Silloin harvoin, kun ketuttaa...

  • 896 219
  • 5 377

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Pakko myöntää, että nyt kauden suurin vitutus päällä. Sitä oli jo luovuttanut itse kauden, sellaista kuraa jengi tarjoili kuukausi.
Sitten kun vähän fiilis ja usko alkaa hiipiä esiin niin aivan vitun järkyttävä sulaminen.

Toivottavasti hoitavat tästä voiton.
Häviö ei enää tätä vitutusta kasvata.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakko myöntää, että nyt kauden suurin vitutus päällä. Sitä oli jo luovuttanut itse kauden, sellaista kuraa jengi tarjoili kuukausi.
Sitten kun vähän fiilis ja usko alkaa hiipiä esiin niin aivan vitun järkyttävä sulaminen.

Toivottavasti hoitavat tästä voiton.
Häviö ei enää tätä vitutusta kasvata.
Kyllä, ottaa täälläkin todella lujille nyt henkisesti. Vähän semmoinen olo, että luoti osunut rintaan ja kohta pamahtaa vielä toinen ”niskalaukaus”.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakko myöntää, että nyt kauden suurin vitutus päällä. Sitä oli jo luovuttanut itse kauden, sellaista kuraa jengi tarjoili kuukausi.
Sitten kun vähän fiilis ja usko alkaa hiipiä esiin niin aivan vitun järkyttävä sulaminen.

Toivottavasti hoitavat tästä voiton.
Häviö ei enää tätä vitutusta kasvata.

Jotenkin tähän on vuosien varrella tottunut. Tai ei siihen totu, mutta kolmannen erän puolivälissä oli paha tunne, että meidän Lukko kykenee jotain tälläistä tarjoamaan.

Pelaamisesta puuttuu se ns. Tappara-vaihde. Hyvin harvoin on Virtasen alaisuudessa otettu niitä ns. kliinisiä voittoja ehjällä 60 minuutilla.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Paska lähtö sarjaan. Ylivoima ihan vitun paskaa. Hieman heräsi toive, mutta sitten idioottimainen jäähy ja kausi siinä.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joukkue oikein vittuilee kannattajilleen pelaamalla 45 min hyvää lätkää. Miksi juuri nyt? Miksei runkosarjan 50. peli, 59. peli tai puolivälieräsarjan ensimmäinen peli? Mistä se yhtäkkiä kaivettiin?

Oliko joukkue oikeasti niin ylimielinen, että kuvitteli saavansa pelin käyntiin taikaiskusta heti playoffsien käynnistyttyä?

Ja sitten muistan, että tää on niin tätä. Niin tätä. Lukon otteita vuosia seuranneet tietävät, että alisuorittaminen on aina se todennäköisin lopputulos. Kerran elämässä voidaan voittaa ja sitten palata samaan masentavaan alisuoriutumiseen.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Nyt vituttaa kyllä niin paljon, että en tiedä miten päin olisi. 55 minuuttia näytti siltä, että Raumalle viimeistelemään uskomaton nousu, mutta mitä vielä. Ratkaisukin oli vähän sellainen, että tuomarin ratkaisuilla aika iso rooli sarjan ratkeamiseen. Kiekko oli aika kauan hallussa ja hyvin olisi joku voinut viheltää.

VITTU!
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
HIFK oli rehellisesti sanottuna aika huono,mutta tulosta pitää kunnioittaa. Lukolla, kun olisi asenteen ja tsempin kylkeen ollut jokin pelikirja hyökkäyspeliin, niin välieriin olisi menty helposti.

Kaiken Lukko löi likoon ja kamppailupeli oli limiitissä, välillä ylikin. Sieltä ei kiinni jäänyt. Kiekkoa maalille koko ajan. Tässä viimeisessä pelissä oli nähtävillä jo juonikkuutta ja nähtiin syöttöketjuja. Aika paljon se peliä helpotti vs pelkkä tsemppikiekko.

