Ai ei vai arvon Viljuri -kaitten tjsp ja eksitenssin vastaisku deontologisesti asia nähtynä vai mitäääh?
Saanko minäkin ilmaista mielipiteeni tähän ketjuun? Saanko? Ja, ei ei todellakaan tarkoituksenani ole hyökätä ketään nettipersoonaa vastaan. Kommentoin vain mielenkiintoisia tulkintojasi. Ansaitessani päivittäistä leipääni joudun opettamaan islamiin viittaavia asioita. Ei muuten ole tulleet demarit aiemmin mieleen. Siinä pointti ja juttuni substanssi. Etkä ole muuten läheskään aina itsekkään vastannut allekirjoittaneen esittämiin kysymyksiin. Hedelmätöntä tai ei niin täältä tähän ja loput tarvittaessa vaikka yv:nä.
Lopuksi: jos minun puoluekantaan viitasit, niin MINULLA ei ole eikä tule olemaan minkään puolueen jäsenkirjaa, ei edes islamistisen puoleen => minua ei siis puoluetoimistot ohjaile kaitten ja kasa hymiöitä tarpeen mukaan.
Taustalle Koraania lukemaan...
Kiitän kommentistasi. Yhteydet demareihin ovat luonnollisesti melko pieniä*, mutta en kuitenkaan voinut kokonaan sivuuttaa HS:n tarjoamaa syöttiä yhden "oikeaan uskoon tulleen" taustasta.
Julkisuuteen saatujen tietojen perusteella tämä islamilainen puolue ei eroaisi esimerkiksi Turkissa vaikuttavasta "oikeudesta ja kehityksestä", eli melko maltilliselta se vaikuttaisi. Tosin, jos ja kun sen päättävät elimet koostuvat näistä "käännynnäisistä", niin inhimillisesti heillä saattaa olla tarve osoittaa "oikeauskoisuuttaan" jo syntymästään asti Islamia tunnustaneiden silmissä, mikä voi pahimmillaan johtaa ylilyönteihin.
Toivotaan, että sielläkin maltti on valttia, ja jos ei ole, niin aina luotettava SUPO:han tätäkin liikettä valvoo ihan useamman kansion voimalla. Eli voimme nukkua yömme rauhassa. Sigh.
Olen myös itse ollut islamilaisten kanssa tekemisissä, ja melko päteviltä vaikuttavat.
* Eri puolueista tulevat suomalaiset Palestiina-aktivistithan puhuvat Israelin vuoden 1967 rajojen palauttamisesta sekä vapaan maahanmuuton sallimisesta.
Ottamatta asiaan muutoin kantaa, niin miten tämä jälkimmäinen osa eroaisi kovinkaan paljon käytännössä toteutettuna esimerkiksi Iranin presidentti Khatamin kannoista tai Hamasin tai Hezbollahin tavoitteista? Siis siitä(kin) huolimatta, että juutalaiset ovat melko mälsää porukkaa isoine nenineen ja kukkaroineen, ja mahdollisen rauhan saamiseksi Israelin on tultava melko paljon vastaan palestiinalaisia?