkään aliarvioida.

Otan nyt tähän vielä kantaa vaikka tämä keskustelu meneekin vähän ohi aiheen, olet siinä ihan oikeassa että kyllä mediassa puolustuksistakin puhutaan ja kun asiantuntevien henkilöiden juttuja lukee niin niissä se otetaan huomioon.

Nyt kuitenkin jos puhutaan perusfaneista ja erityisesti Amerikkalaisista perusfaneista. Suomalainen sana karjalalippikset ehkä kuvaisi tätä ryhmää aika hyvin, niin tällä sektorilla puolustuksia kyllä aliarvioidaan ja hyökkäyspelistä tykätään huomattavasti enemmän. Tämä on myös se syy miksi NFL on ottanut hyökkäystä helpottavia sääntöjä enemmän ja enmmän käyttöön, suurin osa faneista kun on juurikin tätä osastoa, siis Amerikassa.

Itse on aika old school tyyppiä tässä asiassa. Puolustuksesta pidän, mutta myös juoksupelistä pidän paljon. Run the ball, stop the run on aika pitkälle se mentalitetti josta pidän.

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Fawkes kirjoitti:
Al Pacinon näyttelemä valmentajakin sanoo Minä päivänä tahansa-elokuvassa, että hän tykkää juoksupelistä, koska siinä on mukana koko joukkue. Heittopelissä on vaan QB ja WR. Eli kannattaa uskoa Alia :).

Tuosta leffasta vaan sen verran pitää heittää off-topicia että pari vuotta aina ennen kotipeliä katsoin ainakin osan tuosta pelistä ja varsinkin ne kohdat missä Al antaa palaa oikein kunnolla kun meni paskasti. Heh, siitä tuli joku rituaali sille kaudelle. Al on aika vakuuttava. :)

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Cube kirjoitti:
Se oli keskinkertainen, koska piste-ero oli niin suuri. Tarkoitin kuitenkin yleisesti ottaen Ravensin puolustuksen koko playoffeja. Eikö kyseessä ollut legendaarinen suoritus, koska pisteitä tuli peleissä vähän? Ymmärrät varmasti mitä tarkoitan.

No eikäs tässä ollut nimenomaan kyse siitä millainen matsi on hyvä ja millainen ei? Matsina tuo oli tylsä eikä siitä mihinkään pääse.

Tuo koko play-off systeemi on mielestäni asia erikseen. En minä esimerkiksi jaksa muistaa miten Ravens pelasi tuon vuoden pleijarit. Oman suosikin jäätyä rannalle SB ja sen edesottamukset ovat niitä mitkä jäävät mieleen.

Cube kirjoitti:
Tottakai, mutta se pointti oli, että peli voi olla jännittävä ja hyvä, vaikka joku Madden-kansipoju ei heittäisikään 400 jaardia.

Tottakai voi olla. Yleensä se vaan on mielenkiintoisempaa katsoa tasaista matsia jossa tulee vielä pistesuorituksiakin kuin tasaista matsia jossa ei tule pistesuorituksia. Tasaisuus se homman ydin kuitenkin on. Jos toinen joukkue on puoliajalla 35-0 johdossa niin ei se oikein jaksa kiinnostaa.

Hyvään matsiin tarvitaan mun mielestä: a) tasainen matsi b) hienoja suorituksia (olivatpa ne kummalla puolella palloa tahansa) ja c) pistesuorituksia ja mielellään vielä johtoaseman vaihtoja.

Jos pelissä ei tehdä pisteitä niin se on alusta loppuun sitä varman päälle pelaamista, joka on useimmiten tylsempää kuin pieni takaa-ajo jommallakummalla tiimillä. Ei niitä pisteitä tarvitse mitään sataa olla, mutta kyllä joku 3-9 on yleensä melko tylsä peli.

Cube

Jäsen
Troy kirjoitti:
No eikäs tässä ollut nimenomaan kyse siitä millainen matsi on hyvä ja millainen ei? Matsina tuo oli tylsä eikä siitä mihinkään pääse.

