Veijari kirjoitti:B-luokan makkara on ainoa ja oikea grillimakkara. Nautitaan miedosti hiileksi kärvistettynä talouspaperipalalta ja paljon sinappia päälle. Suosikkejani Camping ja Hiillos.
Rebel kirjoitti:Kuten ystäväni hienosti totesi:
"Se on kuin ostaisi jauhelihaa kaupasta ja panisi suoleen".
Clocks kirjoitti:Tämä ylös. Nyt olisi tärkeä kysymys (itse asiassa taidan laittaa myös sekalaisten puolelle) koskien makkaraa:
Vieläkö kaupasta saa Taifuunia, ja mistä?
Makkaroiden kuningas, sen puutteessa grilliin menee perus-Campingia.
Troy kirjoitti:No enköhän minä sitä XO:ta osta, kun on se tavallinenkin kabanossi ihan jees makkaraa, niin ei se voi paljon pieleen mennä.
Lexa kirjoitti:Ainoa mutta tuossa saattaa olla se, että kyseinen HK:n taidonnäyte on melko pippurinen, eli jos ei pidä pippurista (kuka ei pidä?), niin kannattaa ostaa jotain muuta.
Makkara-arvosteluja löytyy täältä:
http://www.makkara.info/
Clocks kirjoitti:Tämä ylös. Nyt olisi tärkeä kysymys (itse asiassa taidan laittaa myös sekalaisten puolelle) koskien makkaraa:
Vieläkö kaupasta saa Taifuunia, ja mistä?
msg kirjoitti:Taifuunihan on turkulainen versio HK:n tutusta Camping-makkarasta. Joskus muinoinhan Popsi ja HK olivat vielä erikseen ja molemmilla oli omat makkaransa. Ovat tosin vuosia olleet jo saman katon alla.
Ehkäpä sinun pitää lähteä LSO/Popsin perinteiselle alueelle eli Varsinais-Suomeen etsimään tätä herkkua?
BigRedCat kirjoitti:Tällä hetkellä suosikki on Kabanossi hot bacon! Ensi viikolla se saattaa tosin olla jo vaihtunut...
Kenji kirjoitti:Sitä virhettä ei kannata tehdä, että syö A ja B -luokan makkaraa samalla kertaa. Tai sen jälkeen ei ainakaan B-luokan makkara maistu enää miltään.
HN kirjoitti:Siis mikset osta Campingiä, kun kyseessä kuitenkin on täysin sama tuote eri nimellä?
Ainakin koko taitaa olla eri. Toinen on 400 g ja toinen 500 g. Campingin hinnoittelua on ainakin joskus pyritty pitämään brändille sopivampana kun taasen Popsi tuotteita on aikakin aikoinaan käytetty pk-seudulla hintakilpailun välineenä.HN kirjoitti:Mulla on sellainen käsitys, että nykyään se on ihan sama makkara, mutta eri paketissa.
HN kirjoitti:Mulla on sellainen käsitys, että nykyään se on ihan sama makkara, mutta eri paketissa.
msg kirjoitti:Poprillihan ei ole makkara vaan jonkin sortin siivekäs.
Camping ja Taifuuni eivät todellakaan ole samoja tuotteita. Taifuuni on Campingiin verrattuna mausteisempaa, huomattavasti kuivempaa, erilaisessa kuoressa, eri kokoinen, käyttäytyy kypsennettäessä aivan eri tavalla... Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään, koska kyseessä on täysin eri tuote.HN kirjoitti:Siis mikset osta Campingiä, kun kyseessä kuitenkin on täysin sama tuote eri nimellä?