Satunnainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Tapahtuipa kummia lauantaina alkuiltapäivästä tiellä 11. Olin ajannut jonkin matkaa kolmostien liittymästä kohti Poria, kun edessä näkyi noin ehkä kymmenen auton jono, ja sen keulassa suuri valkoinen hahmo - tässä tapauksessa asuntovaunu. Ohituskaista noilla kohdin on, mutta jostain kumman syystä vain toiseen suuntaan. Olin kerrankin varannut reilusti aikaa, joten sinänsä tuosta ei minulle ollut sen kummempaa haittaa, paitsi että tunnetustihan noissa tilanteissa joidenkin on pakko alkaa tehdä jos jonkinmoisia ohituksia päästäkseen edemmäs siinä jonossa. Erityisesti tämä tuntuu olevan tärkeää, jos joku on jättänyt edelläajavaan normaalin turvavälin, kuten minulla on tapana tehdä.
Tässä tapauksessa kuitenkin muutaman kilometrin jälkeen karavaanari vilkutti oikealle, ja ajattelin hänen onneksi kääntyvän jollekin sivutielle. Vaan eipä kääntynytkään. Sen sijaan ajoi bussipysäkille ja päästi siten koko jonon ohitseen. En muista, että olisin ollut todistamassa moista koskaan aiemmin, ja se ei johdu siitä, ettenkö olisi aiemmin ollut asuntovaunun tai -auton vetämässä jonossa. Kiitokset siis tälle teiden ritarille, kuka lieneekään.
Tässä tapauksessa kuitenkin muutaman kilometrin jälkeen karavaanari vilkutti oikealle, ja ajattelin hänen onneksi kääntyvän jollekin sivutielle. Vaan eipä kääntynytkään. Sen sijaan ajoi bussipysäkille ja päästi siten koko jonon ohitseen. En muista, että olisin ollut todistamassa moista koskaan aiemmin, ja se ei johdu siitä, ettenkö olisi aiemmin ollut asuntovaunun tai -auton vetämässä jonossa. Kiitokset siis tälle teiden ritarille, kuka lieneekään.