Siirrot, huhut ja sopimukset

  • 205 991
  • 845

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mestis-pelaajan hankkimisessa varsinkin toiseen Mestis-joukkueeseen liittyy kaikenlaista pientä kivaa

Oliko tässä lainaamassani huomiossa jotain oikeasti takana, vai luinko vain kuin piru raamattua? Käsittääkseni Mestiksessä ei mitään (laittomia) siirtokorvauksia pyydellä, eikä kasvattajakorvauskaan koske kuin liigajengejä.
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Tulihan se sieltä. Hyvä Arttu! Arttu ei ainoastaan pitänyt lupaustaan, vaan teki kerralla kahden vuoden diilin. Toimistolla kannattaa varautua Virtasen fanipaitojen menekkiin. Täytyy vaan toivoa, että loukkaantumiset ovat kokonaan taaksejäänyttä elämää.

Mitä tulee siihen, että TuTosta on muotoutumassa TPS-kasvattien temmellyskenttä, niin ei mitään uutta auringon alla. Jos muistellaan TuToa 80-luvulla tai Anatolin aikana, niin olihan joukkue silloinkin hyvin pitkälti TPS-kasvattien ympärille kasattu. Anatolin vuosina suorastaan joukkueen rungon muodostivat TPS:n A:sta joko suoraan tai mutkan kautta tulleet pelaajat. Ehkä tämä on siis enemmän aaltoliikettä, eikä selvä suunnanmuutos. Toivotaan ainakin niin.

Sinänsä on toki valitettavaa, että tutolaisuus tuntuu asteittain katoavan joukkueesta. Viime kauden jälkeen lähtivät Saunamäki, Laakso ja Salo, nyt Syväsalmi ja mahdollisesti Forsellkin. Tämän hetken rosterissa tutolaisia by heart ovat Vuorisalo, Vilppu ja Törnström sekä junnuista Kokkonen, Potila ja Isberg. TPS-taustaisia taitaa jo olla heitä enemmän. Missä ovat uudet forret, marret ja bastut? Niissä kuuluisissa 93- ja 95-ikäluokissa vai?
 

tosiasia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Arttu ja Dahla. TuTo näytää jatkavan hyvien hankintojen linjalla. R-puolen pakkeja TuTossa ei ennen Dahlaa ollut vielä yhtään. Arttu taas omaa eväät todella kovaan kauteen jos palaset loksahtavat kohdalleen ja pääsee pelaamaan Forren ja Marren kanssa. 2 vuoden soppari tuonee extra aplodit täältä. Pitempiäkin sopimuksia on hyvä olla.

Tällä hetkellä suurin kysymysmerkki on pakiston hyökkäysvoima. Joku lupaava kaveri ehkä kauempaakin sienne pakistoon tarvittaisiin tyyliin Sweat...Clarke. Tietysti omista voidaan jalostaa Syväsalmen tapaan uusia hyökkääviä pakkeja ja toivottavasti Nissekin osaa ne niksit millä Syviskin saatiin nostettua uudelle tasolle.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuolla tavalla kyllä luit ja pahoittelen jos siihen suuntaan viittasin. Enemmän kyseessä opiskelu, työ ja perheasiat.

Ok, piti vaan varmistaa. Onhan nuokin juu huomioitavia asioita. Tosin opiskelun ja työn suhteen voisi kuvitella TuTon olevan sikäli vahvoilla, että Turusta varmaan löytyy noita mahdollisuuksia ihan eri tavalla kuin maakunnista.

Konkariosaston kavereiden liikkuminen Mestiksen sisällä on tosiaan hyvin harvinaista. Mutta ehkäpä TuTokin on siinä saralla ollut vuosien varrella enemmänkin voittaja kuin häviäjä, Vuorisalon Hermes-lipsahdusta lukuunottamatta.
 

Charlie Horse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Kaksi vuotta kakkua TuTolaan, Hyvä homma, kapteeninnauhat tähän osoitteeseen, kts.

Tämä on oikein vaan helvetin hyvä asia TuTolle ja kahden vuoden sopimus tänne näinkin vaikean kevään jälkeen kertoo Artusta itsestään aika paljon, sillä todennäköisesti miehellä olisi ollut ottajia muuallakin. Toivottavasti kaverista saataisiin uusi seuraikoni vaikka pidemmäksikin aikaa! Ykkösketju kutsuu, ei kai siinä ole vaihtoehtoja. Ei tässä uskalla enää edes uneksia, että Sillanpää ja Forsell saataisiin pidettyä. Ja Jokila vielä Ruotsista jollain ilveellä ja kiekollinen pakki... Siinä vaiheessa voisi unohtaa lahjat ensi Jouluna ja kauteen voisi syksyllä lähteä luottavaisena, vaikka pakka onkin mennyt täysin uusiksi.
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Hyvältä alkaa näyttämään. Nyt vielä Forre tohon niin mun mielestä meillä on parempi ykkösketju kuin viime vuonna eli mielestäni Virtasen pelitaidot ovat vähintään yhtä hyvät kuin Virpiönkin. Sitten vielä joku kiekollinen pakki niin aletaan vaan harjoituspelejä odottelemaan.
 

puumaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo, Sport liigaan kaudelle 14-15
Loistava uutinen tämä Artun jatko. Vielä kun hyökkäyksessä tosiaan saataisiin Sillanpää ja Forsell pidettyä, niin leveyttä olisi jo neljään kenttään. Tämän jälkeen ainoa murhe olisikin enää tuo puolustus. Monta perusvarmaa kaveria sieltäkin löytyy, mutta pakkien avaukset on aika iso osa koko joukkueen hyökkäyspelistä. Toivottavasti tällekin osastolle löydetään, jos ei nyt ihan Syväsalmen ja Järvisen tasoisia kavereita, niin kuitenkin pari suht hyvä kätistä ukkoa.
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
Hyvältä alkaa näyttämään. Nyt vielä Forre tohon niin mun mielestä meillä on parempi ykkösketju kuin viime vuonna eli mielestäni Virtasen pelitaidot ovat vähintään yhtä hyvät kuin Virpiönkin. Sitten vielä joku kiekollinen pakki niin aletaan vaan harjoituspelejä odottelemaan.

Oletko sä tosissas? Jotain rajaa kuitenkin. Kaksi pakkia tuosta vielä puuttuu joten miten voit sanoa että TuTolla on parempi ykköskenttä kun viime kaudella?
 

Shane Falco

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo, Sunnydale Razorbacks, Washington Sentinels
Toimistolla kannattaa varautua Virtasen fanipaitojen menekkiin.
Tännekin yksi!

Virtasen nimmari sopimuspaperissa lämmittää kummasti. Mikäli Forre tosiaan jatkaa ja Arttu ”nelosketjun mies” Virtanen saadaan ykköseen suostuteltua, olisi hyökkäysvitja taas klassinen duunari- syöttelijä – snaipperi ja jokainen osa-alue olisi sarjan ehdotonta eliittiä.

Elämme aikaa ennen juhannusta, joten lisää hyviä soppareita ehtii vielä ilmaantua, uskottava siihen ainakin on.

Hyvä Arttu!
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Oletko sä tosissas? Jotain rajaa kuitenkin. Kaksi pakkia tuosta vielä puuttuu joten miten voit sanoa että TuTolla on parempi ykköskenttä kun viime kaudella?

Lueppas poitsu uudestaan lukeeko siinä ykköskenttä vai ykkösketju?
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
Lueppas poitsu uudestaan lukeeko siinä ykköskenttä vai ykkösketju?

Mikäs poitsu mä sulle olen :D Karvanaama paukuttaa taas. No eihän se jumalauta silti ole viime kauden veroinen vielä vaikka pakit otettaisiinkin pois ketjuista :D
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Mikäs poitsu mä sulle olen :D Karvanaama paukuttaa taas. No eihän se jumalauta silti ole viime kauden veroinen vielä vaikka pakit otettaisiinkin pois ketjuista :D

No mun mielestä Vuorisalo-Forsell-Virtanen on parempi kuin Vuorisalo-Forsell-Virpiö. Sun ongelmas varmaan, että nykyinen TuTo ei voi olla parempi kuin viime vuotinen johtuen palvomiesi henkilöiden pois lähdöstä?
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Virtasen nimmari sopimuspaperissa lämmittää kummasti. Mikäli Forre tosiaan jatkaa ja Arttu ”nelosketjun mies” Virtanen saadaan ykköseen suostuteltua, olisi hyökkäysvitja taas klassinen duunari- syöttelijä – snaipperi ja jokainen osa-alue olisi sarjan ehdotonta eliittiä.

Monet tosiaan asettelevat Arttua ykköseen, mutta käsitykseni mukaan hän jopa itse haluaa mieluummin pelata nelosketjussa. Paras vaihtoehto olisi tietysti se, että Sillanpäänkin nimi saadaan vielä paperiin, joilloin kasassa olisi taas viime kevään välierien ja finaalien paras vitja Pusa-Sillanpää-Virtanen. Omassa palapelissä tuo ketju olisi ensi kauden kakkonen ja ykkösen laidoilla olisivat Marre sekä Saarela, kolmosessa Potila ja Tapio ja nelosessa Vilppu sekä Tasku. Sentterit olisivat siinä tapauksessa ketjujärjestyksessä Koponen (Forre), Sillanpää, Isberg ja Kokkonen tai Peltosuo.

Artun sopimus tuo varsin mukavasti lisälämpöä elokuun lopun paikallistaistoon. Arttu "The Avenger" Virtanen pääsee aiheuttamaan hämmennystä entisten joukkuekavereidensa keskelle. Todennäköisesti saadaan melkoinen show, kun Arttu maksaa kokemiaan vääryyksiä korkojen kera takaisin. Harmi, ettei Sutela ole kentällä taklattavana.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
No mun mielestä Vuorisalo-Forsell-Virtanen on parempi kuin Vuorisalo-Forsell-Virpiö. Sun ongelmas varmaan, että nykyinen TuTo ei voi olla parempi kuin viime vuotinen johtuen palvomiesi henkilöiden pois lähdöstä?

No rehellisesti sanoen en minäkään usko Artun yltävän pisteissä sentään Virpiön tasolle, vaikka hyvä pelaaja onkin. Ja Forrellahan ei sopparia ole, joten aika turhaa vielä sovitella miestä keskelle. Eikä taida yksi kenttä paljon auttaa, kun rehellisyyden nimissä ei TuTolla juurikaan niitä pistemiehiä ole, elleivät nykyiset kaverit sitten kehity melkoisesti.
Pakkeja tässä alkaa kaivata, tällä hetkellä ykköspakit olisivat Jortikka ja Pelkonen. Parhaat pakit, mutta ei tosiaan oikeasti ykköskentän tasoa. Muutenkaan ei tuo pakiston taso päätä huimaa, Dalhalla ja Uusitalolla en näe mitään tarvetta, mutta kai heillekin on joku rooli keksitty, kun kerran on hankittu.
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
No rehellisesti sanoen en minäkään usko Artun yltävän pisteissä sentään Virpiön tasolle, vaikka hyvä pelaaja onkin. Ja Forrellahan ei sopparia ole, joten aika turhaa vielä sovitella miestä keskelle. Eikä taida yksi kenttä paljon auttaa, kun rehellisyyden nimissä ei TuTolla juurikaan niitä pistemiehiä ole, elleivät nykyiset kaverit sitten kehity melkoisesti.
Pakkeja tässä alkaa kaivata, tällä hetkellä ykköspakit olisivat Jortikka ja Pelkonen. Parhaat pakit, mutta ei tosiaan oikeasti ykköskentän tasoa. Muutenkaan ei tuo pakiston taso päätä huimaa, Dalhalla ja Uusitalolla en näe mitään tarvetta, mutta kai heillekin on joku rooli keksitty, kun kerran on hankittu.

