Luulisi kiinnostavan. Lohkovoitolla tulisi todennäköisesti Sveitsi vastaan, joka on aina kivempi kohdata kuin vaikka Ruotsi tai Venäjä.Ei lohkovoitto kiinnosta.
Näh, mitä nopeemmin pääsee pois kisoista, sen parempi. Lomille kiire nääs.Luulisi kiinnostavan. Lohkovoitolla tulisi todennäköisesti Sveitsi vastaan, joka on aina kivempi kohdata kuin vaikka Ruotsi tai Venäjä.
Juu, ja Anttila ei KHL:ssä uskalla edes taklata kun vihelletään jäähy samantien. Naurettavaa paskaa.TSN:llä myös huomioitiin tämä jota olen ihmetellyt pitkään. Anttilaa saa kyllä käsitellä melko rajuin ottein ilman pelkoa, että jäähyä tulisi. Tuollainen poikkari Anttilalta ja varma jäähy.
2-3 Saksalle sanoin ennen peliä. En enää tiedä mitä toivoa, saisin aivan mielettömän pätemisedun, kun tämän(kin) olen ennustanut kavereille ennen ottelua.
Minä en tiedä sinun valmennustaustaasi, saati pelaajataustaasi, mutta sen mitä minulla on kokemusta, niin on vähän eri maailma kuin taidat kuvitella. Valmentaja päättää pelitavan, ketä menee kentälle jne. pelaajat sitten pelaa.Joo, mitäs vittua me millään valmentajalla tehdään, pelaajathan on ammattilaisia.
Joka vuosi joku vetää tän kortin kehiin.
Ei olisikaan, mutta Säteri on ollut tässä turnauksessa selvästi parempi kuin Husso ja ansaitsee pelata jatkossa.Säteri ei olisi torjunut tota vetoa sen enempää kuin kukaan muukaan.
Säteri ei olisi torjunut tota vetoa sen enempää kuin kukaan muukaan.