Monien nimimerkkien harmistukseksi Ramin Adham erosi puolueesta. Tehokkaasti harjattu.
Kai häntä vastaan on nostettu jo syytteet kiihotuksesta kansanryhmää vastaan?
Monien nimimerkkien harmistukseksi Ramin Adham erosi puolueesta. Tehokkaasti harjattu.
Sillä sekunnilla kun tämä tapaus uutisoitiin se tultiin kieli vyön alla tänne postaamaan ja kommentoimaan into pinkeänä. Kuitenkaan kyseisiä nostoja ei näinä "useampana päivänä" ole esiin tuonut, ei mediassa eikä palstalla. Voitaneen siis tehdä tehdä looginen johtopäätös, että Syksy Räsäsen face tai twitter ei niin kuumia forumeita ole, että ne yleisen tiedossa olemisen kynnystä olisi ylittäneet.
Jos on, niin olen kyllä aidosti yllättynyt. Veikkaan että asia tullaan hautaamaan hiljaisuudessa, vaikka Suomessa on tyhmemmistäkin kirjoitteluista syytteitä tullut.Kai häntä vastaan on nostettu jo syytteet kiihotuksesta kansanryhmää vastaan?
Kaksinaismoralismi on huipussaan kun toisilta vaaditaan jatkuvasti selkeäsanaisia irtiottoja äärioikeistosta, mutta toisille on ihan ok todeta, että "tutkitaan" ja pitää puolueen puheenjohtajan toimesta mediahiljaisuutta, kun tietoon on tullut jäsenen kiihottavan avoimesti kansanryhmää vastaan. Kyllä luulisi sinunkin olevan pettynyt ettei tuollaisen tiedon julki tuleminen riitä tuomitsemiseen, ja kovasti tuntui ko. lelusalakuljettajan seinällä facebookissakin löytyvän ymmärtäväisiä tukijoita.
Ei kai paremmasta vihapuheesta tarvitse syytteitä nostaa, tai edes esitutkintaa aloittaa. Parempi vihapuhe on täysin sallittua ja ymmärrettävää.
Minä vähän luulen, että laimea mielenkiinto tähän liittyy siihen, ettei oikein kukaan edes vähän alusta järjissään oleva ajattele, että SDP tai Erkki Tuomioja tukisi radikaalia islamismia. Lähinnä tämä on vain nolo juttu puolueelle ja osoitus epäammattimaisuudesta. Sen sijaan PS:n ja sen erinäisten änkyröitten yhteydet kansallisradikaaleihin piireihin ovat ilmeisistä syistä paljon uskottavampi epäilynaihe. Ja siis täysin ymmärrettävästi näin.
"Mutta hän pani sen kuvan itse Facebookiin eikä ole sieltä poistanut!"
Tuomiojan oma logiikka tuomitsee hänet selkein sanoin. Koska hän on jihadistin kanssa mennyt vapaaehtoisesti samaan kuvaan niin se selkeä viesti jihadismin liepeillä pyörimisestä ja ulkomailla voidaan katsoa demareita että täällä on tälläistä jihadisti-porukkaa. Asiaa alleviivaa se että kuva on SDP:n virallisilla sivuilla eivätkä he ole sitä vieläkään poistaneet.
Paanasen kannanotto oli eiliseltä (2h vanha kuvankaappauksen ottohetkeltä). Se ei siten kerro hänen aikaisemmista tiedoistaan. Hän tiesi asiasta mitä ilmeisimmin juuri yhtä vähän kuin sinä ja minä.Miksi sivuutat Paanasen kannanottoa kun hänellä jo varmasti on nämä herran hurjemmatkin lausunnot ollut tiedossa, tai vähintäänkin olisi pitänyt olla.
ihan huonosti chekattu taustat mielestäni. Tai kokonaanhan ne oli jätetty tarkastamatta. En usko että yksikään puolue jäseniensä taustoja checkaa. Tuomioja on selvästi ollut täsmälleen yhtä vähän kiinnostunut trokarit vanhoista päivityksistä kun me kaikki muutkin pl tämä syksy. Vanha salakuljettaja ei selvästi laatikon terävin veitsi ole mutta hän vielä eilen koitti kiistää yhteyksiään. Tälläisestä usein käytetään nimitystä salailu.Hyvin tsekattu taustat mielestäsi? Ja kun aiemmin väitit että on salaillut taustaansa, niin kysyn vielä uudestaan että salailuko on asioiden avoimesti sosiaalisessa mediassa julkaisemista? Jos haluat salata jonkun asian, postaatko sen kaikkien luettavaksi ja vielä korostat pointtia kuvilla? Jos, niin käsityksemme salailusta eroavat vahvasti.
Minä olin valmis rahavetoja lyömään että se tullaan tuomitsemaan (sinä et). Mitä isompi veto sitä pettyneempi olisin ollut jos olisin väärässä ollut. Rinne vastenmielinen populisti ja pelkuri, mutta lopulta hänkin sen lopulta todnäk saa sanottua.Kyllä luulisi sinunkin olevan pettynyt ettei tuollaisen tiedon julki tuleminen riitä tuomitsemiseen.
Jos kuuntelee ja lukee Tuomiojan kommentteja, on vaikea uskoa hänen haluavan olla samassa kuvassa ääriajattelijan kanssa.
Tämä kun nyt ei ole uskon asia, vaan Tuomioja on ihan itse ja täysissä ruumiinvoimissaan samassa kuvassa jihadistin kanssa.
Sulla kyllä veikeiästi aina maailmankuvat ja takit kääntyilee oman ideologian mukaisesti.
"Minua kauhistuttaa, että Israelin linjana on nujertaa, nöyryyttää, alistaa ja köyhdyttää palestiinalaiset. Mitä muuta siitä voi syntyä kuin loputonta vihaa?On aika järkyttävää, että jotkut ajavat suhteessa palestiinalaisiin samanlaista politiikkaa, jonka uhreiksi he itse joutuivat 1930-luvulla.”"
Kognitiivista dissonanssia pukkaa.
En usko että Tuomioja sinänsä kannattaa sunniterrorismia, mutta antisemitismissaan heillä on kyllä tarttumapintaa.
puoluesihteeri Paananen kirjoitti:Minä henkilökohtaisesti olen edelleen sitä mieltä, että hän tekee puhtaasta sydämestään työtään ja haluaa edistää vuoropuhelua. Hänen näkökulmastaan syyrialaisten auttaminen on ykkösasia. Tämä kuva vahvistui entisestään.
Paanasen kannanotto oli eiliseltä (2h vanha kuvankaappauksen ottohetkeltä). Se ei siten kerro hänen aikaisemmista tiedoistaan. Hän tiesi asiasta mitä ilmeisimmin juuri yhtä vähän kuin sinä ja minä.
ihan huonosti chekattu taustat mielestäni. Tai kokonaanhan ne oli jätetty tarkastamatta. En usko että yksikään puolue jäseniensä taustoja checkaa. Tuomioja on selvästi ollut täsmälleen yhtä vähän kiinnostunut trokarit vanhoista päivityksistä kun me kaikki muutkin pl tämä syksy. Vanha salakuljettaja ei selvästi laatikon terävin veitsi ole mutta hän vielä eilen koitti kiistää yhteyksiään. Tälläisestä usein käytetään nimitystä salailu.
Minä olin valmis rahavetoja lyömään että se tullaan tuomitsemaan (sinä et). Mitä isompi veto sitä pettyneempi olisin ollut jos olisin väärässä ollut. Rinne vastenmielinen populisti ja pelkuri, mutta lopulta hänkin sen lopulta todnäk saa sanottua.
Kai häntä vastaan on nostettu jo syytteet kiihotuksesta kansanryhmää vastaan?
minun lausuntoni asiasta oli, että "ne eivät ole puolueen johdolla tiedossa olleet". Aikamuoto on siis perfekti. Sinä tarjosit saman päivän haastattelu eli preesensiä.Minähän en ole aikaisempiin tietoihin tuon osalta puuttunut. En missään, siis en missään vaiheessa, ole epäillyt että SDP olisi tietoisesti ottanut jihadistin riveihinsä. Onko tämä nyt jotenkin vaikea asia hahmottaa? Sen sijaan Paanasen kirjoitus tuli jo hyvän aikaa sen jälkeen kun julkisuudessa myrskysi, joten hänellä varmaan oli käytettävissään samat tiedot kuin sinulla ja minulla tuolloin, eikös?
Eikös tämä jihadistidemari nyt lähinnä vastaa sitä Torniaista tässä Immos-vertauksessa?mitä vedonlyöntiin tulee niin korostin että tapaukset eroavat ratkaisevasti siinä että Immonen ei lähtöpasseja saanut, mutta Ahned Ahneelle lähtö tuli.
STT kirjoitti:STT:n eri tuomioistuimista hankkimien tietojen mukaan Rami Adham on syyllistynyt vuosien varrella useampaan pahoinpitelyyn, joista hän on saanut sakkoja. Lisäksi Adham on saanut STT:n mukaan ehdollista vankeutta ainakin parissa dopingrikosjutussa. Helsingin käräjäoikeudessa on parhaillaan vireillä myös yksi pahoinpitely- ja yksi dopingrikosjuttu, jossa Adham on syytettynä.
Ei näin Reijo, ei todellakaan. En ihmettele, miksi lehtitietojen mukaan puoluesihteeriä halutaan vaihtaa.