Suomen Presidentinvaalit 2012

  • 590 436
  • 4 075
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Hupi-aspektista katsottuna parasta olisi tietysi Soinin valinta, siinä voisi Suomen vihervasemmistolainen kulttuuri-intellektuelli panikoida kunnolla.

Kyllä hupiakseli olisi maksimissa Väyrysen kanssa.. Ei valtaoikeuksia, mutta yrittäisi taatusti median kautta leikkiä Kekkosta. Väyrysen alahuulen väpätys itku kurkussa kun hallitus "ei ymmärrä" olisi hienoa mediaviihdettä kuuden vuoden ajan... harmi ettei toteudu ;-)
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Hupi-aspektista katsottuna parasta olisi tietysi Soinin valinta, siinä voisi Suomen vihervasemmistolainen kulttuuri-intellektuelli panikoida kunnolla.

Ei näiden ituhippien kannabispöhnäinen jupina olisi mitään verrattuna hompanssien älämölöön. Jos itsekin laittaisit valot päälle, niin huomaisit sen tätäkin palstaa lukiessa.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Hupi-aspektista katsottuna parasta olisi tietysi Soinin valinta, siinä voisi Suomen vihervasemmistolainen kulttuuri-intellektuelli panikoida kunnolla.

Voisi siinä Peksillä ja Timpalla jonkunverran erilaiset vieraslistat olla. Ja Peksi-mieliset kuokkavieraat olisi varmasti "kunnioittamassa" demokratiaa ulkopuolella, jos Timppa valittaisiin. Olisihan se mielenkiintoista toisaalta kattella, kun Teuvo Loman ja Jeff Stryker zumbaa kimpassa Mega-Paulan esittäessä "Kuuntelen Tomppaa" ja viimeisenä hitaana tietysti "Aikuinen Nainen".
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olisihan se mielenkiintoista toisaalta kattella, kun Teuvo Loman ja Jeff Stryker zumbaa kimpassa Mega-Paulan esittäessä "Kuuntelen Tomppaa" ja viimeisenä hitaana tietysti "Aikuinen Nainen".

Ja Timpan aikaan juhlissa ei tarjottaisi muuta kuin sahtia, ruisleipää ja hernekeittoa. Illan päätteeksi isäntä itse repisi paidan pois päältään, tanssisi hulluna humalassa tiputanssia ja käynnistäisi tappelun Halla-Ahon kanssa.
 

kovalev

Jäsen
Niin hyviä pointteja Pekan puolesta, että tiukkaa tekee valinta Haaviston ja Biaudetn (kuinka tuo muuten pitäisi kirjoittaa genetiivissä: Biaudetin vai Biaudetn?) välillä.
Tällä hetkellä Pekka tuntuu sopivimmalta nimenomaan presidentin virkaan, vaikka taitaa sekin persana olla Nato-mies.
 

Fordél

Jäsen
Itsenäisyyspäivänä kun on tapana aina hehkuttaa sitä, miten saimme veteraanien ansiosta pitää vapaan maan, jossa demokratia toimii ja ihmisoikeudet toteutuvat, niin minusta itsenäisyyden parasta mahdollista kunnioittamista olisi nimenomaan näyttää, että meillä myös erilaisilla vähemmistöillä on mahdollisuudet edetä juuri esimerkiksi presidentiksi asti.

Mielestäni Haaviston kohdalla ei ole mitään syytä nostaa esille seksuaalista suuntautumista ja vähemmistökorttia. Ensinnäkin Haavisto on tarkoituksella profiloitunut ihan muiden asiakysymysten kautta ja mielestäni hänen kohdalla on ihan turha korostaa tätä asiaa.

Toiseksi ja mikä on vielä tärkeämpää, Haavisto olisi helkkarin hyvä presidentti ihan omana itsenään eikä siihen tarvita perusteeksi mitään seksuaalista suuntautumista. Jos Haaviston asiaosaaminen ja karisma olisivat luokkaa nolla niin voitaisiin nostaa esille tällaisia sekundaarisia perusteita, mutta Haaviston kohdalla ne voidaan jättää kokonaan mainitsematta.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Voisikohan sen Presidentin pestin jakaa kolmen vuoden kausiksi Soinin ja Haaviston kesken. Viihdearvoltaan se olisi parasta.

Itse uskon, että järjestys tulee olemaan Niinnistö, Soini, Väyrynen ja Lipponen. Lipposen murahtelut eivät enää vetoa, kun paras terä on poissa EU-kriisi on edelleen syventyvässä vaalien aikana.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
No onneksi ei kuitenkaan kummastakaan, Haavistosta tai Biaudetista tule presidenttiä, eikä liioin Soinistakaan. Niinistö jyrää presidentiksi, näin se menee.

Olen varmaan vanhoillinen, rasisti, ennakkoluuloinen, tyhmä jne, mutta ajatus homopariskunnasta seisomassa kädet ojossa itsenäisyyspäivänä saa minut voimaan pahoin, samoin ihana-Eva, tuo suomalaisen heteromiehen pahin vihollinen. Tai Soini Millwallin kaulaliinassa. Nou thänks.
 

