Mää en tiedä @BOL kutsutaanko tuota olkiukoksi vai miksi, mutta ihan yhtä typerää tuo on kuin sanoa että "miten suhtautuminen homoihin/intiaaneihin/taisteluhelikoptereihin/mihintahansa" muuttuisi jos oma läheisesi...".
Ja muutenkin, vituttaa tässä oleva selkeä vastakkainasettelu. Jos et tuomitse syytettyä syylliseksi hyväksyt raiskaukset. Ei se saatana noin mene.
Jaa, no, mun mielestäni se oli ihan validi kysymys. Pahoitteluni, jos mielesi pahoitit. Toisinaan on oikeasti ihan aiheellista esittää erilaisia kysymyksiä, silläkin uhalla, että joku väittää olkikukkoiluksi.
Itse yritän varsin kiihkottomasti keskustella aiheesta, joka on todella vaikea. Mielestäni en ole missään väittänyt, että kaikki syytetyt pitäisi automaattisesti tuomita. Se on kuitenkin mun mielestäni mielenkiintoinen ja hyvinkin tärkeä kysymys, miksi hyvin monet ensimmäiseksi ajattelevat, että raiskatuksi tullut (tai "niin kokeva", kuten täällä kai pitäisi sanoa), valehtelee? Mistä tämä ajatus kumpuaa? Ja mitä on tapahtunut, että tähän on tultu?