Charlie Horse kirjoitti:Mikko Rautee...?
Itse kyllä ottaisin mielummin Aleksi Sillanpään jatkosopparin. "Silli" pystyy varmasti samaan hommaan ja omaa paljon enemmän kehittymis potentiaalia.
Charlie Horse kirjoitti:Mikko Rautee...?
Itse kyllä ottaisin mielummin Aleksi Sillanpään jatkosopparin. "Silli" pystyy varmasti samaan hommaan ja omaa paljon enemmän kehittymis potentiaalia.
Joitain asioita oli jo sovittu. Jokainen ko. pelaaja vahvistaa TuToa jos uuden hallinnon kanssa vaan päästään sopuun asioista. Nimet selviävät varmaankin lähiaikoina.
Mikko Rautee...?
tosiasia kirjoitti:Itse kyllä ottaisin mielummin Aleksi Sillanpään jatkosopparin. "Silli" pystyy varmasti samaan hommaan ja omaa paljon enemmän kehittymis potentiaalia.
Itse taas ottaisin heittämällä molemmat nykytilanteessa, Rauteeta pitäisin aikamoisena vahvistuksena. Pystyisi varmaan TuTossa vähän hyökkäävämpäänkin rooliin. Tosin hälle lienee ottajia liigassakin?
Rautee oli TPS:n paras sentteri viime kaudella, paitsi Pikku-Hannun mielestä. Tässä olisi jättipotti TuTolle. Tosin, jos joukkue tuskin karsii, miksi nämä liigajannut tulisivat muuttuneessa tilanteessa ruotuun?
Pressiboxi kirjoitti:Rautee oli TPS:n paras sentteri viime kaudella, paitsi Pikku-Hannun mielestä.
Pelaajabudjetti ei kuitenkaan TuTolla taida olla ylen suuri, joten kannattaako kaikki laittaa yhden "riskaabelikortin" varaan?
Mistäs muuten toi Mikko Rauteen nimi on tullu ilmoille? Onko kaveri ite sanout jossain yhteydessä TuTon olevan viahtoehto ensikaudelle? Mikäli Forre ja Kesti lopettaa ja Järvinen lähtee niin TuTosta lähtee käytännössä kaikki kokemus joukkueesta. Siinä ois Rautee kyllä mies paikallaan paikkaamaan tätä (isoa) lovea.Mikko Rautee...?
Hänestä liikkuu huhuja. Todenperäisyydestä ei mitään käsitystä.
http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=3919
Naantalin oma poika Markus Laine on eurohockey.net:in mukaan palaamassa Ranskan maalta takaisin Suomeen. Olisikohan mies jo palailemassa takaisin kotiseuduilleen vai mahtaako Tamminen värvätä vanhan luottopakkinsa vielä Vaasaan? TuTolle siinä olisi karvalätsä-Järvinen tarjolla, jos Pasi päättää vaihtaa maisemaa. Eli pakistoon kokenut (-79) johtava kiekollinen pelaaja.
No jos tuon pohjana on tämä minun 2.5. laittama kommentti:
...niin tuossa on sen "todenperäisyys". Eli eurohockey.net:ssä oli confirmed statuksella, että Markus Laine palaa takaisin Suomeen. Jos jostain muusta lähteestä on kuulunut jotain asian tiimoilta, niin sitten on eri asia, mutta tuo ei ole muuta kuin ns. 1+1 "huhu".
Jarmo Jokila TuToon, hyvä vahvistus teille.
toveri kirjoitti:Eivätkö joukkueen harjoitukset ole käynnistyneet jo aikoja sitten? Luulisi, että harjoitukset eivät ole suljetut, joten jotain johtopäätöksiä voisi vetää esimerkiksi Virtasen ja Jortikan tilanteesta? Tosin vieraita mestispelureita ja junioreita on vähän vaikea tunnistaa jollei ole hyvä kasvomuisti.
Mahtaako näin pienellä porukalla vielä tässä vaiheessa paljon harjoittelu luonnistua? Junioreiden kanssa ehkä, mutta mitenkähän muuten mahtaa olla?
Jarmo Jokila TuToon, hyvä vahvistus teille.
Ruotsin Allsvenskanissa pelaava Nyköping julkaisi tänään Jarmo Jokilan sopimuksen, joten Jokilaa ei nähdä tulevalla kaudella TuTossa.
http://www.nykopingshockey.se/se/news/2006_2007/Jarmo_Jokila_klar_for_Nykopings_Hockey/
Ruotsin Allsvenskanissa pelaava Nyköping julkaisi tänään Jarmo Jokilan sopimuksen, joten Jokilaa ei nähdä tulevalla kaudella TuTossa.
Ei kyllä siellä oli sovittu jo Jarmonkin kanssa tilanne. Toimistolla vaan kuviteltiin, että Toverit on ainoa vaihtoehto ja toimisto näytti hauista, joka johti siihen, että Jamo lähti Allesvenskaniin.