Jäi ketuttamaan
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Koko kausi oli kuin ”tikkari ja lapsi”- tarina.
Lukko tarjosi alkukaudella tikkaria isolla kädellä ja loppukaudesta ja pleijareiden kolme ekaa peliä se otettiin pois pala palalta. Sitten annettiin taas vähän makua kahden pelin ja kuudennen pelin 55 minuutin verran ja vedettiin rajusti pois.
 

metsäläinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Päivällä kävi mielessä, että ei kai puolivälierät pääty 4-0, 4-1, 4-2 ja 4-3. Järjestys vielä niin, että Tapparan peli, Ilveksen peli, Lukon peli ja Pelicansin peli.
 

M3st4ri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nukkumaan pitäis mennä mutta vituttaa nii ettei veri kierrä. Sitten tuli vielä katsottua veltsun lehdistötilaisuus, odotin että nousee käsi virheen merkiksi mutta ei. Perkele. Tauko kiekosta tekisi hyvää mutta odotan vastauksia tähän pettymykseen, virtaselta, kallelta ja hallitukselta. En selittelyä vaan rehtiä ulostuloa.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Mikäs tässä nyt, mutta kun ulko-oven avaa niin lähtee ovi saranoineen. Valkoista paskaa on se puali mettriä ja vaakaan tule lisää. Kesäloma ja kaikkea..
 

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
Vituttaa kyllä niin suunnattomasti kun sitä oli jo mielessään siirtänyt sarjan vielä Raumalle... Siinä vaiheessa kun HIFK teki sen kavennusmaalin niin totesin kaverille että mun on pakko mennä ulos kun ei kestä pää eikä sydän kun jännittää niin saatanasti... Pääsin pihalle ja pistin tupakan palamaan ja avasin livetulokset sovelluksen ja eikös siellä näy "huikea paikka" HIFK:n kohdalla ja peli on tasoissa... Siinä kohtaa syvä henkäys ja totesin mielessäni että ei voi jumalauta käydä näin!

Siirryin takaisin sisälle ja näin kun kaverini nojasi sohvalla kämmenet kasvoillaan... Itse siirryin toiseen huoneeseen ja seurasin kolmannen erän loppuun livetulokset sovelluksen kautta toivoen että sinne vielä Lukon kohdalle ilmestyisi se "huikea paikka" mutta sitä ei tullut...

Siirryin sitten olohuoneen puolelle ja edelleen kaverini nojasi kasvot kämmenissä kunnes ponnahti ylös ja huusi että "ei voi vittu olla todellista" ja mitä sitä siihen muutakaan sanomaan kuin että äläs kuule muuta sano mutta yritin tsempata että ei tämä vielä ole ohi... Mitään muuta ei siinä erätauon aikana puhuttu kun vitutus oli molemmilla niin valtaisa...

Jatkoerä kun alkoi niin ei kumpikaan ollut vieläkään puhunut sanaakaan edellisestä kun seurattiin sitä peliä ja itse kun en juurikaan uskaltanut töllöön päin katsoa niin aina silloin tällöin vilkuilin livetuloksista että josko siellä Lukon kohdalla se "huikea paikka" lukisi... No vittu ei lukenut kun kolmannen vilkaisun aikana se luki siellä HIFK:n kohdalla ja siinä kohtaa laitoin puhelimen näytön kiinni ja otin kaukosäätimen käteen ja sitten kun se maali syntyi niin sammutin television välittömästi... Vitutuskäyrä oli ylittänyt jo kaikki mittasuhteet enkä tiennyt että mitä tehdä... Kaverini ampaisi samantein sohvalta ylös ja painui ovesta ulos sanaakaan sanomatta...

Hetken mietittyäni että pistänkö kämppäni uuteen uskoon vai mitä minä teen niin päätin mennä ulos tupakalle viileentymään ja siellähän se kaverini seisoi ulkona katse kohti maata...

Sytytin tupakan ja hetken hiljaisuuden jälkeen kaverini totesi että "nyt vituttaa aivan järjettömästi ja toivottavasti se saatanan Virtanen potkitaan ensimmäisenä pois" johon minä sitten tokaisin perään että ei sitä mihinkään potkita ellei Virtanen itse lähde... Kaverilta kiukkuinen katse perään ja sellanen hampaat irvessä sanottu muraisu "saatana"

Eipä siinä sitten muuta enää kaverin kanssa juteltu kun poltin sen tupakkani loppuun ja lyötiin vielä nyrkit yhteen ja todettiin että "no katotaan miten käy" ja kaveri lähti kotiinsa ja siirryin itse takas sisälle kämppään ja aloin miettimään että ihan oikeesti mitä siinä pelin loppua kohden tapahtui kun hyvä fiilis ja kauhea jännitys vaihtui niin nopeasti järjettömään vitutukseen...
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Katselin uudelleen tuon Heshkan jäähytilanteen. Alkoi muuten vituttaa ihan huolella uudelleen. Siis ei vittu oikeesti, tilanne jo täysin muualla, Heshkalla jäi vain epäonnisesti hiukan maila kaveriin kiinni, ja piti vain mailastaan kiinni.

Heshka EI VITTU EDES YRITTÄNYT NOSTAA MAILAA, vaan se jäi ohi luistelevaan Paajaseen, minkä seurauksena lapa nousi vartaloa pitkin täysin vahingossa kasvoihin. Paajanen tietysti korosti asiaa ja teki kunnon pään heilautuksen. Ilman sitä heilautusta jäähyä tuskin olisi koskaan tullut.

Oli kyllä niin helvetin huono tuuri tuossa kuin olla ja voi. En syyllistäisi Heshkaa pätkääkään tuosta vahingosta. En usko, että HIFK olisi saanut mitään kunnon loppukiriä ilman tuota täydellistä lahjaylivoimaa, josta sitten 6-4 -mahdollisuus.

Olisin hyväksynyt kohtalon kirjaan sellaisen sivun, jossa jäähy olisi ollut pakotettu ottamaan kovan pyörityksen tai huikean maalipaikan takia. Nyt mitään vitun vaaraa tai tilannetta ei ollut.

Vituttaa, että Lukon kaikkien aikojen nousu playoff-sarjassa katkesi näin katkeralla tavalla. Ainoa, mikä olisi vituttanut vielä enemmän, olisi ollut tämän kaltainen loppu game 7:ssa. Vitun vittu.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Alkoi vituttaa, kun luin tämän:

SÄÄNTÖ 71 – KIEKKO NÄKYMÄTTÖMISSÄ
i. Heti kun päätuomari kadottaa kiekon näköpiiristään, hän viheltää pilliinsä pelin katkaisemiseksi. Seuraava aloitus suoritetaan katkaisupaikkaa lähinnä olevasta aloituspisteestä, elleivät säännöt toisin määrää.

Eihän se oikein mennyt. Mutta sarja sössittiin itse, niin sikäli ihan sama, mutta mielummin sitä häviäisi jollain muulla kuin tuomarivirheellä jatkoajalla.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Muita playoffsarjoja en juurikaan ole seurannut, mutta tässä sarjassa pisti silmään se että poikkeuksetta tuomarit antoivat hakata kiekkoa helvetin kauan vaikka itse olivat jossain maalin ja pelaajakasan takana eivätkä takuulla pelivälinettä nähneet.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viiden tunnin päästä pitäisi lähteä töihin eikä puhettakaan, että vielä pystyisi edes yrittämään nukkumaan menemistä. Kyllä toi loppu oli sellainen ettei vieläkään oikein pysty hyväksymään tuota sulamista. Näissä hetkissä sitä miettii miten yksi jääkiekkojoukkue voi olla niin iso osa elämää ja läheiset/ystävätkin sitä monesti kyselevät. Mutta tähän on synnytty eikä valinnanvaraa ollut. Ja kyllähän tämä kuitenkin paljon enemmän iloa kuin surua tuo elämään, siitä ei ole kahta sanaa. Ikuisesti Lukko!

