Marinin teinikohellus, Näkkälän nuoruuden eläinsadismi ja törkeä rattijuopumus, Hussain AlTaee, Mäkysen vaimonpettäminen, Veijo Baltzar, Rinne… eipä noita puhtaita pulmusia ole muuallakaan, mutta on tuokin erikoista porukkaa.
Demareiden nykyiseen työkalupakkiin kuuluu merkittävänä osana instituutioiden ravisteleminen.Olin iloinen kun kaasuputkilobbari Rönnholmista päästiin viimein eroon, mutta toinen niljake sieltä sitten tuli tilalle. Vieläkin kyllä valintaa ihmettelen, koska ehdokasjoukko oli kauttaaltaan laadukas ja tehtävään pätevä. Oi miksi sieltä piti juuri tämä arvelluttavin tapaus valita. Outoa.
YLE/HS varmaan ryntää ensimmäisenä raportoimaan? HehhehOnko löytynyt jostain mediasta jo taivastelevia kolumneja ja pääkirjoituksia siitä, että miten puolue voi valita puoluesihteeriksi tuollaisen taustan omaavan kaverin?
Saa linkata jos löytyy.
Toivoisin ettei tällaiseen lähdettäisi, ei siksi että SDP olisi minulle jotenkin henkilökohtaisesti tärkeä, vaan siksi että moisen soisi jo vähitellen loppuvan. Tässä nykyisessä vastakkainasettelun maailmassa on turhauttavaa seurata toisten virheisiin keskittyvää syyllistämistä, jota politikoinniksi verhoillaan. Ei tätä ilmapiiríä saada parannettua, jos hallituspuolueiden edustajat alkavat nyt heittämään lokaa niskaan näiden SDP:n valintojen johdosta. En väitä etteikö siihen olisi moraalista oikeutta, mutta jossain vaiheessa olisi fiksua lopettaa. Se että toistetaan jotain huonoa tapaa vain siksi, että on joutunut itse sen kohteeksi, ei ole kovin rakentavaa. En usko, että varsinkaan perussuomalaiset jättää tätä mahdollisuutta kuitenkaan käyttämättä, mutta ehkä nämä nimitykset jossain määrin hillitsevät vasemmiston herkkyyttä syyttelyyn menneistä, kun SDP näyttää, että osataan sitä heilläkin.Onko löytynyt jostain mediasta jo taivastelevia kolumneja ja pääkirjoituksia siitä, että miten puolue voi valita puoluesihteeriksi tuollaisen taustan omaavan kaverin?
Saa linkata jos löytyy.
Päätit tuhlata yhden noin reilusta kolmenstakymmenestä vuosittaisesta viestistäsi tähän? Olisi ehkä kannattanut ensiksi tutustua siihen, mitä ketjussa on kirjoitettu viimeisten parin päivän aikana.Huikea line-up on valittu demarien johtoon. Entinen heilaaja ja uusnatsi(vain porukassa) puheenjohtajaksi ja entinen sadisti eläinrääkkääjä(vain porukassa) puoluesihteeriksi. Näitä parannuksen tehneitä ja armoa hakevia näkyy riittävän ihan hyvin demarien keskuudessa. Ei tunnu Purran kirjoittelut miltään tässä seurassa. Olisi korkea aika saada uusia puolueita suomen poliittiseen kenttään pikkuhiljaa. Haisee taivaaseen asti tämä vanha kaappikommunistien ja maalaisliittolaisten värittämä touhu.
Toivoisin ettei tällaiseen lähdettäisi, ei siksi että SDP olisi minulle jotenkin henkilökohtaisesti tärkeä, vaan siksi että moisen soisi jo vähitellen loppuvan. Tässä nykyisessä vastakkainasettelun maailmassa on turhauttavaa seurata toisten virheisiin keskittyvää syyllistämistä, jota politikoinniksi verhoillaan. Ei tätä ilmapiiríä saada parannettua, jos hallituspuolueiden edustajat alkavat nyt heittämään lokaa niskaan näiden SDP:n valintojen johdosta. En väitä etteikö siihen olisi moraalista oikeutta, mutta jossain vaiheessa olisi fiksua lopettaa. Se että toistetaan jotain huonoa tapaa vain siksi, että on joutunut itse sen kohteeksi, ei ole kovin rakentavaa. En usko, että varsinkaan perussuomalaiset jättää tätä mahdollisuutta kuitenkaan käyttämättä, mutta ehkä nämä nimitykset jossain määrin hillitsevät vasemmiston herkkyyttä syyttelyyn menneistä, kun SDP näyttää, että osataan sitä heilläkin.
Itse en kanssa tiedä, millä ihmeen ansioilla/suhteilla/kiristysmateriaaleilla kaveri tuli nyt valituksi, mutta vaikea keksiä mitään sellaista, mikä saisi tuon näyttämään järkevältä valinnalta. Vastenmielinen pasikainen ja todennäköisesti ei edes tuossa roolissa mitenkään pätevimmästä päästä.Case Näkkäläjärvi on hyvä esimerkki siitä, miten vanhat jutut nousevat kummittelemaan vasta kun asema on riittävän merkittävä. Itse en ollut tästä kaverista koskaa kuullutkaan, mutta varmasti tämä hänen kissajuttunsa on ollut varsin hyvin tiedossa poliittisissa piireissä. Eli tässä kävi juuri niin kuin persuillekin ja sikäli persujen ajojahtijutut voidaan unohtaa. Tällaisen kesän jälkeen aika outo moka Lindtmanilta ja demareilta. Eivåtkö he oikeasti tienneet, miten tässä käy?
