Neljä vuotta vielä.Miten pitkään nämä kisat on Seamorella?
Neljä vuotta vielä.Miten pitkään nämä kisat on Seamorella?
Ite oon kanssa koittanut etsiä mutta en oo löytäny. Oiskohan Axl Smithillä?Onko inkasta mitään leaked amateur jynkkyvideoo tarjolla? Mieluiten POV.
Mitä sinä luulet että tapahtuu jos sä turnausvalmentajana vedät 2 viikossa jotain palopuheita ja huudat pää punasena? Se sun touhusi kuolee vielä nopeampaa kuin siellä runkosarjassa missä pelejä on harvemmin.Toki, mutta sarjavalmennus ja turnaus valmennus on eri asioita
Toisessa niistä Marjamäki on hyvä.
Mitä vittuilua tää maikkarin touhu on meitä köyhiä kohtaan kun näyttävät samat säät uudestaan:D kale piristi päivää väli mainoksineen
Ihan liian kuumaa, hikoiluttaa jo nää pelit, lämmöstä puhumattakaan.Koko ens viikko näytti erittäin hyvältä.
Ei nouse. Mahdoton tehtävä, Suomi on peräti maalin tappiolla. Käsittääkseni tällaisesta tappioasemasta ei ole yksikään joukkue noussut voittoon jääkiekon historiassa.Nooh, ehkä Suomi herää kolmanteen erään.
Nappais todella paljon sellanen step mom juoni kyseiseen filmiin.Ite oon kanssa koittanut etsiä mutta en oo löytäny. Oiskohan Axl Smithillä?
Joo. En muista itsekään menestynyttä koutsia, jolla olisi polla punottanut samaan malliin tuon jälkeen.Kaikelle aikansa ja paikkansa. Aika rauhallinen jätkä sekin oli ison osan ajasta. Lisäksi maailma on muuttunut melkoisesti.
Ite oon kanssa koittanut etsiä mutta en oo löytäny. Oiskohan Axl Smithillä?
En mä nyt mitään Tortorellaa sinne vaadikaan. Yrittäisi nyt vähän edes tsempata pelaajia tai muodon vuoksi piirtelisi vaikka pelikuvioita tai kirkkoveneitä fläppitauluun kun se kerran siellä seisoo. En mä sano että toi peli yhtään sen paremmalta näyttäisi, mutta mulla nyt vaan jostain syystä osuu hermoon.Minulle eräs erittäin kokenut koutsi totesi, että jos sinun tarvitsee pelissä huutaa niille sinun pelaajille tai muutoinkaan elää mukana, niin sinä olet vetänyt ihan vituiksi siellä treeneissä.
Että oikein muusikko?
No siellä varmaan tuleekin todellista taistelua keikalla. Mä en yhtään epäile etteikö Marjamäki olis teidän kanssa samaa mieltä. Ja tuloshan me nähdään kaikki.
Kaveri pyysi lähettämään yksityisviestin.Mulla on. Siinä on kaikkea. Tosi kinkyäkin.
Kyllä sieltä on irronnut sitten näiltä ns. rauhallisiltakin siihen oikeaan paikkaan se tunne ja välitys. Välillä aukeaa dumareille oikein huolella se sanainen arkku ja ihan varmana joka jätkä tietää että sen viilipyttymäisen pinnan alla kuohuu joka matsissa.Joo. En muista itsekään menestynyttä koutsia, jolla olisi polla punottanut samaan malliin tuon jälkeen.
Mua hävettäs pelaajana surffailla vaan miljoonan katsojan silmien alla. Toisaalta, kaikkihan me ollaan erilaisia
Mua hävettäs pelaajana surffailla vaan miljoonan katsojan silmien alla. Toisaalta, kaikkihan me ollaan erilaisia
Miksi veskaa pitäisi vaihtaa, kun kumpikin maali menee puhtaasti kenttäpelaajien piikkiin? Kyllä se herätys pitää muuten keksiä.Nyt tarttis tehä jotain. Tolvanen-kapanen vaihto vois olla vaihtoehto ja säteri maaliin.