On hienoa olla Mestis-joukkueen kannattaja, jolla ei ole maajoukkueen pelaajissa minkäänlaista panosta oman seuran kannalta. Voi vähät välittää mistään liigaseurafanien keskinäisistä kinasteluista tai maajoukkueen kehumisesta/mollaamisesta oman liigaseura-asemasodan sijainnin perusteella. Toivoa toki sopisi, että liigaseurafanitkin pystyisivät jättämään nämä poteronsa ja ajattelemaan Leijonia nimenomaan SUOMEN maajoukkueena, ei Jyväskylän, Oulun, Helsingin, Turun tai muunkaan paikkakunnan.
Itse en ole koskaan ymmärtänyt näitä immeisiä, jotka perustelevat jonkin miehen valitsemista Suomen maajoukkueeseen sen takia että se on pelannut suosikkijoukkueessasi. Tahi perustelee sen sijoittamista johonkin kenttään sen takia.
Katsopas Jalosta. Kaksi erittäin viksua siirtoa eli Jokinen laitaan ja kolmoskentän keskelle klassinen peliä rakentava senteri - taputapu. Nyt vielä sitten Vilppula fittuun ykkösestä, niin tästähän voi jopa tulla jotain...
Kun se Immonen nyt on kerta sinne Olympiakisohin raahattu, niin täytyyhän hänen päästä kokeilemaan, muutehan Jalonen voisi suoraan myöntää kyseisen valinnan olleen Dufvan viritelmiä.
Miksi tätä kokeilua ei tehty kahdessa ensimmäisessä on ottelussa en ymmärrä. Nyt sotketaan ketjut otteluun, joka tulee olemaan huomattavasti vaikeampi ja tärkeämpi kuin aiemmat.
Miksi tätä kokeilua ei tehty kahdessa ensimmäisessä on ottelussa en ymmärrä. Nyt sotketaan ketjut otteluun, joka tulee olemaan huomattavasti vaikeampi ja tärkeämpi kuin aiemmat.
Sitä paitsi mitä vikaa on siinä, että yksi 0+0 -pelaaja vaihdetaan tämän pelin ajaksi Immoseen, jos kerran on suht selvää, että kolmoskenttä ei nykymuodossaan oikein toimi? Olli Jokinen on laidalla parempi kuin keskellä, ja Immosen vahvuutena ovat olleet aloituksien voittamiset, mikä on ehdottoman tarpeen. Tällä hetkellä Suomen paras aloittaja on Niko Kapanen, joka on aina roolissaan hyvä, mutta aloitusvoittoja tarvitaan joka kentässä.
Kyllä itse näkisin asian niin, että Miettinen pilasi/pilaa Hagmanin ja Jokisen pelin kolmosessa. Vaikeaahan se on kahdestaan pelata, kun kolmas lenkki häviää kaikki kaksinkamppailut ja ei saa syötön syöttöä omille. Miettisen rooli on kyllä outo, sillä miehestä ei ole pelintekijäksi, maalintekijäksi eikä oikein puolustuspäähänkään vakuuttanut.
Mitä minä sanoin..
Kiekkokeskustelun taso tiivistyy niin loistavasti tähän, joten pakko tarttua provoon. Kasetti ei kestä katsoa peliä niin haukutaan omat jo valmiiksi ja jos käy huonosti niin voidaan mehustella "mitä minä sanoin"-viesteillä. Jos ei osu, niin ketä kiinnostaa kun voitettiin. Todellinen WIN-WIN.
Niin ja tuskin se nyt edes on mikään kovin ratkaiseva tekijä kyseisessä pelissä pelaako siinä kolmosketjussa Jarkko Immonen vai Antti Miettinen. Kaksi ensimmäistä ketjua ovat kuitenkin ylivoiman lisäksi ne meidän syömähampaamme ja niihin ei olla koskettu.
Antti Miettinen on aloittanut kisansa surkeasti, joten mielestäni fiksu kokeilu. Jos Immonen ei onnistu tässä pelissä ja pelaa huonommin kuin Miettinen niin sitten vain Miettinen takaisin siihen. Ei tämä nyt sen suurempi numero ole.