Hyvin yrität seivailla, mutta ei tuota "ei ikinä pystynyt käsittelemään kilpailutilannetta" -kommenttia oikein muuten voi tulkita. Toki jos Mononen olisi tunnettu siitä, että pomppii treeneissä kuutta metriä, mutta kisoissa pää ei kestä, niin asia olisi eri, mutta tästäkään ei Matin kohdalla koskaan ole ollut kyse.
Sinä tulkitset sen niin kuin haluat, eipä se minusta ole kiinni. Minä kun olen edelleen sillä kannalla, että ne parhaat tulokset jäivät tulematta.
En tiedä sitten, tekeekö muisti tepposia mutta oman muistikuvani mukaan Monosen tulokset olivat loppujen lopuksi enemmän yksittäisiä väläyksiä kuin tasaista suorittamista. Mutta korjannet tämänkin, jos olen väärässä.
Harmillinen juttu joka tapauksessa.
flintstone kirjoitti:
Minusta tämä taas olisi typeryyttä, maakiintiöt on ihan hyvä ja mielenkiintoa lisäävä seikka kun yksi huippumaa ei miehitä jotain lajia kokonaisuudessaan.
Sama asia tämä on kuin futiksen MM-kisoissa. Halutaanko absoluuttisesti maailman kovimmat samaan kisaan, vai levitetäänkö urheilun ilosanomaa. Mielenkiintoa ei minun silmissäni lisää isot tasoerot, vaan juuri se parhaiden kohtaaminen. Eilen mm. naisten 200 metriä oli aika huikea lähtökohdiltaan, vaikka kisana vähän lässähti Felixin ylivoimaan.
Mutta varmasti olympialaisten rahanteon kannalta nykyinen malli on parempi. Joku vuosi voitaisiin pitää sitten joku Grand Prix, jossa ne oikeasti parhaat olisivat samalla viivalla ja rahaa ja timantteja jaossa sen verran, että kaikki haluavat tulla sinne huippukunnossa.