Fordél

Jäsen
Olen varmaan vanhoillinen, rasisti, ennakkoluuloinen, tyhmä jne, mutta ajatus homopariskunnasta seisomassa kädet ojossa itsenäisyyspäivänä saa minut voimaan pahoin, samoin ihana-Eva, tuo suomalaisen heteromiehen pahin vihollinen. Tai Soini Millwallin kaulaliinassa. Nou thänks.

En lähde määrittelemään mikä sinä olet, mutta onhan tekstisi surullista luettavaa. En näe mitä merkitystä seksuaalisella suuntautumisella on tässäkään asiassa. Se on jokaisen yksityinen asia jos hän niin valitsee enkä näe miten yksi suuntautuminen voisi olla toista parempi (kun puhutaan "laillisista" suuntauksista). Se on eri asia, jos Haaviston ajatukset saavat voimaan pahoin.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
En lähde määrittelemään mikä sinä olet, mutta onhan tekstisi surullista luettavaa. En näe mitä merkitystä seksuaalisella suuntautumisella on tässäkään asiassa. Se on jokaisen yksityinen asia jos hän niin valitsee enkä näe miten yksi suuntautuminen voisi olla toista parempi (kun puhutaan "laillisista" suuntauksista). Se on eri asia, jos Haaviston ajatukset saavat voimaan pahoin.

"Valitsee"??? Onko homous sinusta muka joku valinta, hä? Nyt sitten tuttu litania tähän: Vihapuhe, Impivaara, rasismi, homofobia, ym...! Listaa voi jatkaa. Todella surullista luettavaa tuollainen tietämättömyys.
 

Fordél

Jäsen
"Valitsee"??? Onko homous sinusta muka joku valinta, hä?

Lueppas vähän tarkemmin tuo kirjoitukseni.

Seksuaalinen suuntautuminen on jokaisen yksityinen asia jos hän niin valitsee. Pekka Haavisto on valinnut sen olevan lähinnä yksityinen asia eikä ole halunnut sitä korostaa. Asiakysymyksissä hän on profiloitunut ihan muihin asioihin kuin seksuaalisten vähemmistöjen asioiden ajamiseen.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
En lähde määrittelemään mikä sinä olet, mutta onhan tekstisi surullista luettavaa. En näe mitä merkitystä seksuaalisella suuntautumisella on tässäkään asiassa. Se on jokaisen yksityinen asia jos hän niin valitsee enkä näe miten yksi suuntautuminen voisi olla toista parempi (kun puhutaan "laillisista" suuntauksista). Se on eri asia, jos Haaviston ajatukset saavat voimaan pahoin.

Surullista tai ei, omapahan on mielipiteeni. Jos loukkaannut minun mielipiteestäni, olen pahoillani, mutta minulla on sellaiseen oikeus. Sitäpaitsi seksuaalinen suuntautuminen on vain yksi monesta syystä miksi en häntä halua presidenttinä nähdä.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni Haaviston kohdalla ei ole mitään syytä nostaa esille seksuaalista suuntautumista ja vähemmistökorttia. Ensinnäkin Haavisto on tarkoituksella profiloitunut ihan muiden asiakysymysten kautta ja mielestäni hänen kohdalla on ihan turha korostaa tätä asiaa.

Toiseksi ja mikä on vielä tärkeämpää, Haavisto olisi helkkarin hyvä presidentti ihan omana itsenään eikä siihen tarvita perusteeksi mitään seksuaalista suuntautumista. Jos Haaviston asiaosaaminen ja karisma olisivat luokkaa nolla niin voitaisiin nostaa esille tällaisia sekundaarisia perusteita, mutta Haaviston kohdalla ne voidaan jättää kokonaan mainitsematta.

Ei olekaan, mutta jos joku muu sen nostaa, kuten tässä tapauksessa tapahtui, niin mielelläni perustelen, miksi minusta on ihan hyvä, että meillä vähemmistöillä on ihmisoikeudet kunnossa.

Pekka Haavisto itse nosti puoluekokouspuheessaan ehdokkaaksi valitsemisen jälkeen puolisonsa esille, mutta hieman toisesta tulokulmasta. Hän nimittäin kertoi, miten torilla joku mummo oli tullut kysymään, että osaako Pekan puoliso riittävän hyvin suomea, jotta pystyy lukemaan kansalaisten kirjeitä ja myös vastaamaan niihin. Kuulemma osaa ja mummokin oli tämän kuultuaan huojentunut ja luvannut äänestää Pekkaa.
 

Fordél

Jäsen
Surullista tai ei, omapahan on mielipiteeni. Jos loukkaannut minun mielipiteestäni, olen pahoillani, mutta minulla on sellaiseen oikeus. Sitäpaitsi seksuaalinen suuntautuminen on vain yksi monesta syystä miksi en häntä halua presidenttinä nähdä.

Miksi minä loukkaantuisin mielipiteestäsi? Sen verran voin nimittäin paljastaa, että en ole Pekka Haavisto. Olet täysin oikeutettu mielipiteeseesi, jonka osa perusteista on mielestäni surullista luettavaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Niinistö jyrää presidentiksi, näin se menee.

Jos käytetään näitä sun mielikuvia vaikkapa Niinistöön niin...en halua nähdä tulevana presidenttinä vallatonta poikamiestä (hole to hole), joka rullaluistimet jaloissaan, lähtiessään terassilta pikku tönössä jonottaa salolaisen kebab-kioskin jonossa. Eikä edes osaa luontevasti puhua tv-tenteissä vaan katkonaisesti suhauttelee sanoja piikkinenän alta Elvisfleda täristen.

Kuka tuollaista pressaa haluaa ja miltä tuo näyttää ja kuulostaa vieläpä ulkomailla?
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Jos käytetään näitä sun mielikuvia vaikkapa Niinistöön niin...en halua nähdä tulevana presidenttinä vallatonta poikamiestä (hole to hole), joka rullaluistimet jaloissaan, lähtiessään terassilta pikku tönössä jonottaa salolaisen kebab-kioskin jonossa. Eikä edes osaa luontevasti puhua tv-tenteissä vaan katkonaisesti suhauttelee sanoja piikkinenän alta Elvisfleda täristen.

Kuka tuollaista pressaa haluaa ja miltä tuo näyttää ja kuulostaa vieläpä ulkomailla?

Olet täysin oikeutettu mielikuviisi ja mielipiteihisi esim. Niinistöstä. En minä sinua siitä tuomitse tms. Mutta anna nyt minun olla mitä mieltä hyvänsä homoista ja vihreistä. Kyllä tähän maailmaan aina mielipiteitä löytyy, puolesta ja vastaan, olkoon asia mikä hyvänsä.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ei näiden ituhippien kannabispöhnäinen jupina olisi mitään verrattuna hompanssien älämölöön. Jos itsekin laittaisit valot päälle, niin huomaisit sen tätäkin palstaa lukiessa.

Virta päälle! Tajuat varmaan itsekkin että vihervasemmistolaiset kulttuuri-intellektuellit eivät mjr:ää lukuunottamatta pahemmin hengaile Jatkoajan palstalla.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Ja Timpan aikaan juhlissa ei tarjottaisi muuta kuin sahtia, ruisleipää ja hernekeittoa. Illan päätteeksi isäntä itse repisi paidan pois päältään, tanssisi hulluna humalassa tiputanssia ja käynnistäisi tappelun Halla-Ahon kanssa.

Kuulostaa hyviltä bileiltä! Ja tulee kansalle halvemmaksi, kun ei tarvitse tilata mitään viherhihhuleiden luomupaskaa Länsi-Tiibetistä.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Ja Timpan aikaan juhlissa ei tarjottaisi muuta kuin sahtia, ruisleipää ja hernekeittoa. Illan päätteeksi isäntä itse repisi paidan pois päältään, tanssisi hulluna humalassa tiputanssia ja käynnistäisi tappelun Halla-Ahon kanssa.

Jos tuo on Soinin vaalilupaus niin täältä varma ääni Timpalle. Oikeastaan kaikki ehdokkaat täyttävät jossain määrin ns. huumoriehdokkaan saappaat, Niinistö tosin on aika tylsä. Sen sijaan Biaudetissa on paljon piilossa olevaa potentiaalia tällä sektorilla.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos tuo on Soinin vaalilupaus niin täältä varma ääni Timpalle.

Timpsukan ainoaksi bonuspisteeksi voitaneen lukea Tiina-vaimo, joka omaa jonkinverran milffi-potentiaalia ja takaa ainakin sen, että kellä hyvänsä persulla on ihan lähipiirissä hyvä lääkäri. Ei pääsisi tilanteet eskaloitumaan pahassakaan puristuksessa.
 

Fordél

Jäsen
Mutta olihan eroa kuin yöllä ja päivällä, kun vertaa Väyrysen haastattelua Enbuskelta. Kyllä oli haastattelun sävy ihan erilainen.

Tämä on ihan totta ja panin itseki asian merkille. Väyrystä sentään vähän yritettiin hiillostaa, mutta eihän Paavo ole moisista moksiskaan. On niin kovissa liemissä keitetty, että Enbusken heitoista ei ole mihinkään. Haavistolta ei montaakaan ikävää kysymystä kysytty, joten ehdottomasti toimittajalla oli erilainen asenne haastateltavia kohtaan.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ja Timpan aikaan juhlissa ei tarjottaisi muuta kuin sahtia, ruisleipää ja hernekeittoa. Illan päätteeksi isäntä itse repisi paidan pois päältään, tanssisi hulluna humalassa tiputanssia ja käynnistäisi tappelun Halla-Ahon kanssa.
Kyllä minä uskon että se myös huutelisi hullunkiilto silmissään (ja housut puolitangossa), että "TÄMÄ ON JYTKY".
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös