Aika sitkeästi on tullut itse käytyä 80-luvun lopulta Äijänsuolla ja Lukon junnuputki kahlattua. Jokunen markka ja eurokin on jäänyt hallille vuosien varrella.
Muistan takavuosilta, kun Lukko suli aina keväisin ja kuinka paljon se vitutti. Nyt on oma fiilis tullut siihen pisteeseen, että en viitsi kiusata itseäni tällaisella ”viihteellä”, kun taas sulataan keväällä.
Tappioissakaan ei olisi mitään, jos seura näyttäisi, että virheistä opitaan. Mutta ei. Samoista ongelmista puhutaan kuin viime keväänä. Ei toimi erikoistilanteet, joukkue on jäänyt vajaaksi ja pelin taso romahtaa keväällä. Kyllä tässä kritiikkiä pitää kohdistaa seuran urheilujohtoonkin. Ei tämä ihan Virran aloittamalta jatkumolta näytä vaikka se ilmeisesti strategia oli.
Olkoon sitten kuinka huonoa kannattamista tahansa, mutta itse olen tehnyt sen päätöksen, etten tule Äijänsuolle ennen kuin tuotteeseen eli edustuskiekkoiluun on tehty sellaiset korjaukset, jotka osoittavat, että virheistä opitaan. Ei tunnu investoinnilta omaan rentoutumiseen, jos maksaa monta kymppiä siitä ilosta, että jo ekalla erätauolla vituttaa.