Sosialidemokraatit – SDP

• 1 588 134
  • 12 179

Analyzer

Jäsen
Lainaus Näkkäläjärveltä:

– Ei näitä asioita ole mukava muistella, mutta toisaalta on tärkeää, ettei yritä niitä peitellä.

Kröhöm, mieshän salasi rikoshistoriansa puolueeltaan ollessaan demareiden eurovaaliehdokkaana. Ehdokkaaksi hakiessa kysytään rikosrekisteristä.

Luotettavan ja vilpittömän oloinen kaveri.

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
En ymmärrä politiikkaa, mutta erikoista kun näitä pimeitä puolia tulee melkein joka puolueen jäsenistöstä.
Kertoo varmaan siitä, että poliitikot ovat keskimäärin aika kusipäistä sakkia. Entistä vaikeammaksi muuttuu koko ajan sellaisen puolueen löytäminen, jota voisin äänestää.

Suosikkijoukkue
Pelicans

rpeez

Jäsen
Kertoo olennaisen SDP:n arvopohjasta, kun tälläinen kaveri valitaan puoluesihteeriksi.
Oksettava puolue.
Niin oksettavaa juttua etten olisi oikeastaan halunnut lukeakaan. Jotenkin ihmeellistä, että juuri hyvesignaloiva SDP sortuu tällaiseen virhearvioon. Uskoni Lindtmaniin mahdollisesti siedettävänä demarina koki kovan kolauksen.

MarkoPalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU, Hammarby IF, Jokerit
Case -Näkkäläjärvi on demareille raskauttavampaa kuin case -Jordan Pelicansille!

Tällaisella puoluesihteerivalinnalla SDP (ja sen uunituore junttaava puheenjohtaja) kaivaa omaa hautaansa!

Mikä toisaalta taitaa kyllä kansakunnan kannalta olla ainoastaan hyvä asia….

”Hyvästi gallup -kärkipaikka!”, Antti L huomaa syyskuun lopulla….

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kertoo olennaisen SDP:n arvopohjasta, kun tälläinen kaveri valitaan puoluesihteeriksi.
Oksettava puolue.
Tuota voi kutsua jo sysimustaksi pahuudeksi. Ihmisen täytyy olla todella sairas kyetäkseen tekemään tuollaisia hirviömäisiä tekoja. Ei mene minkään nuoruuden hölmöilyjen piikkiin. Vaikea löytää edes sanoja.

Ei tässä tietenkään ole tarkoitus kaikkia demareita leimata, mutta Näkkäläjärvihän oli juurikin uuden pj:n suosikki puoluesihteeriksi ja nyt mennään sitten iloisesti rallatellen eteenpäin, kun on esitetty hieman katumusta. Tästä jää iso varjo puolueen ylle kaiken tämän kesäisen hyvesignaloinnin jälkeen. Saapa nähdä kuinka media tähän nyt suhtautuu Näkkäläjärven noustua noinkin merkittävään asemaan, toistaiseksi on ollut varsin hiljaista, vaikka asia on toki mainittukin.

Viimeksi muokattu:

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
Imatran Ketterä
Rydmanin ja Purran nettikirjoitukset ovat pelkkää pyhää autuutta ja harmoniaa näihin Näkkäläjärven tekoihin nähden. Ihan kaikista maailman rikoksista nämä teot menevät sairaimpien top listalle joista olen lukenut elämäni aikana. Tällä miehellä ei ole sielua

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Marinin teinikohellus, Näkkälän nuoruuden eläinsadismi ja törkeä rattijuopumus, Hussain AlTaee, Mäkysen vaimonpettäminen, Veijo Baltzar, Rinne… eipä noita puhtaita pulmusia ole muuallakaan, mutta on tuokin erikoista porukkaa.

Analyzer

Jäsen
Aika tiukasti demareiden varapuheenjohtajat ottavat kantaa Lindtmanin puoluesihteeri lobbaukseen. Yllättävää.

Jännä, että noin kokenut poliitikko kuin Lindtman ei joko ymmärrä tai piittaa siitä kuinka paljon tällainen toiminta hajoittaa puoluetta. Kiurulla ja muilla marinlaisilla on nyt käsissään kasvatusalusta, jonka tuotoksen Lindtman löytää vielä jonain päivänä edestään.

Olin iloinen kun kaasuputkilobbari Rönnholmista päästiin viimein eroon, mutta toinen niljake sieltä sitten tuli tilalle. Vieläkin kyllä valintaa ihmettelen, koska ehdokasjoukko oli kauttaaltaan laadukas ja tehtävään pätevä. Oi miksi sieltä piti juuri tämä arvelluttavin tapaus valita. Outoa.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Olin iloinen kun kaasuputkilobbari Rönnholmista päästiin viimein eroon, mutta toinen niljake sieltä sitten tuli tilalle. Vieläkin kyllä valintaa ihmettelen, koska ehdokasjoukko oli kauttaaltaan laadukas ja tehtävään pätevä. Oi miksi sieltä piti juuri tämä arvelluttavin tapaus valita. Outoa.
Demareiden nykyiseen työkalupakkiin kuuluu merkittävänä osana instituutioiden ravisteleminen.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Kukapa sitä ei nuorena hölmöilisi, mutta kyllä tuo on jo sen luokan pogoilua, etenkin kun tuon Seiskan jutun mukaan siihen olisi liittynyt myös jokin yritys tuhopolttoon, että pahaa teki lukea. Demareilla oli mahdollisuus vaieta kyseinen poliitikko kuoliaaksi, mutta totta hänet piti nostaa parrasvaloihin.

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Onko löytynyt jostain mediasta jo taivastelevia kolumneja ja pääkirjoituksia siitä, että miten puolue voi valita puoluesihteeriksi tuollaisen taustan omaavan kaverin?

Saa linkata jos löytyy.
YLE/HS varmaan ryntää ensimmäisenä raportoimaan? Hehheh

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Onko löytynyt jostain mediasta jo taivastelevia kolumneja ja pääkirjoituksia siitä, että miten puolue voi valita puoluesihteeriksi tuollaisen taustan omaavan kaverin?

Saa linkata jos löytyy.
Toivoisin ettei tällaiseen lähdettäisi, ei siksi että SDP olisi minulle jotenkin henkilökohtaisesti tärkeä, vaan siksi että moisen soisi jo vähitellen loppuvan. Tässä nykyisessä vastakkainasettelun maailmassa on turhauttavaa seurata toisten virheisiin keskittyvää syyllistämistä, jota politikoinniksi verhoillaan. Ei tätä ilmapiiríä saada parannettua, jos hallituspuolueiden edustajat alkavat nyt heittämään lokaa niskaan näiden SDP:n valintojen johdosta. En väitä etteikö siihen olisi moraalista oikeutta, mutta jossain vaiheessa olisi fiksua lopettaa. Se että toistetaan jotain huonoa tapaa vain siksi, että on joutunut itse sen kohteeksi, ei ole kovin rakentavaa. En usko, että varsinkaan perussuomalaiset jättää tätä mahdollisuutta kuitenkaan käyttämättä, mutta ehkä nämä nimitykset jossain määrin hillitsevät vasemmiston herkkyyttä syyttelyyn menneistä, kun SDP näyttää, että osataan sitä heilläkin.

Kiikarit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins
Käyttäjä on saanut provosoinnista rikepisteen.
Huikea line-up on valittu demarien johtoon. Entinen heilaaja ja uusnatsi(vain porukassa) puheenjohtajaksi ja entinen sadisti eläinrääkkääjä(vain porukassa) puoluesihteeriksi. Näitä parannuksen tehneitä ja armoa hakevia näkyy riittävän ihan hyvin demarien keskuudessa. Ei tunnu Purran kirjoittelut miltään tässä seurassa. Olisi korkea aika saada uusia puolueita suomen poliittiseen kenttään pikkuhiljaa. Haisee taivaaseen asti tämä vanha kaappikommunistien ja maalaisliittolaisten värittämä touhu.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Case Näkkäläjärvi on hyvä esimerkki siitä, miten vanhat jutut nousevat kummittelemaan vasta kun asema on riittävän merkittävä. Itse en ollut tästä kaverista koskaan kuullutkaan, mutta varmasti tämä hänen kissajuttunsa on ollut varsin hyvin tiedossa poliittisissa piireissä. Eli tässä kävi juuri niin kuin persuillekin ja sikäli persujen ajojahtijutut voidaan unohtaa. Tällaisen kesän jälkeen aika outo moka Lindtmanilta ja demareilta. Eivätkö he oikeasti tienneet, miten tässä käy?

Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Huikea line-up on valittu demarien johtoon. Entinen heilaaja ja uusnatsi(vain porukassa) puheenjohtajaksi ja entinen sadisti eläinrääkkääjä(vain porukassa) puoluesihteeriksi. Näitä parannuksen tehneitä ja armoa hakevia näkyy riittävän ihan hyvin demarien keskuudessa. Ei tunnu Purran kirjoittelut miltään tässä seurassa. Olisi korkea aika saada uusia puolueita suomen poliittiseen kenttään pikkuhiljaa. Haisee taivaaseen asti tämä vanha kaappikommunistien ja maalaisliittolaisten värittämä touhu.
Päätit tuhlata yhden noin reilusta kolmenstakymmenestä vuosittaisesta viestistäsi tähän? Olisi ehkä kannattanut ensiksi tutustua siihen, mitä ketjussa on kirjoitettu viimeisten parin päivän aikana.

Analyzer

Jäsen
Toivoisin ettei tällaiseen lähdettäisi, ei siksi että SDP olisi minulle jotenkin henkilökohtaisesti tärkeä, vaan siksi että moisen soisi jo vähitellen loppuvan. Tässä nykyisessä vastakkainasettelun maailmassa on turhauttavaa seurata toisten virheisiin keskittyvää syyllistämistä, jota politikoinniksi verhoillaan. Ei tätä ilmapiiríä saada parannettua, jos hallituspuolueiden edustajat alkavat nyt heittämään lokaa niskaan näiden SDP:n valintojen johdosta. En väitä etteikö siihen olisi moraalista oikeutta, mutta jossain vaiheessa olisi fiksua lopettaa. Se että toistetaan jotain huonoa tapaa vain siksi, että on joutunut itse sen kohteeksi, ei ole kovin rakentavaa. En usko, että varsinkaan perussuomalaiset jättää tätä mahdollisuutta kuitenkaan käyttämättä, mutta ehkä nämä nimitykset jossain määrin hillitsevät vasemmiston herkkyyttä syyttelyyn menneistä, kun SDP näyttää, että osataan sitä heilläkin.

Kyselin tässä lainaamassasi viestissä itse kyllä median perään. Sieltä suunnalta kun on ollut suurta kiinnostusta menneitä ruotia, kaivella ja tuomita. Ja pyörittää myllyä viikosta toiseen ja ottaa aina joku uusi päivystävä tutkija kommentoimaan. Tasapuolisuutta toivoisin. Mutta nimitys on tuore, vielä ehtii.

Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Case Näkkäläjärvi on hyvä esimerkki siitä, miten vanhat jutut nousevat kummittelemaan vasta kun asema on riittävän merkittävä. Itse en ollut tästä kaverista koskaa kuullutkaan, mutta varmasti tämä hänen kissajuttunsa on ollut varsin hyvin tiedossa poliittisissa piireissä. Eli tässä kävi juuri niin kuin persuillekin ja sikäli persujen ajojahtijutut voidaan unohtaa. Tällaisen kesän jälkeen aika outo moka Lindtmanilta ja demareilta. Eivåtkö he oikeasti tienneet, miten tässä käy?
Itse en kanssa tiedä, millä ihmeen ansioilla/suhteilla/kiristysmateriaaleilla kaveri tuli nyt valituksi, mutta vaikea keksiä mitään sellaista, mikä saisi tuon näyttämään järkevältä valinnalta. Vastenmielinen pasikainen ja todennäköisesti ei edes tuossa roolissa mitenkään pätevimmästä päästä.

Analyzer

Jäsen
Case Näkkäläjärvi on hyvä esimerkki siitä, miten vanhat jutut nousevat kummittelemaan vasta kun asema on riittävän merkittävä. Itse en ollut tästä kaverista koskaa kuullutkaan, mutta varmasti tämä hänen kissajuttunsa on ollut varsin hyvin tiedossa poliittisissa piireissä. Eli tässä kävi juuri niin kuin persuillekin ja sikäli persujen ajojahtijutut voidaan unohtaa. Tällaisen kesän jälkeen aika outo moka Lindtmanilta ja demareilta. Eivåtkö he oikeasti tienneet, miten tässä käy?

Tämä kissajuttu ja rattijuopumus oli kyllä esillä isosti europarlamenttivaalien aikaan. Hyvä niin, koska silloin se esti Näkkäläjärven läpimenon. Ennakkoäänten perusteella mies oli menossa läpi. Tämä kohu tuli ilmi ennakkoäänestyksen jälkeen ja vaalipäivänä äänet romahti. Rannalle jäi.

Näkkäläjärvi oli ehdolla myös ek-vaaleissa tänä keväänä. Ei mennyt läpi, varmasti äänestäjillä oli muistissa miehen historia.

Vaan demariaktiiveille ja puoluejohtajalle kelpasi sitten paremmin kuin hyvin. En ymmärrä.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Case Näkkäläjärvi on hyvä esimerkki siitä, miten vanhat jutut nousevat kummittelemaan vasta kun asema on riittävän merkittävä. Itse en ollut tästä kaverista koskaan kuullutkaan, mutta varmasti tämä hänen kissajuttunsa on ollut varsin hyvin tiedossa poliittisissa piireissä. Eli tässä kävi juuri niin kuin persuillekin ja sikäli persujen ajojahtijutut voidaan unohtaa. Tällaisen kesän jälkeen aika outo moka Lindtmanilta ja demareilta. Eivätkö he oikeasti tienneet, miten tässä käy?
Tästä nousi kohu jo 2019, kun kissanrääkkäykset tulivat julki. Varmaan demarit ovat laskeskelleet, että sitä tikulla silmään.

Itse en valitsisi koskaan mihinkään luottamusvirkaan (tai oikein mihinkään muuhunkaan hommaan) Näkkäläjärven tavoin eläimiä kiduttanutta. Olen lukenut riittävästi psykopaattien ja sadistien toimintatavoista, että tietyt teot laittavat hälytyskellot soimaan. Kissanpentujen kiduttaminen on yksi niistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy