En viitsi lainata koko kirjoitusta, sillä se oli sen verran pitkä, mutta todella tyhjentävä analyysi Diablolta ja komppaan 100-prosenttisesti.
Sportin viime kausi oli Royal Straight Flush*. Näitä kausia tulee Once in a Lifetime*. Silti tulos on tämä. Rahaa uppoaa näkymättömiin reikiin, se on päivänselvä asia. Luuleko tosiaan seurajohto että fanit on tyhmiä? (*tamitalk)
Fanien joukosta löytyy ihmisiä jotka ovat yritysjohtajia/talousvastaavia. Välillä tuntuu siltä että Hockey-Team Vaasan Sport Oy:n johto todellakin luulee että mitkä tahansa kusetukset menee läpi. Itse olen toiminut yrittäjänä reilut 16 vuotta, voin mielellään analysoida Hockey-Team Vaasan Sport Oy:n tilinpäätöksen.
Farssi Vaasan Sport ei voi jatkua loputtomiin. Nyt lopetetaan fanejen silmiin kuseminen, näyttäkää
perkele että siellä toimistolla osataan edes jotain!
Vitutus senkuin kasvaa, saatana...
EDIT:
Pelaajapalkkioissa on se suurin ongelma mikä Sportilla on
Ja vitut, kyllä rivien välistä jo tyhmäkin osaa lukea että rahat katoaa/päättyy itse talousvastaaville, tavalla tai toisella.
EDIT2:
Alfredo Garcia voisi lopetta tuon naurettavan väännön tuomarikustannuksista: Ne oli pisara vesilasissa, verrattuna tuloihin, jokaisessa liigakarsintaottelussa.