Se, että ammattivalmentajan pitää vedota tuohon on erittäin ikävää ja osoittaa kyseisen valmentajan irvikuvan ammattitaidottomuutta.
Tästä täysin samaa mieltä. Valmentajalla pitää olla ammattiylpeyttä pysyä moisen yläpuolella.
Se, että ammattivalmentajan pitää vedota tuohon on erittäin ikävää ja osoittaa kyseisen valmentajan irvikuvan ammattitaidottomuutta.
Tästä täysin samaa mieltä. Valmentajalla pitää olla ammattiylpeyttä pysyä moisen yläpuolella.
Oksettavaa sakkia jääkiekkovihoineen ja litti-palvontoineen. Tosin sellainen joukkue kuin faninsakin, eli tässä tapauksessa huono vitsi. Säälittäväähän se on, että suomalainen jalkapallokulttuuri on kaulaliinat taivasta kohti, muutama hassu kuorolaulanta, eläkeikäisen ukon palvominen ja jääkiekon vihaaminen.
Jos joku nimimerkki kirjoittaa netissä että jääkiekko on paskaa ja samalla sanoo pitävänsä futiksesta, ei kai se nyt tarkoita että se on osa jotain suurempaakin liikettä.
En tiedä paljonko näillä futisforumeilla on käyttäjiä, mutta ymmärtääkseni tuo on ihan järjestäytynyttä hommaa. Ei sillä, että kaikkien pitäisi pitää samoista lajeista, mutta onhan aika naurettavia nämä Suomesta jalkapalloyhteiskunta -jutut.
Tietysti maajoukkueella on tavallisia kannattajiakin, joille tärkeintä on maajoukkueen menestyminen, mutta valitettavasti itse olen törmännyt lähinnä näihin fanaatikkoihin.
Tietysti maajoukkueella on tavallisia kannattajiakin, joille tärkeintä on maajoukkueen menestyminen, mutta valitettavasti itse olen törmännyt lähinnä näihin fanaatikkoihin. Enkä tajua sitä, että pitäisi kiihkouskovaisena istua peliä tuijottamassa, kun en minä käy formuloissakaan Heikki-lippiksen kanssa tuijottamassa radan kiertämistä. Silti voin ihan hyvin katsoa kotona Silverstonen kisan, en näe siinä ristiriitaa.
Tämä vielä oletettavasti viikonpäivän huomioiden suhkoht selvinpäin, mikä tehokkaasti kumoaa väitteen että täällä osattaisiin pitää ääntä vain kännissä.
Päädyn marssiporukka aloitti kitata Elmossa joskus puolenpäivän maissa ja maalaiset todennäköisesti ottivat bussissa ihan kohtuullisesti. Huomenna on sitten rokulipäivä monella.
Harmi että ihmisiä oli vain alle 20 000, mutta hyvä tunnelma tuolla tosiaan oli ja urheilutapahtumana parasta mitä Suomessa voi kokea. Vaikka tulos olikin pettymys.
Kyllä itse uskon, että sitten kun Tarja Halosesta päästään eroon tapahtuu jotain suomalaisen kansan kunnianhimon suhteen. Luuserius ei ole sitten enää cool.
Kun Suomi loppuhetkillä yritti johtomaalia ja pallo oli Jääskeläisellä, kuva leikkasi Baxteriin, joka viittoi kohti Unkarin maalia, että tuohon suuntaan. Omissa kolahtamisen mahdollisuus tuli mieleen, koska se olisi niin Suomi-futista. Ja niinhän siinä TAAS kävi. Itse ajattelin, että olisiko sillä tasapelillä roikuttu edes jossain teoriassa vähän paremmin mukana. Luultavasti ei, mutta ei olisi tullut TAAS katastrofia.
Väittäisin, että tappio oli monessa mielessä parempi kuin se tasapeli. Yhtä huono asetelma karsinnan kannalta se pinna, mutta nyt on pakko käydä iso jälkipyykki ja uudistaa joukkuetta. .
Niin mutta toisaalta lohkon kolmossija pitäisi ottaa korien takia ja Unkari on silloin siinä päävastustaja.
Muutoksia voi tehdä, jos on esittää korvaavia vaihtoehtoja. 80-luvun alkupuolen pelaajat selvityivät ikäluokkansa MM-kisoihin, mutta maajoukkueeseen asti se riitti ainoastaan Forssellin ja Väyrysen kohdalla, jotka molemmat olivat aivan poikkeuksellisen kovia lupauksia jo nuorena
Sijoitus ei suoraan ratkaise koria. Ei tätä tunnu monikaan ymmärtävän.
Sparvissa kiinnitti huomiota, että hän ei kerta kaikkiaan umpivasurina pysty tarpeeksi nopeaan peliin. Aina pitää kääntää pallo vasemmalle jalalle ja eihän se kelpaa tällä tasolla, jos ei osaa oikealla potkaista.Jos tilanne on se, että Tim Sparv joutuu olemaan pelintekijänä niin kyllä jossain on menty pahasti vikaan.
No Kimmo Timonen on sentään voittanut mitalleja maajoukkueessa ja ollut Stanley Cup finaaleissa kuten niin moni muukin suomalainen, mutta suomalaisfutarien meriitit ja varsinkin maajoukkueessa, ovat heikot.
Eli mielestäsi Kimmo Timosen ja "monen muunkin jääkiekonpelaajan" meriitit ovat kovemmat kuin esim. Jari Litmasen tai Sami Hyypiän?
Ai Hollannin ja Ruotsin tasoero? No, ehkä eilinen 4-1 ei kerro kaikkea, vaikka esim. Suomi hävisi vaan 2-1. Ei silti Suomi kesäkuussa lähde selkeänä ennakkosuosikkina Ruotsia vastaan.Ruotsilla ja Hollannilla ei ole mitään vaikeuksia Suomen kanssa. Tasoero on järkyttävä!
Eli nuoret hyökkääjät nousisivat Miklua paremmiksi sillä, että Palloliitto (!) tekisi maajoukkueeseen nuorennusleikkauksen? Eiköhän näiden nuorten hyökkääjien pitäisi ensin nousta seurajoukkueessa riittävälle tasolle ja sen jälkeen haastaa Miklu ja kumppanit kilpailuun pelipaikoista. Ihan naurettavaa puhua jostain yhden veikkausliigakauden pelanneesta Riskistä tai HJK:ssa yleensä vaihdossa aloittavasta Pukista. Näiden aika voi olla myöhemmin, mutta ei vielä.Ymmärsin kyllä, lähinnä itsekseni naureskelin epäuskoisena, kun mietin miehen olevan Suomen ykköshyökkääjä ensi karsinnoissakin. Vikahan ei ole Miklun, eikä kenenkään kentällä tänäänkin viilettäneen veteraanin, vaan päättävän elimen kyvyttömyyden nuorennusleikkaukseen.
Edeleen kysyn, että mikähän tossa Baxterissa on niin hienoa, mitä suomalainen valmentaja ei pystyisi tekemään? Viimeksi kun tätä kyseenalaistin niin selitettiin kuinka ulkomailla pelanneet kaverit tarvitsevat uskottavan valmentaja ja suomalainen valmentaja olisi sama kuin Sami Hirvonen valmentaisi Kimmo Timosta.