Tuo koko play-off systeemi on mielestäni asia erikseen. En minä esimerkiksi jaksa muistaa miten Ravens pelasi tuon vuoden pleijarit. Oman suosikin jäätyä rannalle SB ja sen edesottamukset ovat niitä mitkä jäävät mieleen.
Kyse oli siitä mistä legendat muodostuvat ja oli mielestäni kummallista vihjata, etteikö esimerkiksi 2000 Ravens sellainen olisi. Sen esitykset pleijareissa olivat aika uskomattoman dominoivia. Vastustajat tekivät neljässä pelissä 23 pistettä, eli 5,75 pistettä/peli. Noista pisteistä seitsemän tuli tosin Ron Dixonin potkunpalautuksesta Super Bowlissa, joten puolustuksen piikkiin meni itse asiassa koko pleijareissa vain yksi touchdown ja 16 pistettä, eli 4 pistettä/peli. Tuosta on aika helvetin paha laittaa paremmaksi ja on melkeinpä naurettava väittää, etteikö tuollaisissa matseissa syntyisi legendoja - oli peli Karjala-lippisten mielestä miten "tylsää" tahansa :)

steepler kirjoitti:
Itse on aika old school tyyppiä tässä asiassa. Puolustuksesta pidän, mutta myös juoksupelistä pidän paljon. Run the ball, stop the run on aika pitkälle se mentalitetti josta pidän.
Sama juttu. Juoksupelissä kiehtoo ennen kaikkea se mieletön nopeuden, ketteryyden ja voiman sekoitus.

Vee_-

Jäsen
Cube kirjoitti:
Kyse oli siitä mistä legendat muodostuvat ja oli mielestäni kummallista vihjata, etteikö esimerkiksi 2000 Ravens sellainen olisi.
Mielestäni tässä tarkoitettiin legendaarisia pelejä, ei niinkään joukkueita.

Itseäni houkuttaa veikata tällaista yhdistelmää:
Colts - Bears +6,5 1 @ n. 1,90
ja
Colts-Bears 2 @ n. 3,00

Painotus ensimmäiselle kohteelle.

Mielestäni todennäköisyys Coltsien voitolle alle 7 pisteellä on verrattain pieni, sillä olen ajatellut näin:

Bearsin hyökkäys toimii & Coltsien hyökkäys toimii = Colts voittaa yhdellä TD:llä, sillä Manning on sen verran kovempaa luokkaa kuin Grossman.

Bearsin hyökkäys ei toimi & Coltsien hyökkäys toimii = Colts jyrää Bearsin.

Bearsin hyökkäys toimii & Coltsien hyökkäys ei toimi = Bears voittaa

kummankaan hyökkäys ei toimi = Bears voittaa.

En mikään ammattiveikkaaja ole, joten en tiedä miten noihin panostaisi, mutta tällaiset kävi mielessä.

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Cube kirjoitti:
Kyse oli siitä mistä legendat muodostuvat ja oli mielestäni kummallista vihjata, etteikö esimerkiksi 2000 Ravens sellainen olisi. Sen esitykset pleijareissa olivat aika uskomattoman dominoivia. Vastustajat tekivät neljässä pelissä 23 pistettä, eli 5,75 pistettä/peli. Noista pisteistä seitsemän tuli tosin Ron Dixonin potkunpalautuksesta Super Bowlissa, joten puolustuksen piikkiin meni itse asiassa koko pleijareissa vain yksi touchdown ja 16 pistettä, eli 4 pistettä/peli. Tuosta on aika helvetin paha laittaa paremmaksi ja on melkeinpä naurettava väittää, etteikö tuollaisissa matseissa syntyisi legendoja - oli peli Karjala-lippisten mielestä miten "tylsää" tahansa :)

Kyllä se Ravens puolustus oli 2000-01 legendaarinen. En minä eikä varmasti kukaan muukaan sitä yritä kieltää.

Suuri yleisö (lue: suurin osa lajia seuraavista ihmisistä poislukien Ravens fanit) muistaa kuitenkin ikänsä huippujännittävän Rams-Titans matsin aina ennemmin kuin sen, että Ravens puolustus teki seuraavan vuoden Superbowlista tylsän hyvyydellään. Tätä nyt on absoluuttisesti hiukan vaikeaa todistaa, mutta näin minä kuitenkin uskon asian olevan.

