Minä näin tuon kaverin useastikin viikko sitten kun oli se pakkasaalto.
Ajatella miten lähellä olin sarjamurhaajaa..
Nyt kun ei ole pakkasaalto, niin karvahattupään tunnistaminen on tosi helppoa. Nyt vaan silmät auki kassajonossa ja muualla!
Minä näin tuon kaverin useastikin viikko sitten kun oli se pakkasaalto.
Ajatella miten lähellä olin sarjamurhaajaa..
Jotain pikkuista on tämän asian kanssa tekemistä Itä-Suomen hovioikeudella kuitenkin on.
Miksi yli 14 vuodeksi vankeuteen tuomittu sarjahukuttaja on vapaana? - Kotimaa - Ilta-Sanomat
Toihan on se koukkukäsi siitä elokuvasta jossa oli Jenniferin tissit. Ei luulisi olevan vaikea tunnistaa, liikkuu huppu päässä joka säässä.
@H.Incandenza Tiedän mitä teit viime kesänä 1-16 tai jotain. Eihän ne nyt tietenkään teinileffassa maitorauhasia luonnontilassaan näytä, sellaista pikkutuhmaa kiusoittelua. Tämä jos jokin vaatisi korjausta itä-Suomen hovioikeudelta. Mukava varustus Jenniferillä kuitenkin on.
Ja nyt on mies etsintäkuulutettu, mutta kuva etsintäkuulutetusta olisikin liikaa vaadittu.
Toihan on se koukkukäsi siitä elokuvasta jossa oli Jenniferin tissit. Ei luulisi olevan vaikea tunnistaa, liikkuu huppu päässä joka säässä.
Varmaan rikkoo yksityisyyttä....Sehän olisi ihan kamalaa, jos ihmiset tunnistaisivat hänet kadulla. Ties miten paha mieli hänelle tulisi tai voihan olla, että toi norsunvittu on sen oikea naama.
Toivottavasti poliisi käy tarkistamassa uimahallit ja avantouintipaikat.
Varmaan rikkoo yksityisyyttä....
Jälkimmäinen kelpaisi minulle.Toivottavasti ei käy pistämässä kylmäksi todistajia. Eikö tuollaisille voi edes laittaa jotain seurantapantaa, jos päästetään kotiin odottelemaan? Ilmeisesti ei.
Voi toki olla, että kaveria ei enää löydy hengissä vaan päättänyt päivänsä itse.
Toivottavasti ei käy pistämässä kylmäksi todistajia. Eikö tuollaisille voi edes laittaa jotain seurantapantaa, jos päästetään kotiin odottelemaan? Ilmeisesti ei.
Voi toki olla, että kaveria ei enää löydy hengissä vaan päättänyt päivänsä itse.
Mitenköhän on, jos menisi vaikka Ruotsiin, niin saisikohan sieltä lentolippua, vai joko järjestelmät on sitä luokkaa, että siellä alkaisi hälytyskellot kilkattamaan.Yksi mahdollisuus on lähtö lomalle ulkomaille. Ruotsiin ja Viroon taitaa päästä edelleen usein ilman minkäänlaista tarkastusta kun vaan tulee sopivalta rajanylityspaikalta. Ja henkilöllisyystodistus riittää matkustusasiakirjaksi. Tosin eiköhän passikin löydy, koska aiemmin Itä-Suomen hovin mielestä syyttömältä sellaista tuskin takavarikoidaan.
Mitenköhän on, jos menisi vaikka Ruotsiin, niin saisikohan sieltä lentolippua, vai joko järjestelmät on sitä luokkaa, että siellä alkaisi hälytyskellot kilkattamaan.
Miksi ei saisi? Ainakin ennen meni niin, että Suomen poliisi toimitti kansainvälisen etsintäkuulutuspyynnön KRP:lle, joka taas hoiti asian eteenpäin ja kunkin maan poliisi sitten hoiti sen, että näkyi heidän tietokoneillaan. Tuohon meni aikaa, mutta en tiedä miten on nyt. Voi olla, että menee nopeastikin, mutta onkohan KRP (tai joku muu, jos muuttunut) saanut edes pyyntöä?
Yksi mahdollisuus on lähtö lomalle ulkomaille. Ruotsiin ja Viroon taitaa päästä edelleen usein ilman minkäänlaista tarkastusta kun vaan tulee sopivalta rajanylityspaikalta. Ja henkilöllisyystodistus riittää matkustusasiakirjaksi. Tosin eiköhän passikin löydy, koska aiemmin Itä-Suomen hovin mielestä syyttömältä sellaista tuskin takavarikoidaan.