Case Näkkäläjärvi on hyvä esimerkki siitä, miten vanhat jutut nousevat kummittelemaan vasta kun asema on riittävän merkittävä. Itse en ollut tästä kaverista koskaa kuullutkaan, mutta varmasti tämä hänen kissajuttunsa on ollut varsin hyvin tiedossa poliittisissa piireissä. Eli tässä kävi juuri niin kuin persuillekin ja sikäli persujen ajojahtijutut voidaan unohtaa. Tällaisen kesän jälkeen aika outo moka Lindtmanilta ja demareilta. Eivåtkö he oikeasti tienneet, miten tässä käy?
Tästä nousi kohu jo 2019, kun kissanrääkkäykset tulivat julki. Varmaan demarit ovat laskeskelleet, että sitä tikulla silmään.Case Näkkäläjärvi on hyvä esimerkki siitä, miten vanhat jutut nousevat kummittelemaan vasta kun asema on riittävän merkittävä. Itse en ollut tästä kaverista koskaan kuullutkaan, mutta varmasti tämä hänen kissajuttunsa on ollut varsin hyvin tiedossa poliittisissa piireissä. Eli tässä kävi juuri niin kuin persuillekin ja sikäli persujen ajojahtijutut voidaan unohtaa. Tällaisen kesän jälkeen aika outo moka Lindtmanilta ja demareilta. Eivätkö he oikeasti tienneet, miten tässä käy?
Älä huoli, kyllä tutustuin. Harmi että tänne jättämä ääneni kiukuttaa noin paljon siellä demarien puoluekokouksessa.Päätit tuhlata yhden noin reilusta kolmenstakymmenestä vuosittaisesta viestistäsi tähän? Olisi ehkä kannattanut ensiksi tutustua siihen, mitä ketjussa on kirjoitettu viimeisten parin päivän aikana.
Juu ei ihan suoraa liittynyt sinuun tuo viesti. Itselläni on ehkä vähän massasta poikkeava tapa lainailla toisten viestejä, vaikka vastaus ei suoranaisesti lainattavalle olisikaan.Kyselin tässä lainaamassasi viestissä itse kyllä median perään. Sieltä suunnalta kun on ollut suurta kiinnostusta menneitä ruotia, kaivella ja tuomita. Ja pyörittää myllyä viikosta toiseen ja ottaa aina joku uusi päivystävä tutkija kommentoimaan. Tasapuolisuutta toivoisin. Mutta nimitys on tuore, vielä ehtii.
Juu ei ihan suoraa liittynyt sinuun tuo viesti. Itselläni on ehkä vähän massasta poikkeava tapa lainailla toisten viestejä, vaikka vastaus ei suoranaisesti lainattavalle olisikaan.
Tuohon lainattuun viestiin liittyen, Iltalehti on ainakin nyt nostanut asian esiin ja lainannut myös vanhempaa uutistaan aiheesta.
Eiköhän tammiovilive järjestetä vasta, kun Näkkäläjärvi menee vaateliikkeeseen tai marketin vaateosastolle kravattiostoksille.YLE/HS varmaan ryntää ensimmäisenä raportoimaan? Hehheh
Iltalehti on tehnyt jutun, jossa on nostanut X:stä kommentteja puolesta ja vastaan. Ei ole ottanut kantaa kolumnien tai pääkirjoitusten kautta.
Ei tässä taida olla loppu lähelläkään. Suomen poliittinen kenttä on ollut blokkiutumaan päin, poteroita on kaivettu ahkerasti, ja osa ei suostu leikkimään niiden toisten kanssa. Politiikan toimijoiden vanhojen tekojen, kirjoitusten ja kuvamateriaalien kaivelu on tätä nykyä normihommaa, ja nuoruuden töppäykset yms. saadaan entistä vaikeammin anteeksi. On ihan turha ujuttaa seuraavaankaan hallitukseen hahmoja, joilla on kaikenlaista suttua taustassaan, ja kuvitella sitten sinisilmäisesti, että oppositio olisi rakentavuuden nimissä hiljaa.Toivoisin ettei tällaiseen lähdettäisi, ei siksi että SDP olisi minulle jotenkin henkilökohtaisesti tärkeä, vaan siksi että moisen soisi jo vähitellen loppuvan. Tässä nykyisessä vastakkainasettelun maailmassa on turhauttavaa seurata toisten virheisiin keskittyvää syyllistämistä, jota politikoinniksi verhoillaan. Ei tätä ilmapiiríä saada parannettua, jos hallituspuolueiden edustajat alkavat nyt heittämään lokaa niskaan näiden SDP:n valintojen johdosta. En väitä etteikö siihen olisi moraalista oikeutta, mutta jossain vaiheessa olisi fiksua lopettaa. Se että toistetaan jotain huonoa tapaa vain siksi, että on joutunut itse sen kohteeksi, ei ole kovin rakentavaa. En usko, että varsinkaan perussuomalaiset jättää tätä mahdollisuutta kuitenkaan käyttämättä, mutta ehkä nämä nimitykset jossain määrin hillitsevät vasemmiston herkkyyttä syyttelyyn menneistä, kun SDP näyttää, että osataan sitä heilläkin.
Jos ei kissa itse nosta, niin sodomisti nostaa.Näkkälänjärvi : "kattia kans kuka sen kissan hännän nostaa jos kissa ei itse" Ai niin tämä kommenttini on varmaan taas liikaa moderaattoreille jotka sallii kaikenlaisen paskanjauhannnan mutta ei sarkasmia .
Ja niitäkin kyseisessä puolueessa riittää.Jos ei kissa itse nosta, niin sodomisti nostaa.