@axe oletettuna tamperelaisena, otaksun Sinun tunnistavan seuraavan paikan.
Lähdet Viinikan sekoittajasta ajamaan kohti Ratinaa, viimeisen junasillan kohdalla on ne liikennevalot...
Vittu kenen idea ne ovat? Aivan turhat, se kohta toimi 98 × 100sta ilman valoja paljon paremmin. Pääsit hienosti ja helposti vetään etuviistoon vasuriin, kun oikaisit Hatanpäälle, Hatanpään suunnasta pysty kanttaan aika helposti kohti sekoittajaa. Lisäksi jalankulkijat pääsi helposti tien yli.
Nyt siinä saa odottaa pitkiä aikoja ja aivan turhaan ku punaiset palaa ja sokeiden räikät huutaa ja ketään ei näy 100 m säteellä liilkumassa
Hämeenpuistossa on parit aivan turhat valot, toiset siinä Hallituskadun risteyksessä ja toiset siellä aiemmin ( Ratinasta tultaessa ). Hidastaa ja vaikeuttaa poikittais liikennettä vs puiston pituussuuntaan ajavat
Kalevankirkon huudista ei kehtaa edes ääneen sanoa nyt kun se ratikka siitä sohaa.
Tampereella on useita vuosia koetettu hankaloittaa henkilöautoilua ja siinä on hyvin onnistuttu.
Ei, en tarkoita sitä, että Hämeenkadulla pitäisi sallia yksityisautoilu ja viistokatu pitäs palauttaa. Mutta kun tehdään rajoituksia liikkumiseen, pitää "reuna-alueet" toimia.
Pahimpia ongelmia Tampereella on Vaitinaro. Tunneli kun valmistui, tulee liikenne siihen nyt keskustan suunnasta yhtenä kxrpänä. Liikenne toppaa siihen mahtavasti. Aiemmin, kun oli useammat liikennevalot keskustan suunnasta, liikenne tuli vähän ryppäissä siihen? Ja sit ku tulee pikku peräänajo ja tunneli lyödään kiinni niin katastrofi on valmis
Risteykseen on suunniteltu eritasoliittymiä, kuten aamulehden artikkeli taannoin kertoi. Tulee vaan todella kalliiksi tehdä siihen järkevät ratkaisut paikan haastavuuden vuoksi. Artikkelissä oli suunnitelmia myös kahdesta muusta liittymästä, aina sinne XXLPOWER/NESTE -liittymään asti.
Lentävänniemeen ja sinne suuntaan rakennetaan valtavasti. Liikenneruuhkat ovat jo nyt älyttömät.