Sanainen arkku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reilu peli ja Putinin vastaisuus
En usko että koskaan tulee mitään nopeuden rajoittimia vaan jo nyt koko ajan yleistyvät kuljettajan hallinta varusteet kehittyvät ja paranevat, joten tulevaisuudessa auto tietää huomattavasti ennen kuskia joutuvansa onnettomuuteen ja aloittaa hätäjarrutuksen/muut toimenpiteet hyvissä ajoin itsenäisesti ilman kuljettajan vaikutusta asiaan...
Ja nämä hienot systeemit eivät sitten käytön myötä menetä luotettavuuttaan, toimintavarmuuttaan ja häiriöttömyyttään. Eivät lakkaa toimimasta, kuten harrasteautoni äänimerkki. Eivät tee yllätyksiä, kuten kaikkien omistamieni keskuslukituksellisten autojen lukot. Ei, ne tulevat tekemään kuljettajan totaalisen toimettomiksi. Paitsi että kanavasurffailu ja sosiaalisen media päivittäminen ajomatkan aikana työllistävät sitten hänet.
Oikein odotan, että facebookissa tai mikä se sitten silloin onkaan alkaa olla uberkiinostavia päivityksiä "nn. on paikassa Mäntyharju. Auton riskianalyytiikan mukaan 300 metriä vasemmalle metsässä on kaksi hirveä. Tulisivat mieluummin tuohon aidan varteen. On ne hienoja eläimiä". Minuutissa pamahtaisi kommentti "Onko kivääri takakontissa? Saataisiin mökille rillattavaa. lähetetty by lexus whereiam computer aumatically from 15 km edeltäsi. ps: takakontissa hölskyy! Korkkasin jo koska nykyään tää auto ajaa itse niin on sama otta pohjat jo matkalla ;q"
Kirjoittajan haluaisi omistaa auton, jossa on alle sata metriä sähköjohtoa. Sähköstartti ja valot on ihan ok ja radioonkin alkaa jo tottua. Muu on turhaa luxusta ja humpuukia.