Nyt ei auta kuin syödä se paska ja mennä eteenpäin. Pitsissä uudella ilmeellä.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Sen verran sylettää, että kaikki Lukko-tuotteet siirtyi kämpästä varaston perimmäisern nurkkaan hyllylle ja siellä saa pysyä monta kuukautta. Kesällä ei pidetä Lukko-lippistä ja t-paitaa jne.

Discovery+ saa jäädä tauolle. Ei kiinnosta Liiga enää tällä kaudella. Säästääpä siinäkin sitten rahaa. Samalla toki peruin Netflixin…

Kausikortin jatkoa katselen rauhassa ja miten joukkue kasautuu ja kuka valmentaa.

Nyt on takki totaalisen tyhjä. Vielä, kun osais jättää tämän Jatkoajan tauolle…
 

PorinPoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa kyllä niin suunnattomasti kun sitä oli jo mielessään siirtänyt sarjan vielä Raumalle... Siinä vaiheessa kun HIFK teki sen kavennusmaalin niin totesin kaverille että mun on pakko mennä ulos kun ei kestä pää eikä sydän kun jännittää niin saatanasti... Pääsin pihalle ja pistin tupakan palamaan ja avasin livetulokset sovelluksen ja eikös siellä näy "huikea paikka" HIFK:n kohdalla ja peli on tasoissa... Siinä kohtaa syvä henkäys ja totesin mielessäni että ei voi jumalauta käydä näin!

Siirryin takaisin sisälle ja näin kun kaverini nojasi sohvalla kämmenet kasvoillaan... Itse siirryin toiseen huoneeseen ja seurasin kolmannen erän loppuun livetulokset sovelluksen kautta toivoen että sinne vielä Lukon kohdalle ilmestyisi se "huikea paikka" mutta sitä ei tullut...

Siirryin sitten olohuoneen puolelle ja edelleen kaverini nojasi kasvot kämmenissä kunnes ponnahti ylös ja huusi että "ei voi vittu olla todellista" ja mitä sitä siihen muutakaan sanomaan kuin että äläs kuule muuta sano mutta yritin tsempata että ei tämä vielä ole ohi... Mitään muuta ei siinä erätauon aikana puhuttu kun vitutus oli molemmilla niin valtaisa...

Jatkoerä kun alkoi niin ei kumpikaan ollut vieläkään puhunut sanaakaan edellisestä kun seurattiin sitä peliä ja itse kun en juurikaan uskaltanut töllöön päin katsoa niin aina silloin tällöin vilkuilin livetuloksista että josko siellä Lukon kohdalla se "huikea paikka" lukisi... No vittu ei lukenut kun kolmannen vilkaisun aikana se luki siellä HIFK:n kohdalla ja siinä kohtaa laitoin puhelimen näytön kiinni ja otin kaukosäätimen käteen ja sitten kun se maali syntyi niin sammutin television välittömästi... Vitutuskäyrä oli ylittänyt jo kaikki mittasuhteet enkä tiennyt että mitä tehdä... Kaverini ampaisi samantein sohvalta ylös ja painui ovesta ulos sanaakaan sanomatta...

Hetken mietittyäni että pistänkö kämppäni uuteen uskoon vai mitä minä teen niin päätin mennä ulos tupakalle viileentymään ja siellähän se kaverini seisoi ulkona katse kohti maata...

Sytytin tupakan ja hetken hiljaisuuden jälkeen kaverini totesi että "nyt vituttaa aivan järjettömästi ja toivottavasti se saatanan Virtanen potkitaan ensimmäisenä pois" johon minä sitten tokaisin perään että ei sitä mihinkään potkita ellei Virtanen itse lähde... Kaverilta kiukkuinen katse perään ja sellanen hampaat irvessä sanottu muraisu "saatana"

Eipä siinä sitten muuta enää kaverin kanssa juteltu kun poltin sen tupakkani loppuun ja lyötiin vielä nyrkit yhteen ja todettiin että "no katotaan miten käy" ja kaveri lähti kotiinsa ja siirryin itse takas sisälle kämppään ja aloin miettimään että ihan oikeesti mitä siinä pelin loppua kohden tapahtui kun hyvä fiilis ja kauhea jännitys vaihtui niin nopeasti järjettömään vitutukseen...
Ei mulla muuta kun että jos nykyinen työura ei nappaa niin kirjoittajana ainakin on lahjoja, huikeaa tarinankerrontaa, viihdyin, vaikka vitutuksesta kertoikin.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viiden tunnin päästä pitäisi lähteä töihin eikä puhettakaan, että vielä pystyisi edes yrittämään nukkumaan menemistä. Kyllä toi loppu oli sellainen ettei vieläkään oikein pysty hyväksymään tuota sulamista. Näissä hetkissä sitä miettii miten yksi jääkiekkojoukkue voi olla niin iso osa elämää ja läheiset/ystävätkin sitä monesti kyselevät. Mutta tähän on synnytty eikä valinnanvaraa ollut. Ja kyllähän tämä kuitenkin paljon enemmän iloa kuin surua tuo elämään, siitä ei ole kahta sanaa. Ikuisesti Lukko!

Nyt ei auta kuin syödä se paska ja mennä eteenpäin. Pitsissä uudella ilmeellä.
Sama täällä, uni ei tule vaikka väsyttää, koska vituttaa. Tämän pelin lopun sulamisen olisi hyväksynyt ja käsitellyt pois sata kertaa paremmin, jos tämä ei olisi ollut kauden päättymiseen johtava ottelu. Runkosarjassa tästäkin tappiosta olisi saanut yhden pisteen.

Minusta Lukko alkoi näissä viimeisimmissä peleissä pelata koko ajan paremmin ja paremmin. Siksikin harmittaa, koska nyt ei sitten nähty enempää, kuinka paljon se olisi vielä parantunut tänä keväänä. Rosteri toki alkoi käydä melkoisen ohkaiseksi, ja siitäkin syystä polttoaine kävi tänään vähiin.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Eikö toi joukkue saanut omasta 55min dominoinnistaan minkäänlaista itseluottamusta? Pelissä oli vain yksi joukkue jäällä koko ajan, sitten aletaan yhtäkkiä pelata pelkokiekkoa, vaikka kiekonhallinnalla ollaan lasketeltu voittoon koko matsi. Mikä vitun järki!?

Miksei sitä vitun aikalisää voi käyttää? Hifki kaventaa 1-2 ja jengillä kauhea paniikki päällä. Huusin heti aikalisää TV-screenille, mutta ei tainnut kuulua penkille asti. Oltiinko siellä niin varmoja Hifkin tasoituksesta, että sitä säästettiin haastoon vai mikä vittu siinä on? Eikö aikalisää saa käyttää muuhun kuin tasoituksen hakemiseen ilman maalivahtia marraskuun tiistain runkkarimatsissa?

Käytetään sitten Pitsissä klo 10.10, kun Ässät menee 0-2 johtoon…

Olisivat tippuneet suoraan 0-4, turha herätellä toivoa jos meinaa kyykätä tuollaisen dominoinnin jälkeen.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
@Hagi kysyn nyt sulta, että mikä sai sut, kesken pelin, niin vakuuttuneeksi siitä, että 7 peli on varma? Nyt kun sulla on aikaa, kun ei tarvi Lukon pelejä väijyä, niin katso vaikka Lukon 30 viimeistä peliä. Oliko niin vakuuttavaa menoa koko porukalta, että eihän tätä voida enää sössiä? Virran aikana saattoikin olla luottavainen, että homma hoituu, mutta ei nyt.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Liverpool
Kirjoitin saman jo tonne tuomaritoimintaan, mutta katsokaa vielä itse. Meneekö oikein? Mattilan jäähy (erä 2. 4.55 jäljellä) ja Gregoiren estäminen (2.20 kolmatta erää jäljellä). Aika ratkaisevaa tämä tuomarien puolueettomuus tässä pelissä.
Tää on oikeastaan ihan paska peli tää jääkiekko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös