SDP onnistuu olemaan julkisuudessa negatiivisemmin kuin persut, joilla on sentään eduskunnassa aivan huru-ukkoja Sheikistä rikolliseen joulupukkiin.
Nyt ilmeisesti menossa jokin demareiden ja tämän rauhanvälittäjän tiedotustilaisuus. Saapa nähdä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006088197.html
”En ole puhunut totta. Katsoin ne tekstit miettien, kuinka kamalia ne olivat, en aidosti tunnistanut enää sitä henkilöä, en halunnut enää nähdä sitä henkilöä, joka oli ennakkoluuloinen. Tämä oli syy, miksi sanoin koko ajan, että en tunnista tuota kaveria, on vaikea palauttaa mieleen henkisesti, mitä olin erinäisinä aikoina ajatellut ja tämä motivoi sanomaan, että en tunnista niistä itseäni. En halunnut lähteä myöskään niitä kaikkia kiistämään, koska tunsin, että minulla oli tuollaisia vaiheita elämässäni, missä olisin aivan varmasti voinut kirjoittaa tällaisia tekstejä. Tämä henkinen kamppailu näkyi ulospäin.”
”CMI kiisti STT:lle kuvakaappausten aitouden viime vuoden lopulla. CMI kertoi, että viestit ovat väärennettyjä. Kun nyt on myönnetty, että kaappaukset olivat aitoja, niin oletko antanut CMI:lle väärää tietoa vai onko CMI puhunut omiaan STT:lle?
– Olen antanut väärää tietoa CMI:lle aiemmista kirjoituksistani. Sanoin CMI:lle saman kuin sittemmin myös lehdistölle, että en tunnista itseäni niistä, sillä häpesin aiempia ajatuksiani.”