ps. Onko hajua kenelläkään Isbergin ja Potilan tilanteista? Entäs onko Teemu Mäen olkapää kondiksessa?
Itse asiassa tätä samaa asiaa on ollut tarkoitus kysyä juuri lähinnä Suolakuninkaalta, mutta jos kerran sielläkään suunnalla ei tietoa ole, niin enpä sitten kyllä yhtään tiedä, missä näiden pelaajien kohdalla mennään.
Toivon mukaan Isberg ja Potila ovat jatkamassa ja toivon mukaan myös Nisse haluaa heidän jatkavan. Isbergissä olen ollut näkevinäni jotain sellaista nuorta Kestiä, tai sitten vain hänen viime kauden numeronsa hämää. Jos Isberg on ensi kaudella TuTossa, niin sittenhän meidän sentterit olisivat suunnilleen Koponen, Kokkonen, Tasku, Isberg ja varalla Peltosuo. Älkää naurako!
Potilaa olen ajoittain ehkä liikaakin täällä hehkuttanut, mutta jostain syystä vaan näen hänessä hirvittävästi potentiaalia ainakin Mestis-tasolle. Okei, hänen fyysinen pelinsä on mitä on, eikä hän taklaa oikeastaan ollenkaan. Puolustaminenkin kiinnostaa vain ajoittain, mutta hän on kohtalaisen nopea ja laittaa lätyn pussiin pommin varmasti 5 metrin säteellä maalista. Sellaisia kavereita on TuTossa tai ylipäätään missään muuallakaan hyvin vähän. Kun vielä muistetaan, että kyseessä on pikkupojasta asti TuToa edustanut pelaaja, niin tätä potentiaalia ei kannata jättää hyödyntämättä.
Potilan saldo parin viime kauden ajalta A-junnujen divarissa on 58 69+64=133. Joko sarjan taso on todella huono tai sitten Potila oli liian hyvä siihen sarjaan.