Nämähän kaivetaan ihan täysin. Demarit on vähän niinku Ladan vitosvaihde. Ei löydy enää mutta pakko olla kaikilla hauskaa ja nettomaksajia.En ymmärrä politiikkaa, mutta erikoista kun näitä pimeitä puolia tulee melkein joka puolueen jäsenistöstä.
Nämähän kaivetaan ihan täysin. Demarit on vähän niinku Ladan vitosvaihde. Ei löydy enää mutta pakko olla kaikilla hauskaa ja nettomaksajia.En ymmärrä politiikkaa, mutta erikoista kun näitä pimeitä puolia tulee melkein joka puolueen jäsenistöstä.
Puoluesihteeri Mikkel Näkkäläjärvi muisteli uransa rankinta viikkoa, jolloin rikokset paljastuivat – ”Kadun ja pyydän anteeksi”
Mikkel Näkkäläjärvi valittiin SDP:n puoluesihteeriksi lauantaina. Hänestä virheistä pitää oppia, ja sen jälkeen voi mennä eteenpäin.www.iltalehti.fi
Tässäkö ei mielestäsi tarpeeksi selkeästi tehdä Näkkäläjärven rikostaustaa selväksi? Aika eilisen teeren poika täytyy poliitikassa olla jos hänen taustat ei ollut entuudestaan tutut. Se tekeekin tästä valinnasta entistä erikoisemman. Varmasti olisi vielä isommat otsikot jos Näkkäläjärvi samaan aikaan kaksoisviestisi kannattajilleen, että ei kissojen tappamisessa mitään ongelmaa ole vaan kyse on vain poliittisesta ajojahdista.
Mitä mahtaa olla syöttinä ongessaan? Kiemurteleeko siellä jotain elävää?Näkkäläjärven valinta demarien puoluesihteeriksi on tietysti SDP:n sisäinen asia, eikä muista pöydistä kuuluvilla mouruamisilla ole sen suurempaa merkitystä. Ehkä ja toivottavasti Näkkäläjärvi on ottanut tapahtuneista onkeensa ja kasvanut nykyisten tehtäviensä tasalle ihmisenä.
Nasima Razmyar olisi ollut paljon parempi henkilö puoluesihteeriksi.Riittääkö Nasima Razmyar täyttämään maahanmuuttokiintiön demaripäättäjien joukossa?
No, ehkä näinkin mutta itse olen valmis siihen, että aiemmat teot olivat virheitä ja nyt eteenpäin. Aikaa teoista on ja onhan hän ilmaissut tehneensä virheitä.Rydmanin ja Purran nettikirjoitukset ovat pelkkää pyhää autuutta ja harmoniaa näihin Näkkäläjärven tekoihin nähden. Ihan kaikista maailman rikoksista nämä teot menevät sairaimpien top listalle joista olen lukenut elämäni aikana. Tällä miehellä ei ole sielua
Jäsendemokratia ei tässä Näkkäläjärven valinnassa toteutunut sitten yhtään. Ei toivoisi näitä kuvioita enään mihinkään puolueeseen.
Tähän päälle lelusalakuljettaja Rami Adham.Marinin teinikohellus, Näkkälän nuoruuden eläinsadismi ja törkeä rattijuopumus, Hussain AlTaee, Mäkysen vaimonpettäminen, Veijo Baltzar, Rinne… eipä noita puhtaita pulmusia ole muuallakaan, mutta on tuokin erikoista porukkaa.
Semantiikkaahan tämä on, mutta ottaa korvaan/silmään kun puhutaan näkkiksen nuoruuden "virheistä". Itse käsitän että virhe tapahtuu, kun yritetään tehdä jotain oikein ja se ei onnistu. Virhe on vahinko. Sadistinen eläimen tappaminen on tarkoituksellista. Vai viitataanko vahinkoon sillä, että näkkälämulkku on yrittänyt elää normaalia elämää, mutta sitten tuli vaan vahinko? Tämä pohdinto siis ihan yleisellä tasolla, ei kohdistettuna lainattuun tekstiin, jossa asiallisesti touhut tuomitaan.Lisäksi mielestäni Näkkäläjärven teot kuvottavia. Toivoisin kuitenkin, että kenenkään 15 vuotiaana tekemät virheet ei olisi se aikuisuuden yhteiskuntakelpoisuutta määrittelevä tekijä.
Mitä muistelen, niin ei kärynnyt ratsiassa, vaan sammui rattiin ja juuttui lumihankeen metsähallituksen puolelle.Mutta rattikäry on isompi juttu ja ehkä kääntäisin niin päin, että jos Lapissa jää kiinni, niin paljonko oikein on ajeltu ilman kiinnijäämisiä?
Mikäli Demarit ovat seuraavassa hallituksessa, mielenkiintoista nähdä nouseeko Näkkis jopa valtioneuvostoon.
Ei, vaan demareiden tulisi pitää päänsä kiinni muiden mokailuista. Heillä rötöslista lähimenneisyydessä on vertaansa vailla.Persujen jos joiden olisi syytä olla hiljaa, mutta Mäkelä nyt on muutenkin idiootti.
Luulen, että tässä on enemmän kyse siitä, että myös SDP:n isoon rooliin valittu vaikuttaja saa tasapuolisesti saman myllyn, kuin jos kyseinen kissanpentujen tappaja olisikin ollut PS:n poliitikko.
Jos HS ei tee asiasta isompaa juttua, tekee se heistä itsestään yleisön silmissä puolueellisen osapuolen.
Oikein tuokin. Mä en tajua tätä vuosikausia sitten tehtyjen tekojen kaivamista. Tai joo, tajuan. Mutta kaksinaismoralismin määrä näissä on järkyttävä. Minne on kadonnut poliittinen korrektius? Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven ei toimi ainakaan Suomen politiikassa, vaan kiviä heittelevät kaikki omista teoistaan huolimatta.Ei, vaan demareiden tulisi pitää päänsä kiinni muiden mokailuista. Heillä rötöslista lähimenneisyydessä on vertaansa vailla.
Sinänsähän Näkkäläjärven rikokset eivät ole mikään uusi asia, mutta oletettavasti nousevat kerta toisensa jälkeen esille, hänen noustessa valtakunnan hierarkiassa ylöspäin.Se oli muuten itse asiassa juuri HS, joka Näkkäläjärven rikokset toi julkisuuteen vuoden 2019 eurovaalien alla.
Sdp:n eurovaaliehdokas Mikkel Näkkäläjärvi kertoi lyöneensä kissaa ja ajaneensa humalassa
Näkkäläjärvi kertoi nuoruutensa rötöksistä sen jälkeen, kun HS oli uutisoinut eurovaaliehdokkaiden saamista syytteistä. Näkkäläjärvi kertoo HS:lle, ettei Sdp:n johdossa tiedetty hänen vanhoista tuomioistaan, kun hänet asetettiin ehdolle eurovaaleihin.www.hs.fi
Vaikka Visegrad 24 nyt oikeistomediaksi onkin luettavissa, on sillä kuitenkin hyvin laaja lukijakunta. Toden totta, tällaista maabrändiä tällä kertaa.Positiivista Suomi-kuvaa maailmalle!