En tiedä missä Prinsessa Ruusunen maailmassa elelet, mutta oletko huomannut sitä, että iso osa yrityksistäkin törmää välillä taloudellisiin ongelmiin ja menee jopa konkurssiin, vaikka täysipäiväisesti asioita pyörittävät näitä Sportin hallituksen jäseniä paljon kovempitasoiset tekijät?
Minulla on kokemusta isoistakin yrityksistä. Konkursseja olen nähnyt paljon matkan varrella. Samoin olen ollut lähellä kolmea jääkiekkoseuraa, mitkä ovat olleet vuosikausia taloudellisessa kurimuksessa. Tiedän mitä se on. Kaikki ne ovat olleet SM-liigajoukkueita. Taloudelliset tappiot olivat aivan eri luokassa kuin nyt Sportin ilmoittama 300 000 euron tappio viime kaudelta. Sieltä ne ovat kaikki nousseet ja taistelevat taas ensi kautenakin sarjojensa kärkipaikoista.
Sen uskallan väittää, että Sportin hallituksen jäsenistä osa on yrityselämässä niin hyvin menestyneitä, että heitä kovempitasoisia saa Suomesta etsimällä etsiä. Heihin minä luotan. Sport on luotettavissa käsissä. Joukkue on laadukas ja Tamin pelitapa on tuhoisa vastustajan kannalta. Hyvä kausi on Vaasaan tulossa, siitä olen varma jo nyt.