Mutta kuten tuossa jo tulikin esille niin minä puhuin siitä millainen on legendaarinen matsi enkä siitä mikä muu mahdollisesti on legendaarista eli sinänsä puhuttiin ihan eri asioista.

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Itse kun en osaa hirveämmin kirjoitella pelin saloista mitään, tulee keskityttyä vähän muihin asioihin peliin valmistauduttaessa. Toki perusjutut joukkueista skoutattu, tämä ketju ollut siihen hyvänä apuna.

Mutta suurin pähkinä tuleekin siinä, mitä kaikkea mättöä pitää hankkia peliä varten, muita urheilulajeja seuratessa harvemmin tulee vedettyä mitään ihmeellisempää, mutta Itselleni SB on se tapahtuma, jonka aikana syödään "hyvin" ja nautitaan hyvästä viihteestä.

Viime vuonna taidettiin kaverin kanssa tehdä hodareita kunnon satsi, tänä vuonna voisi olla jonkun muun vuoro. Grilli tulille ja kunnon grillipurilaisia keskellä talviyötä, voisi olla mukavaa :). Vielä ei ole ihan selvillä viitsiikö vetäistä su-ma välisenä yönä bisset huiviin, vai ollaanko kolalinjalla. Toki jos kaljaa tulee otettua, on se ihan fiiliksen vuoksi oltava "budia".

Menu voisi olla jotain tämäntapaista:

Paljon hampurilaisia, joko itse grillissä tai sitte laiskana miehenä säkki euron juustopurilaisia donaldsilta.
Juustonaksuja
Pistaasipähkinöitä
Kreikkalainen salaatti (jotain "kevyttäkin" pitää olla, ettei tule ähky).
Hot wingsejä setti, jonkun kivan kastikkeen voisi veivata seuraksi.

Juomaksi Budwaiseria ja muutama Sol limellä/sitruunalla höystettynä.
TAI
Kolaa, paljon ja paria eri makuvaihtoehtoa. Cappucino Pepsiä ja Cokis Zeroa ainakin, Lordin vanilija colaa voisi kanssa tesmailla.

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Panokset kovenee ja jännitys tiivistyy entisestään. Tässähän ei malta enää housuissa pysyä, vaikkei Super Bowlissa pelaakaan oma suosikkijoukkue (Patriots). Veikkaukselle voi pelata kummankin joukkueen pistemääriä Päivän Parin muodossa, tuohon tuli laitettua Coltsille 22-24 ja Bearsille 19-21. En tiedä miten lähellä nuo ovat totuutta, mutta onpahan ainakin jotain jännitettävää itse pelin ohella.

Tuomas Heikkisen asiantuntevia kommentteja odotellessa..

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Tpip kirjoitti:
Menu voisi olla jotain tämäntapaista:

Paljon hampurilaisia, joko itse grillissä tai sitte laiskana miehenä säkki euron juustopurilaisia donaldsilta.
Juustonaksuja
Pistaasipähkinöitä
Kreikkalainen salaatti (jotain "kevyttäkin" pitää olla, ettei tule ähky).
Hot wingsejä setti, jonkun kivan kastikkeen voisi veivata seuraksi.

Juomaksi Budwaiseria ja muutama Sol limellä/sitruunalla höystettynä.
TAI
Kolaa, paljon ja paria eri makuvaihtoehtoa. Cappucino Pepsiä ja Cokis Zeroa ainakin, Lordin vanilija colaa voisi kanssa tesmailla.

Täällä menu on noin suuriinpiirtein seuraavanlainen:

Kunnon pihvit.
Erilaisia perunoita, joista saa kukin sitten valita mieleisensä.
Kreikkalainen salaatti.
Olutta.
Snackseja laajalla skaalalla.
Dippejä laajalla skaalalla.
Kahvi joko erikseen tai jollain tavalla viinaan yhdistettynä.

Fakap

Jäsen
Vuoden suurin urheilutapahtuma on kohta edessä. Vastakkain täydellinen taistelupari. Hyökkäys vs. puolustus, hyvä vs. paha. Ei sillä, että näkisin puolustusta pahana, Da Bears vaan on minulle se inhokki nro. 1 (katso suosikkijoukkue). Olen viime vuosina sympannut hieman Coltsia, johtuen jokakeväisestä joukkueen ja etenkin Manningin sättimisestä median ja "asiantuntijoiden" toimesta. "Colts ja Manning murenee playoffseissa" -puheet voidaan onneksi vihdoin jo unohtaa.

Colts on pelannut kaksi loistavaa playoff-ottelua. Ravensia vastaan puolustus (etenkin juoksupuolustus) näytti, että he ovat mainettaan parempia. Patriotsia vastaan hyökkäys näytti, he eivät murene paineen alla.

Tasainen ja erittäin mielenkiintoinen ottelu luvassa. Jos Bearsin juoksupeli onnistuu, Coltsin juoksupuolustus ei pelaa parhaalla tasollaan, Bearsin puolustus pelaa omalla huipputasollaan ja Grossman ei heitä inttareita, Bears vie Superbowlin.

Katselen tässä CBS:n Superbowl alkuhöpinöitä ja tuossa juontaja kertoi että Miamissa voi olla sadetta luvassa. Paha Coltsien kannalta jos näin on. Kerrottakoon tietämättömille, että Colts pelaa katetulla stadionilla, kun taas Bears on sateisen pohjoisen joukkue. No, onneksi olen lyönyt vetoa Bearsin puolesta. :hymiö:

edit. Eli kyseessä onkin ainoastaan ajoittaiset sadekuurot, eli tuskin sen suuremmin vaikuttaa otteluun.

Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Laji itsessään on erittäin tuttu, ymmärrän mitä kentällä tapahtuu ja näen myös pintaa syvemmälle. Teidän spekulaatioita en kuitenkaan ole hämmentänyt. Jatkakaa toki, kyllä niitä luetaan.

Melkoinen savotta edessä, pitäisi alkaa kisapizzaa vääntämään, vaimo ei ole kotona. Sitten vähän kylpemistä ja kohtahan jo joku huutelee oh say can you see, olihan se nimikin jo toki mainittu, enpä nyt vain muista sitä tähän hätään.

Suosikkia ei ole. Noin sinänsä ei voisi vähempää kiinnostaa kumpi vie. Ulkopelillinen mielenkiinto haetaan toki vedonlyönnistä. Vielä en tiedä ketä tai mitä pelaan, mutta jotain kuitenkin.

Cube

Jäsen
pernaveikko kirjoitti:
Suosikkia ei ole. Noin sinänsä ei voisi vähempää kiinnostaa kumpi vie. Ulkopelillinen mielenkiinto haetaan toki vedonlyönnistä. Vielä en tiedä ketä tai mitä pelaan, mutta jotain kuitenkin.
Kyllä Chicagoa kannattaa mun mielestä ehdottomasti pelata. Eihän se välttämättä tietenkään voita, mutta n. kolmen kieppeillä oleva kerroin on silti liikaa.

Unibetissä oli aika paljon mielenkiintoisia "pikkukohteita" pelin sisällä, mutta valitettavasti sinne ei saa massia siirrettyä niin nopeasti, että tänään pääsisi niitä pelaamaan.

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Aika jees, huomiseksi hoidettu vapaapäivä, löin Chicagon puolesta parikymppiä vetoa mielenkiinon lisäämiseksi, bisseä ja konjakkia on, Amazing racen jälkeen saunaan, sitten jukka ja Twin Peaks :). Homma hanskassa, etten sanoisi.

Tuli mieleen, että jos joku parempipäinen voisi kertoa SB:n televisiointihistorian Suomessa? Itsellä on sellainen fiilis, että olen katsonut kaikki Suomessa telivisioidut matsit, mutta ihan saletti en ole. Alkoi joskus 93-94 kun Bills ja Cowboys pelasi pari kertaa putkeen vastakkain? Sitten taisi olla jossainvaiheessa aika pitkä paussi ja nyt taas tullu monia vuosia?

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Monelta kick-off Suomen aikaa? Ei jaksa valvoa, mutta jos jaksaisi herätä. Liukuvan työajan puitteissa voisi the matsin taas kerran katsella.

Cube

Jäsen
greatLeo kirjoitti:
Monelta kick-off Suomen aikaa? Ei jaksa valvoa, mutta jos jaksaisi herätä. Liukuvan työajan puitteissa voisi the matsin taas kerran katsella.
1.25-1.45

1.25 se virallisesti on, mutta muistelisin, että menneinä vuosina tuon alun kanssa ei turhaa kiirettä ole ollut, vaan matsi alkaa todellisuudessa vasta tuossa puolen jälkeen.

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Tuleeko tästä matsista uusintaa mistään maanantaina tai myöhemmin viikolla?

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Viasatilla alkaa lähetys kello 01, mitähän mahtaa sitten tulla ennen aloituspotkua? Toivottavasti ei vaan kauden kohokohtia tms. Niin kyseessähän on HD-puolen lähetys että selostajatkin ovat varmaan eri mitä orginaali-CBS:llä?

Cube

Jäsen
jlammi kirjoitti:
Viasatilla alkaa lähetys kello 01, mitähän mahtaa sitten tulla ennen aloituspotkua? Toivottavasti ei vaan kauden kohokohtia tms. Niin kyseessähän on HD-puolen lähetys että selostajatkin ovat varmaan eri mitä orginaali-CBS:llä?
Eiköhän sieltä ihan pre-game hössötystä tule. Kaikenlaista ohjelmaahan tuossa perinteisesti on luvassa ennen kickoffia. En nyt tosiaan muista onko niin, että peli alkaa jo 1.25, mikä on siis virallinen alkamisaika, mutta yhtä kaikki - ei tuossa nyt mitenkään ihmeemmin jää aikaa ennakoinnille, kun ottaa kansallislaulut ja kolikonheitot sun muut huomioon.

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
jlammi kirjoitti:
Niin kyseessähän on HD-puolen lähetys että selostajatkin ovat varmaan eri mitä orginaali-CBS:llä?

Siis näyttääkö Viasat pelin HD lähetyksenä muka, enpä ole tälläisestä mitään mainintaa nähnyt.

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
steepler kirjoitti:
Siis näyttääkö Viasat pelin HD lähetyksenä muka.

Ei ole HD-lähetys mutta kuva on sama kuin HD-puolella, ainakin näin on ollut kauden aikaisemmissa otteluissa. Jollakin tekniikalla sitten pakkaavat kuvan laadun digimuotoon.

Cube

Jäsen
Tuli muuten mieleen, että vittu meikäläinen ei kyllä tajua mitään tästä lajista. Muistan mesonneeni aikaisemmin kaudella tuolla normaalissa NFL-ketjussa, että Indy ja Chicago nyt eivät ainakaan voita tällä kaudella, koska toisella on niin huono juoksupuolustus ja toisella niin huono pelinrakentaja. Ohhoh, mites sitten kävikään :)

Ehkä parempi olla ensi kaudella siis täysin hiljaa.

Tuli myös sellainen mieleen, että Devin Hesteriä kannattaa seurata tänään. Tämä siis kaikille, jotka eivät vielä ole sattuneet kaverista kuulemaan (mielestäni aika vähän ollut Hesteristä puhetta tässä ketjussa). Kyseessä on siis Chicagon potkunpalauttaja, joka teki runkosarjassa NFL:n ennätyksen palautus-touchdowneissa (aloituspotkut+lentopotkut). Todella hauska pelaaja seurata. Tässä yksi pätkä hänestä, Youtubesta löytyy enemmänkin varmasti: http://www.youtube.com/watch?v=NSN6LUIh3Ws

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Cube kirjoitti:
Unibetissä oli aika paljon mielenkiintoisia "pikkukohteita" pelin sisällä, mutta valitettavasti sinne ei saa massia siirrettyä niin nopeasti, että tänään pääsisi niitä pelaamaan.

Kylläpäs muuten saa, jos sattuu olemaan nettipankkitunnukset. Mailaa skriinshotin maksusta ja rahat saapuvat pelitilille välittömästi. Näin ainakin monilla firmoilla, sitä en tiedä miksi Unibet olisi erilainen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy