Su 13.5.2018 Otteluseuranta (10. kisapäivä)

  • 77 986
  • 980
Tila
Viestiketju on suljettu.

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Miten pitkään nämä kisat on Seamorella?
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Valmentajan tehtävä on organisoida ja johtaa peliä. Mutta kyllä ammattilaisen pitää osata latautua ja valmistautua peliin ilman mitään tarinointeja. Itse olen muusikko ja ei me ennen keikkaa tarvita mitään bändinjohtajan, solistin tai kapellimestarin psyykkauspuheita. Ne yhdessäsovitut asiat päätetään treeneissä, keikkatilanteessa joku usein johtaa jossain määrin muuttuvissa tilanteissa tai jos jotain ongelmia on mutta kyllä siihen vetoon jokaisen pitää osata valmistautua itse.


Että oikein muusikko?

No siellä varmaan tuleekin todellista taistelua keikalla.

Mä en yhtään epäile etteikö Marjamäki olis teidän kanssa samaa mieltä.

Ja tuloshan me nähdään kaikki.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Huomennakin on hellettä.
 

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Saksalla on kaiken lisäksi kakkosjoukkue. Ei voi olla jostain väsystä kiinni. Kyllähän Suomen pitää pystyä luistelemaan saksalaisilta jalat alta. Ehkä vähän mentaalisesti laiskaa eikä sitä ehdotonta pakkoa voittoon ole, mutta aika yllättävää että tämä tilanne edes on mahdollinen.
 

FinnPeak

Jäsen
Joo, mitäs vittua me millään valmentajalla tehdään, pelaajathan on ammattilaisia.

Joka vuosi joku vetää tän kortin kehiin.

Vetää varmaan siksi että siinä on aika pitkälle totuutta. Koutsilla on virkansa mutta ei se nyt joka helvetin asiaa voi hallita. Suomessa kyllä valmentajan merkitystä yliarvioidaan lähes aina ihan pirusti, sekä silloin kun ei suju ja silloin kun sujuu.
 
Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
En nyt sano että yksittäisestä paskasta pelistä tarvitsisi antaa yltiöpäisesti kuraa päävalmentajalle, mutta aina kun Marjamäkeä kuvataan alkaa vituttaa. Voisiko se edes joku kerta näyttää siltä että on jollain tapaa mukana pelissä? Aina kun Marjukka on ruudussa, kasvoilla on sama apaattinen, eksynyt ilme. Ensi kaudesta tulee tuskainen.
Minulle eräs erittäin kokenut koutsi totesi, että jos sinun tarvitsee pelissä huutaa niille sinun pelaajille tai muutoinkaan elää mukana, niin sinä olet vetänyt ihan vituiksi siellä treeneissä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minulle eräs erittäin kokenut koutsi totesi, että jos sinun tarvitsee pelissä huutaa niille sinun pelaajille tai muutoinkaan elää mukana, niin sinä olet vetänyt ihan vituiksi siellä treeneissä.
Kuus mestaruut hei.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Että oikein muusikko?

No siellä varmaan tuleekin todellista taistelua keikalla.

Mä en yhtään epäile etteikö Marjamäki olis teidän kanssa samaa mieltä.

Ja tuloshan me nähdään kaikki.

Mää myännän sulle Jussi Salonoja-palkinnon.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Että oikein muusikko?

No siellä varmaan tuleekin todellista taistelua keikalla.

Mä en yhtään epäile etteikö Marjamäki olis teidän kanssa samaa mieltä.

Ja tuloshan me nähdään kaikki.
Siellä ei taistella kentällä mutta kyllä se lataus ja valmistautuminen pitää pystyä tekemään itse. Ei siihen tarinankertojia ja tsemppipuheita tarvita. Ne on elokuvien juttuja.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
No näin on. Pelasko Aho 24 minuuttia jossain ottelussa? Ei jatkoaikaa, ei kuolemanpeli.

PS: Aho on hyökkääjä.
Tämä se on Laten suurin perisynti näissä kisoissa ollut. Mies peluuttaa kärkijätkiä aivan liikaa. Heikosta luottamuksesta alaketjuihin tuo kertoo, tiedä sitten heijastuuko pelaajillekkin tuo epäluottamus.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Nyt ryhtiliike ja 3 pistettä niin Marjamäki voi pelastaa vielä nahkansa. Muussa tapauksessa alkaa olla jo ammatillinen itsemurha.

Suomen 3 pisteen voittokerroin ennen peliä oli 1,06! :D
 
Uskottavissa uutisissa kuuluu kai sanoa "päivää", vaikka ilta on jo pitkällä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kuus mestaruut hei.
Kaikelle aikansa ja paikkansa. Aika rauhallinen jätkä sekin oli ison osan ajasta. Lisäksi maailma on muuttunut melkoisesti.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Minulle eräs erittäin kokenut koutsi totesi, että jos sinun tarvitsee pelissä huutaa niille sinun pelaajille tai muutoinkaan elää mukana, niin sinä olet vetänyt ihan vituiksi siellä treeneissä.
Toki, mutta sarjavalmennus ja turnaus valmennus on eri asioita
Toisessa niistä Marjamäki on hyvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös