Suosikkimakkara?

  • 18 087
  • 158

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Magnum kirjoitti:
Kivikylän huiluntuhti. Taitaa olla saatavilla ainoastaan Länsi-Suomessa, hemmetin hyvää.

Höpö höpö. Ostin sitä juuri viime keskiviikkona rouvalle juhannukseksi Tampereelta Prismasta. Että kyllä sitä on muuallakin. On teilläkin siellä mustaamakkaraa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Magnum kirjoitti:
Kivikylän huiluntuhti. Taitaa olla saatavilla ainoastaan Länsi-Suomessa, hemmetin hyvää. On muuten kyseinen "kyrsä" palkittu vuonna 2004 valtakunnallisessa makkaramestari kilpailussa hopeisella palkinnolla.

Ainoa makkara, jota suostun syömään.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Juhannuksen kunniaksi ketju ylös! Täältä äänet Wilhelmille sekä myöskin Ukko-Pekka on ollut viime aikoina kova sana yhdessä kylmän oluen kanssa.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Wilhelmiä se on ja olikohan se sinihome-valkosipuli, on muuten hyvää! Nyt jussit kaikille tämä ukko lähtee nesteytykselle.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pirkka Krakovanmakkara on minulle ihan ykkönen. Mutta kyllä myös tuo Huiluntuhti on hyvää, ja tietenkin ihan perus Atria Hiillos.

Niin, ja kyllä tuota Huiluntuhtia saa täältä Itä-Suomestakin. Ainakin Kuopiossa olen nähnyt sitä ihan kaupoissakin ja pienemmilläkin paikkakunnilla kiertelee Kivikylän myyntiauto toreilla kaupittelemassa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En ole mikään grillimakkaran suurkuluttaja, mutta tykkään kyllä lihaisia makkaroita mussuttaa eri yhteyksissä. Wilhelmin eri versioita kai ne pääosin ovat, kun anoppilassa tulee yleensä grilliin törmättyä ja heidän suosikkinsa on ko. kyrsä. Joitakin uusia olen kuitenkin yrittänyt bongailla matkaan, jos olen tarjontaan saanut vaikuttaa. Tapolan nautagrillimakkara oli hyvää, samoin Chef Wotkinsin joku tuote, en valitettavasti muista mikä niistä. Varmaan kaikki. Mieleni minun tekevi maistaa myös kypsentämätöntä grillimakkaraa, valmistajana muistaakseni Veljekset Mattila.
 

Mapkob

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL, Jokerit
Ääni saksalais bratwursteille (Nürnberg style). Esim Prismasta löytyy sellaisessa sinisessä paketissa. Myös Lidlistä löytyy hyvin vastaavia viis-senttisiä.

Mitkään muut makkarat ei tule lähellekään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös