Lopeta nyt jo toi sun trollaaminen. Mä kirjoitin, että Suonpää on kovan luokan talousrikollinen, jota hän faktisesti on.Sinä väitit HS:n valehdelleen jutussaan. Kysyin vain mihin sinä tuon perustat. Paljastui että mutuilet vain koska... en tiedä koet että Rydman on oikeassa tässä asiassa koska Rydman niin väittää. Yhdessä kesällä kirjoittamassaan blogikirjoituksessahan Rydman kertoi lähettäneensä viestejä näille naisille kysyäkseen olivatko he oikeasti kertoneet asiat niinkuin poliisin pöytäkirjoissa luki. Ainakin yksi näistä "Anna" kielsi sen Rydmanille lähetetyssä viestissään. Ilmeisesti poliisi olisi painostanut kertomaan jotain raskauttavaa (en tiedä miksi poliisi tässä näin toimisi, mutta ei sotketa hyvää narratiivia ja pöytäkirjaa ei olisi suostuttu korjaamaan).
Itse näkisin tuon vähän vittumaisena toimintana kun aletaan lähettelemään viestejä ihmisille ja kysellään miksi valehdellaan poliisin kuulusteluissa. Voi olla mahdollista että tämä "Anna" on kokenut tulleensa poliisin painostamaksi silloin 2020 kun häntä on asiasta kuulusteltu, eikä poliisi ollut suostunut korjaamaan pöytäkirjaa. Tai sitten hän valehteli Rydmanille, päästäkseen eroon epämukavasta tilanteesta.
Tuo Rydmanin blogikirjoitus on itsessään melko mielenkiintoinen. Sehän oli julkaistu samana päivänä kuin itse HS:n juttu ja sisälsi suuren määrän spinnausta siihen suuntaan että naiset valehtelevat, Amanda Blick on "tehtaillut rikosilmoituksia" (tosiasiassa yhden rikosilmoituksen jossa oli 5 kohtaa ja poliisi ei päätynyt viemään asiaa syyttäjälle koska rikos katsottiin vähäpätöiseksi eli kyseessä ei ollut aiheeton rikosilmoitus joita tehtaillaan). Rydmanilla on oikeus kirjoittaa bloginsa ja valita sinne sopivat jutut kuten haluaa, mutta ei pidä erehtyä luulemaan, että kyseessä on puhdas pulmunen ja luottaa sokeasti siihen, että HS valehtelee koska Rydman niin sanoo. Tai että HS on Venäjän tukijana kuten eräs poliittinen vaikuttaja jostain toisesta puolueesta väittää.
Helsingin Sanomat väittää karmeita asioita ja syyllistynee törkeään kunnianloukkaukseen — Wille Rydman, kansanedustaja
Helsingin Sanomat on julkaissut minusta järkyttävän artikkelin. Se on niin täynnä virheitä ja vääristelyjä, että yhdessä blogitekstissä on liki mahdotonta korjata niitä kaikkia. Artikkeli on myös niin musertavalla tavalla leimaava, että käytännössä en pysty korjaamaan sen väitteiden aiheuttamaa mainwww.willerydman.fi
Kirjoitin myös, että häntä ei voi pitää millään tavalla vakavasti otettavana toimittajana.
Tämän jälkeen alkoi sinun tavanomainen tällä palstalla usein nähty muiden kirjoittajien syyttely sekä asian vierestä puhuminen. Rupesit esittämään väitteitä palstan kirjoittajasta, eli minusta jotka ei pidä paikkaansa.
Edelleenkin väität jotain mitä en ole sanonut. Se, että pohdin asioita ääneen ja tulkitset jotain on nimenomaan mutuilua ja sinun oman pääsi tuotoksia.
Et edes lukenut minun kirjoittamaani, olen tuominnut Rydmanin teot jo aikaa sitten tälläkin palstalla ja siitä kirjoitin myös edelliselle sivulle.