pikkukatti
Jäsen
No varmasti tulee, kun oikein kerjäät. Varsinkin kun tuo jutuistasi päätellen todellakin on sinulla tapana.
Ja mitä tulee tuohon ettei mahdollisella vastaantulijalla olisi mitään urputtamista jos heität auton poikittain ja tulee törmäys, niin tutkipa kuule huviksesi miten suhtaudutaan tahallisiin onnettomuuden aiheuttamisiin. Se että joku tekee väärin ei automaattisesti tarkoita sitä että sen päälle saa sitten ajaa ihan rauhassa.
Joo se vaan on kumma kun muut saa kirjoittaa mitä lystää ilman vastaavaa hyökkäystä. Ja hyvin oot taas ymmärtänyt asiat sillä omalla mieleisellä tavallasi. Ajatukset on ihan eri jutut kuin teot. Kuten tuo sinun kommenttisi taas kertoo kaiken tuosta mitä tarkoitin. Oletetaan automaattisesti että oon heti tilaisuuden tullen koukkaamassa jonkun eteen, jos sanon että joskus olisi kenties tehnyt mieli tehdä niin. On tehnyt joskus mieli vetää lättyynkin jotakuta, mutta en ole niin tehnyt.
Ja jos ajattelee tuota tien tukkimista niin et kai nyt oikeasti kuvittele että siinä nenän edessä heitän auton poikittain? Just.. Eikä kenties jo kauempaa kun havaitsee kyseisen auton tulevan sieltä.
Tää muutaman kirjoittajan kitinä alkaa olla jo aika huvittavaakin. Itse todennäköisesti ajetaan ihan miten sattuu ja sitten jos se työkseen ajava mokaa, niin se on ihan törkeetä ja kamalaa. Sama jos itse rötöstelee ja riehuu poliisille ja jos tämä laittaa takas niin aletaan itkemään jotta poliisi on mulkku ja ei se ois niin saanut tehdä. Joo teki ehkä väärin, mutta sitä saa mitä tilaa.
Joo voin myöntää olevani joskus mulkku, jos toinenkin osapuoli sitä on. Mutta en koskaan niin että siitä aiheutuu vaaraa matkustajilleni.
Eli jos siinä busseille tarkoitetulla osuudella hidastelen niin eipä siitä kellekään mitään vaaraa aiheudu. Vaarallisempaa on se henkilöautojen ajaminen siinä. Ihmiset ei välttämättä osaa varoa siinä niin, koska ei oleteta että siinä on muuta liikennettä ja saatetaan lähteä sieltä bussin edestä/takaa tien yli ja jäädään sen ohi ajavan auton alle. Takseja siinä ajaa kuitenkin erittäin harvoin, eikä kovin montaa bussiakaan siitä kulje.
Tänäänkin olin ihan täys mulkvisti ja tukin liikennettä pysähtymällä suojatien eteen. Puhumattakaan että ajelin ylimääräisiä lenkkejä tilausajolla ettei jengin tarvi kävellä pakkasessa niin pitkiä matkoja. Ja jätin taas valoissa risteykset auki, jotta joku kiireinen takaatuleva saa koukata siihen eteen tukkien sitten sen väylän. Ja ajoin perhana nopeurajoitusten mukaankin ja en tehnyt edes tappo-ohitusyritystä edellä olevasta traktorista. Ja taas kerrytin taakseni jonoa. Ja törkeästi jäin pariin risteykseen odottamaan, vaikka kai siihen ois voinut tunkea, vaikka vastaan tulikin auto. (koska kaikista risteyksistähän ei mahdu niin että pysyy vaan siinä omalla kaistalla) Pysäkiltä lähtiessäkin odottelin taas muutamaan otteseen että se yksittäinen henkilöauto menee ohi, ennenkuin laitoin vilkkua. Mutta lupaan parantaa tapani ens viikoksi.