@Denverin Munasyndi kyllä - ja juuri tuosta punaisesta langasta esitin yllä mielipiteeni ja en pidä siitä. En pidä siitä, mitä ihmiselle tapahtuu, kun hän joutuu tuohon julkisen mediavyöryksen kohteeksi. Siinä tulee kovemmaltakin kaverilta aika äkkiä löysät housuun, kun julkinen lynkkaus alkaa. Tämä on se iso ongelma - käytin Rydmania ainoastaan esimerkkinä ja minulla ei ole asiaan tällä tavalla henkilökohtaista suhdetta. Pelkästään se, että saat puolustaa itseäsi kovilta syytöksiltä ei vielä riitä siihen, että pelastuisit siltä, mitä asioista on jo seurannut. Sosiaalisessa mediassa jutut leviävät kuin kulovalkea ja kohta koko maailma tietää, että olet moraalisesti mätä ilman, että asiasta sinua on voitu edes tuomita mistään saati kukaan päässyt edes totuuteen kiinni. Se oli ainoa pointtini koko asiassa ja nyt toivon, että jätätte asiasta kanssani keskustelun, koska en selvästi jaa käsitystänne tästä ja teidän mielestä tämä on hyvä toimintamalli, joka nykyaikana on. Se on oikeutenne - samoin on minun oikeuteni olla asiassa teidän kanssanne eri mieltä ilman, että tungette Rydmania yhdeksi komponentiksi juttuuni.
Jos luette tuon listan, minkä aiemmassa viestissä linkkasin niin huomaatte kyllä tuon kaavan, miten tämä toimii. Se kaava on se, joka minua huolestuttaa.
Jos luette tuon listan, minkä aiemmassa viestissä linkkasin niin huomaatte kyllä tuon kaavan, miten tämä toimii. Se kaava on se, joka minua huolestuttaa.