Olen ollut havaitsevinani, että nimimerkki Snakster esiintyy melko tiuhaan perussuomalaisia koskevissa keskusteluissa, mutta kyse on tässä tapauksessa varmaan jostain muusta.
Kyllä ajankohtaisissa asioissa vähän kaikkien puolueiden ketjuissa. En muista, että yksinkään vaaleihin liittyen vaikuttamiseni kärki olisi ollut minkään porukan tai ehdokkaan negatiivinen ruotiminen, etenkään vanhojen juttujen osalta. Korjaa toki, jos löydät jotain tällaista sisältöä. En minä presidentinvaaleissakaan ole Halla-ahon tekemisiä erityisesti kaivellut, vaikka ei varmaan ole mikään erityinen yllätys, että hän on lähestulkoon viimeinen henkilö, jonka minä haluaisin nähdä Suomen presidenttinä.
Noin muuten tilanne on nyt siinä mielessä ihan hyvä, että kuka tahansa kolmikosta Haavisto, Stubb, Rehn olisi ihan riittävän hyvä presidentti. Jonkin verranhan tässä keskustelussa hämärtyy se, että eihän presidentillä tosiasiallista valtaa edes kovin paljon ole. Jossain aiemmassa joku kirjoitti Niinistön päätöksistä liittyen Nato-prosessiin. Ei Niinistö muodollisesti siinä tainnut kovin merkittäviä päätöksiä tehdä, vaan eduskuntahan meillä näistä päätöksistä vastasi.