Huomautuksenä tähän Virpiön kausi Jypissä ennen kuin tuli TuToon 21 1+0. Mielestäni Artun pohjat ovat kyllä paremmat kunhan saa olla terveenä. Mutta kaiken avain on toi Forsell jos jatkaa niin pisteitä tulee ykkösessä taatusti.
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Mikäs poitsu mä sulle olen :D Karvanaama paukuttaa taas. No eihän se jumalauta silti ole viime kauden veroinen vielä vaikka pakit otettaisiinkin pois ketjuista :D


Jääkiekossa on kentällä maalivahti - pakkipari - hyökkäysketju. Käyppä pelissä joskus niin ymmärrät mitä tarkoitan:) Sitten kun lasket eikä kentällä olekkaa kuutta pelaajaa joilla samanväriset paidat niin joku on todennäköisesti jäähyllä. Se yksi pelaaja joka käyttää naamaria ei ole ruma vaan maalivahti tai voi se rumakin olla mutta ei sen takia pidä naamaria.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Huomautuksenä tähän Virpiön kausi Jypissä ennen kuin tuli TuToon 21 1+0. Mielestäni Artun pohjat ovat kyllä paremmat kunhan saa olla terveenä. Mutta kaiken avain on toi Forsell jos jatkaa niin pisteitä tulee ykkösessä taatusti.

Mitä vitun merkitystä sillä, mitä Virpiön kausi oli Jypissä?? Nyt puhuttiin viime kauden joukkueesta verrattuna tähän kauteen, eikä muinaisista vuosista. Aivan turhaa alkaa jauhaa siitä, mitä kaverit teki pisteitä kolme kautta sitten. Sillä perusteella Forrekin oli viime kaudella huonompi kuin sitä edellisellä. Tämähän on vain minun mielipiteeni, mutta rohkenen sen esittää, vaikka se herra Musashia loukkaakin, Musashin totuus on ainoa oikea totuus, ja muita mielipiteitä ei suvaita. Susta tulis oikeasti helvetin hyvä diktaattori johonkin vasemmalle kallistuneeseen valtioon.
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
Jääkiekossa on kentällä maalivahti - pakkipari - hyökkäysketju. Käyppä pelissä joskus niin ymmärrät mitä tarkoitan:) Sitten kun lasket eikä kentällä olekkaa kuutta pelaajaa joilla samanväriset paidat niin joku on todennäköisesti jäähyllä. Se yksi pelaaja joka käyttää naamaria ei ole ruma vaan maalivahti tai voi se rumakin olla mutta ei sen takia pidä naamaria.

Käyn käyn ;) No sulle se naamari sopis kyl ku korkki pulloon meinaa sellaset natsi viikset omistat:) Eikö tälle pässille voisi antaa jonkun 5 vuoden bannin kun sen viestit on tota tasoa. Tällä viestillä voisin lentää vittuun täältä mutta ei tänne viitsi kirjoittaa kun TuTon "faniklubin" vetäjä paukuttaa naamaa joka viestillä. Tuhonnut keskustelun tason tänne ilmaannuttuaan. End of story!
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Mitä vitun merkitystä sillä, mitä Virpiön kausi oli Jypissä?? Nyt puhuttiin viime kauden joukkueesta verrattuna tähän kauteen, eikä muinaisista vuosista. Aivan turhaa alkaa jauhaa siitä, mitä kaverit teki pisteitä kolme kautta sitten. Sillä perusteella Forrekin oli viime kaudella huonompi kuin sitä edellisellä. Tämähän on vain minun mielipiteeni, mutta rohkenen sen esittää, vaikka se herra Musashia loukkaakin, Musashin totuus on ainoa oikea totuus, ja muita mielipiteitä ei suvaita. Susta tulis oikeasti helvetin hyvä diktaattori johonkin vasemmalle kallistuneeseen valtioon.

Miksi sitten näitä uusia hankintoja arvostellaan jos entiset kaudet muualla ei merkitse mitään? Sittenhän me nähdään vasta kauden alettua miten noi uudet pelaa TuTossa. Pohjat tarkoittaa sitä, että Virtasen potentiaali Forren vieressä on mielestäni menestyksenn kannalta yhtä hyvä kuin Virpiönkin. Selitän sitä vähän yksinkertaisemmin niin ymmärrät. Virpiö ennen TuToon tuloa jypissä 21 1+0 ja seuraavalla kaudella TuTossa 45 20+25. Olisiko sitten Virpiö pitänyt haukkua pystyyn ja talloa suohon silloin kun tuli TuToon? Nythän meillä on sopimus jo usean kanssa ensi kaudesta joiden lähtötaso viime kauden pisteiden perusteella on parempi kuin Jounin kun tuli meille.
Ei toi mua loukkaa jos sanot sen mutta puusilmäisyys loukkaa. Miten mun totuus on ainoa oikea jos olen melkeen ainut joka on eri mieltä kuin suurin osa täällä. Diktaattoria ei muuten tule ihmisestä joka pitää kiinni omista mielipiteistä. Susta voiskin tulla kun osaat olla samaa mieltä kun muut varmasti löytäisit taaksesi kannatusta noilla mielipiteilläs. Tuosta vasemmalle kallellaan olevasta kiitoksia. Ne oikealle kallistuvat varmaan löytyvät muualta kuin Kupittaalta. Ihme ylensä kun TuTo palstalla TuTo fanina arvostelet vasemmalle kallellaan olevia. Kaiken maailman kapitalistit ovat mua ennenkin haukkuneet joten et pysty mua tolla loukkaamaan, keksi jotain muuta.
Torpedolle terveisiä ja pusuja!!! Olet oikeassa tuhosin tän palstan yksimielisen hymistelyn ja harmonian siitä, että ensi kaudella ei voida enää pärjätä, mutta siitä olen vain tyytyväinen. ps. viikset ollu historiaa jo jonkin aikaa;)
 
Viimeksi muokattu:

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Vaikka Artun ensisijainen paikka olisi nykyisessä jengissä ykkösessä, ei kaveri kuitenkaan niinkään Virpiötä korvaa, vaan enemmänkin sellainen Bastu, vaikka huomattavasti enemmän käsiä on. Arttu on pelityyliltään enemmän Mestiksen Gary Roberts(huikea kehu meikäläiseltä).

Ykkönen ei yksin riitä kärkipaikoille, kun vastustajat ovat kovempia ensi kaudella.Syvis ja Pablo kuitenkin sarjan parhaina pakkeina myös helpottivat kovasti kiekollista peliä, heidän puuttuminen vaikeuttaa kyllä myös konkreetisest ykkösen kiekollista peliä, puhumattakaan nykyisin äärimäisen tärkeää ylivoimaa. Pelkonen, Jortikka tai Peltosuo ovat peruspakkina ykköseen mahtuvia miehiä, mutta viereen pitäisi saada kovemman tason mies. Jos nyt toivotaan vielä Markus Lainetta, niin saadaan Tommi Heinosta.

Alla vielä ketjulotto, tämän hetken tilanteen mukaan.

Saarela - Koponen - Vuorisalo
Virtanen - Tasku - A.Pusa
Vilppu - Peltosuo - Tapio
Kokkonen - Isberg - Potila

Päälle vielä H.Pusa, Aaltonen ja Junnila ainakin.

Olet oikeassa! Ykköskentällisen pakit tukivat viime kaudella hyökkääjiä tekemään pisteitä ja Koivistoa saamaan kunnon prosentit. Kauden alkuun on vielä aikaa ja uskon parhaiden korvaajien olevan jaossa vasta sitten kun liiga rinkien ulkopuolelle jäävät saavat sen tietää ennen kauden alkua.
Ne kenen näytöt viime kaudelta ovat luokkaa Järvinen/Syväsalmi saavat ensi kaudeksi sopimuksen liigaan, tuohan ollaan jo todettu. Mestis joukkueen tehtävä onkin löytää pelaajia joiden viime kausi ei riitä liigaan vaikka potentiaalia olisikin.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Miksi sitten näitä uusia hankintoja arvostellaan jos entiset kaudet muualla ei merkitse mitään? Sittenhän me nähdään vasta kauden alettua miten noi uudet pelaa TuTossa. Pohjat tarkoittaa sitä, että Virtasen potentiaali Forren vieressä on mielestäni menestyksenn kannalta yhtä hyvä kuin Virpiönkin. Ei toi mua loukkaa jos sanot sen mutta puusilmäisyys loukkaa. Miten mun totuus on ainoa oikea jos olen melkeen ainut joka on eri mieltä kuin suurin osa täällä. Diktaattoria ei muuten tule ihmisestä joka pitää kiinni omista mielipiteistä. Susta voiskin tulla kun osaat olla samaa mieltä kun muut varmasti löytäisit taaksesi kannatusta noilla mielipiteilläs. Tuosta vasemmalle kallellaan olevasta kiitoksia. Ne oikealle kallistuvat varmaan löytyvät muualta kuin Kupittaalta. Ihme ylensä kun TuTo palstalla TuTo fanina arvostelet vasemmalle kallellaan olevia.
Torpedolle terveisiä ja pusuja!!! Olet oikeassa tuhosin tän palstan yksimielisen hymistelyn ja harmonian siitä, että ensi kaudella ei voida enää pärjätä, mutta siitä olen vain tyytyväinen. ps. viikset ollu historiaa jo jonkin aikaa;)

Saattaa hyvinkin olla, että uudet kaverit kehittyvät ja heistä tulee pistemiehiä, mutta vielä he eivät sitä ole. Siis pointti on edelleenkin se, että nyky TuTossa Vuorisalo on ainoa sen tason pelaaja, jotka viimekaudella pelasivat ykkösen hyökkäysketjussa.
Mulle lätkällä ja politiikalla ei ole keskenään tekemistä, eli pystyn hyvinkin kannattamaan TuToa seurana, vaikka olen poliittisesti sit. Jos nyt jonnekin pitää kallistua, niin oikealla sitten. En muutenkaan jaksa uskoa, että matseissa käyneet toista tuhatta ovat kaikki vasemmalle kallellaan. Vaikka seuran nimi oli alunperin Turun Toverit, pystyn kannattamaan sitä, vaikken omista kommunisti taustaa, ajelen letin pari kertaa viikossa partaterällä, kaulassa roikkuu Suomen leijona ja Vihtori Kosola saa enemmän sympatiaa kuin O-V Kuusinen.
Se politiikasta, keskustellaan mieluummin urheilusta ja toivotaan TuTolle menestystä.
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
Torpedolle terveisiä ja pusuja!!! Olet oikeassa tuhosin tän palstan yksimielisen hymistelyn ja harmonian siitä, että ensi kaudella ei voida enää pärjätä, mutta siitä olen vain tyytyväinen. ps. viikset ollu historiaa jo jonkin aikaa;)

Mahtava mies :D No mut mielipide on sekin että sä kirjoitat eniten paskaa täällä jos vertaa vaikka sun kirjotuksia Kaukalon laidalla nimimerkin kirjotuksiin tai näihin Old School tyyppeihin täällä! Eli siinä syy miksi tää TuTon puoli on mennyt näin ykstoikkoseks ja sun noi kommunisti vasemmat ja oikeat on kyllä aika asiaan kuuluvat tänne TuTon Siirrot, huhut ja sopimukset palstalle. No mutta älä vastaa tähän viestiin enää koska meinasin pysyä täs otsikon aiheessa ;) Niin onko niitä huhuja ketä tulossa? Taskut ja kumppanit on tullut aika puskista ja varsinkin tuo Dalmahaman! Näistä hankinnoista se turhin ja ei järkeen sopiva. Ei olisi Lehkosen aikana ilman Try-outtia päässyt kuvioihin.
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Saattaa hyvinkin olla, että uudet kaverit kehittyvät ja heistä tulee pistemiehiä, mutta vielä he eivät sitä ole. Siis pointti on edelleenkin se, että nyky TuTossa Vuorisalo on ainoa sen tason pelaaja, jotka viimekaudella pelasivat ykkösen hyökkäysketjussa.
Mulle lätkällä ja politiikalla ei ole keskenään tekemistä, eli pystyn hyvinkin kannattamaan TuToa seurana, vaikka olen poliittisesti sit. Jos nyt jonnekin pitää kallistua, niin oikealla sitten. En muutenkaan jaksa uskoa, että matseissa käyneet toista tuhatta ovat kaikki vasemmalle kallellaan. Vaikka seuran nimi oli alunperin Turun Toverit, pystyn kannattamaan sitä, vaikken omista kommunisti taustaa, ajelen letin pari kertaa viikossa partaterällä, kaulassa roikkuu Suomen leijona ja Vihtori Kosola saa enemmän sympatiaa kuin O-V Kuusinen.
Se politiikasta, keskustellaan mieluummin urheilusta ja toivotaan TuTolle menestystä.

Tää ei ole sit mitään vittuilua mutta katso noita TuTon historia juttuja, seuralla ei ole koskaan ollut mitään tekemistä kommunistien kanssa. Vasen ei tarkoita kommunismia. Vasen tarkoittaa mun mielestä, että ihminen on tärkeämpi kuin raha ja kaikista täytyy pitää huolta kun taas oikeistolaisuus tarkoittaa sitä, että raha on ihmistä tärkeämpi ja kaikki pitää huolta itsestään. Jos joku sanoo ton perusteella mua kommunistiksi niin siitä vaan itse pidän itseäni humanistina.
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Torpedolle terveisiä ja pusuja!!! Olet oikeassa tuhosin tän palstan yksimielisen hymistelyn ja harmonian siitä, että ensi kaudella ei voida enää pärjätä, mutta siitä olen vain tyytyväinen. ps. viikset ollu historiaa jo jonkin aikaa;)

Mahtava mies :D No mut mielipide on sekin että sä kirjoitat eniten paskaa täällä jos vertaa vaikka sun kirjotuksia Kaukalon laidalla nimimerkin kirjotuksiin tai näihin Old School tyyppeihin täällä! Eli siinä syy miksi tää TuTon puoli on mennyt näin ykstoikkoseks ja sun noi kommunisti vasemmat ja oikeat on kyllä aika asiaan kuuluvat tänne TuTon Siirrot, huhut ja sopimukset palstalle. No mutta älä vastaa tähän viestiin enää koska meinasin pysyä täs otsikon aiheessa ;) Niin onko niitä huhuja ketä tulossa? Taskut ja kumppanit on tullut aika puskista ja varsinkin tuo Dalmahaman! Näistä hankinnoista se turhin ja ei järkeen sopiva. Ei olisi Lehkosen aikana ilman Try-outtia päässyt kuvioihin.

Kirjoitan varmaan eniten paskaa ei siinä mitään. Johtuu varmaan siitä kun pidän seuran puolia kymmentä negatiivista vastaan. Jos munkin puolella ois joku niin ei tarvis kaikkien kanssa väitellä;) Kaukalon Laidallahan kirjoitti jotain siihen suuntaan, että turha nyt vetää johtopäätöksiä, katotaan sitten kun kausi alkaa. Asiallinen kommentti ja hyvä suhtautuminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös