Su 13.5.2018 Otteluseuranta (10. kisapäivä)

  • 78 000
  • 980
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Noista pitäis tehdä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ootte te ihania.

Oon varmaan kysynyt ennekin, mutta mitä helvetin virkaa valmentajalla on turnauksessa ellei pitää huolta siitä että otteluihin lähdetään hyvin valmistautuneina?

Ja kyllä, olen syyttänyt tällaisista peleistä joka kerta ja joka vuosi päävalmentajaa. Ja syytän edelleen.
Noi on ammattilaisia tuolla, kaiken lisäksi vielä Suomen parhaimmistoa. Ei noille pitäisi enää kertoa mitään satuja että ne saa itsensä valmiiksi peliin. Kyllä sen pitäisi olla ammattilaisilla hallussa muutenkin.
 

Jody Ejaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
TSN:llä myös huomioitiin tämä jota olen ihmetellyt pitkään. Anttilaa saa kyllä käsitellä melko rajuin ottein ilman pelkoa, että jäähyä tulisi. Tuollainen poikkari Anttilalta ja varma jäähy.
Just mietin samaa. Tuon kokoisena haittapuoli on se, ettei dumarit ota yleensä tosissaan jos rikotaan, korkeintaan puhalletaan sukeltamisesta jäähy.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
tule Husso pois sieltä
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
2-1.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Noi on ammattilaisia tuolla, kaiken lisäksi vielä Suomen parhaimmistoa. Ei noille pitäisi enää kertoa mitään satuja että ne saa itsensä valmiiksi peliin. Kyllä sen pitäisi olla ammattilaisilla hallussa muutenkin.

Joo, mitäs vittua me millään valmentajalla tehdään, pelaajathan on ammattilaisia.

Joka vuosi joku vetää tän kortin kehiin.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Uwe Krupp ratkaisee Stanley Cupin.

Lappi on ilmiliekeissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös