Marjamäen syy!
Marjamäen syy!
Valmentajan tehtävä on organisoida ja johtaa peliä. Mutta kyllä ammattilaisen pitää osata latautua ja valmistautua peliin ilman mitään tarinointeja. Itse olen muusikko ja ei me ennen keikkaa tarvita mitään bändinjohtajan, solistin tai kapellimestarin psyykkauspuheita. Ne yhdessäsovitut asiat päätetään treeneissä, keikkatilanteessa joku usein johtaa jossain määrin muuttuvissa tilanteissa tai jos jotain ongelmia on mutta kyllä siihen vetoon jokaisen pitää osata valmistautua itse.Joo, mitäs vittua me millään valmentajalla tehdään, pelaajathan on ammattilaisia.
Joka vuosi joku vetää tän kortin kehiin.
On se jotain mestaruuksia joskus voittanut. Yleensä Suomen mestaruus on ollut ihan vahva työnäyte, Sheddenillähän riitti jopa hopeakin.Voittiko muuten Marjamäki sen pussijuoksun piirikarsinnan jossa Saara Aalto tuli toiseksi? Vai millä ihmeen näytöillä hän on Suomen päävalmentajana?
2011 oli useempikin nousu.No, hyvä näin. Voidaan harjoitella 3. erä tappioasemasta nousemista. Ei ainakaan pitäis jäädä kenelläkään fiiliksestä kiinni.
Muuuuuutta, Suomen tuntien mitään viime hetken nousuja ei ole kai luvassa. Ainakaan en koskaan muista, muuta kuin sen "Venäjä on lyöty" 3-3 tasurin.
Peluuttanut kärkiketjut puhki.
Jutilan tietenkin. Pahaa perseilyä ja Marjamäki peluuttaa Heiskasia sun muita.No vittu Jutilan vastuullako tämä Marjamäen aikakauden perseily on?
:D ei vittu mitä settiä, jatkakaa toki!Marjukka todennu, että kun noi hyvin pelattiin Kanadaa vastaan pelaajien ja apuvalmentajien suunnitelmalla, niin nyt on mun vuoro tehdä plääni. Onnistuiskohan Marjamäki häviämään P-Koreallekin hyvänä päivänä?