Itse en ainakaan usko / näe etteikö tämä olisi nimenomaan Sahlstedtin valinta.Millä perusteella Sahlstedt ei olisi ollut tekemässä tätä valintaa? Joku jääkiekkoliiton salaliitto joka ulottuu Kuninkaankadun officelle asti?
Itse en ainakaan usko / näe etteikö tämä olisi nimenomaan Sahlstedtin valinta.Millä perusteella Sahlstedt ei olisi ollut tekemässä tätä valintaa? Joku jääkiekkoliiton salaliitto joka ulottuu Kuninkaankadun officelle asti?
Vedä nyt se foliohattusi perseeseen. Lukossa ei ole yhtään liiton kätyriä tekemässä päätöksiä.Tää Lämsän palkkaus ei voi olla Kallen valinta. En usko sekuntiakaan siihen. Miten vitussa siellä liitossa voidaan vaikuttaa näin vahvasti kaikkeen?
Vedä nyt se foliohattusi perseeseen. Lukossa ei ole yhtään liiton kätyriä tekemässä päätöksiä.
Minä en tosiaan ole (ollut) kartalla siitä, millaista kiekkoa Lämsä peluuttaa, mutta mitä tässä nyt on saanut luonnehdintoja kuulla niin Kallen makuun sopivalta se kuulostaa.Itse en ainakaan usko / näe etteikö tämä olisi nimenomaan Sahlstedtin valinta.
Voisko tässä olla sellainenkin vaihtoehto, että sinä et ymmärrä valmentajavalinnoista mitään? Meinaan sekin saattaisi olla ihan realistinen vaihtoehto.Jos Kalle nostaa kytkintä kesken sopimuskauden, niin otat varmaan tän takaisin? Tätä valintaa on vaikea nähdä Kallen päätöksenä tai sitten Kalle ei ymmärrä valmentajavalinnoista mitään. Kaksi valintaa tähän mennessä: Virtanen ja Lämsä. Ensimmäiselle jo potkut.
Voisko tässä olla sellainenkin vaihtoehto, että sinä et ymmärrä valmentajavalinnoista mitään? Meinaan sekin saattaisi olla ihan realistinen vaihtoehto.
Voisko tässä olla sellainenkin vaihtoehto, että sinä et ymmärrä valmentajavalinnoista mitään? Meinaan sekin saattaisi olla ihan realistinen vaihtoehto.
Ei mulla ole mitään uskoa kumpaankaan suuntaan kun ei mulla ole mitään kompetenssia sitä arvioida. En katsonut ensimmäistäkään Ufan peliä enkä itse asiassa edes pikkuleijonien peliä. Ufa-hommat kai meni ihan ok ja pikkuleijonaturnaus heikosti. Pelicans-ajasta en muista mitään, mutta sen muistan kyllä kun Lukko tiputti Lämsän Jokerit silloin reilu kymmenen vuotta sitten. Siinä se. Siihen uskon kuitenkin, että Sahlstedt jääkiekosta jotain ymmärtävänä on todennut Virtanen -> Lämsä -vaihdon olevan olemassa olevilla tiedoilla järkevä toimenpide.Siitä voi jo päätellä jotain kun katsoo hänen saavutuksia velmentajana.
Käännetään toisinpäin.
Mikä tekee Lämsästä niin hyvän valmentajan että sulla riittää uskoa?
Enemmän kuitenki taitaa vituttaa oman seuran meno.Kyl muakin vituttaisi Lämsä.
Siihen uskon kuitenkin, että Sahlstedt jääkiekosta jotain ymmärtävänä on todennut Virtanen -> Lämsä -vaihdon olevan olemassa olevilla tiedoilla järkevällä.
Paha vain ettei mikään tue väitettä että Lämsän palkkaaminen olisi ollut miltään osin kärkevä valinta.
Varsinkin kun markkinoilla olisi oikeasti laadukkaita valmentajia tarjolla, esim. Ahokkaasta alkaen.
Miksei "noita muita" sitten olisi nostettu heti? Tuskin "ne muut" nyt niin loukkaantuneita olisivat olleet siitä junnutarjouksesta, että olisivat kieltäytyneet suorasta edarin paikasta jos Kalle olisi soittanut perään.Onkohan noita muita kosiskeltu junnujen kautta ja eivät ole suostuneet. Sitten onkin jo neuvottelutilanne kuralla ja lopulta Lämsä on suostunut junnujen kautta. Virtanen on päätetty erottaa tulosten ja muiden juttujen takia, jonka vuoksi Lämsä nostetaankin heti.
Jos tuo junnuista ponnistus on Kallelle pakkomielle, niin se on ehdottomasti väärä tapa.
Miksei "noita muita" sitten olisi nostettu heti? Tuskin "ne muut" nyt niin loukkaantuneita olisivat olleet siitä junnutarjouksesta, että olisivat kieltäytyneet suorasta edarin paikasta jos Kalle olisi soittanut perään.
Sulla on varmaan tieto, että esim. Ahokas oli Lukkoon saatavilla?Paha vain ettei mikään tue väitettä että Lämsän palkkaaminen olisi ollut miltään osin kärkevä valinta.
Varsinkin kun markkinoilla olisi oikeasti laadukkaita valmentajia tarjolla, esim. Ahokkaasta alkaen.
Tässä se meidän ero sitten varmaan tuleekin, minä en nimittäin tähän usko. Jos uskotaan siihen käyttäjän @Via Dolorosa skuuppiin (ja minä uskon) siitä, että Lukko on neuvotellut Miettisen kanssa niin miten Lämsän junnusopimus (ja polku) olisi jo aikoja sitten sovittu? Sehän olisi joutunut vetämään junnuissa vuosia.Veikkaan, että nämä keskustelut on käyty aikoja sitten ja Lämsän junnu sopimus on ollut tiedossa kauan. Siitä suunniteltu polku edustukseen.
Miksi olisi nyt yhdeksi kaudeksi sitten laitettu esim Ahokas, jos Lämsän kanssa sovittu tuo polku?
Näin ulkoapäin on kyllä erikoinen valinta. Lämsä on täysin keskinkertainen valmentaja. Ei onnistunut Jokereissa, ei Pelicansissa ja viimeisin kotimaahan liittyvä pesti U20-maajoukkueessa oli Lämsän horinoita ja meriselityksiä myöten täysi farssi.
Jos Sahlstedt totesi Virtasen keskinkertaiseksi valmentajaksi niin miksi hänet korvattiin toisella keskinkertaisuudella jonka uran suunta on vahvasti alaspäin? Makes no sense.
Tässä se meidän ero sitten varmaan tuleekin, minä en nimittäin tähän usko. Jos uskotaan siihen käyttäjän @Via Dolorosa skuuppiin (ja minä uskon) siitä, että Lukko on neuvotellut Miettisen kanssa niin miten Lämsän junnusopimus olisi jo aikoja sitten sovittu? Sehän olisi joutunut vetämään junnuissa vuosia.
Uskon.@Neely virtanen oli menettänyt kopin niin pahasti, ettei ollut mitään mahdollisuutta jatkaa hänen kanssaan. Toki korvaajan olisi voinut paremminkin valita.