Juridisesti varmaan ihan linjassa nykykäytännön kanssa. Tämän IL:n jutun mukaan silti vähän jännä:
Ote keskustelusta:
”
– Onks sul jotenki huono fiilis siitä mitä kävi, Salminen kysyy.
– No eihä mitään käyny paitsi et myöhästyin junast, asianomistaja vastaa ja jatkaa ”mut”.
– Mut? Salminen kysyy.
– Hämmennyin siit, et jäbä yrittää iskee mua koko yön, ku ollaan käytännös *** JA oot ennen ollu sillai bro, asianomistaja avautuu.
– Skippaatko siis sen, että pussailtiin JA että se oli kaiken lisäks viel vitun jees? Salminen kysyy.
– Mm siit morkkis, asianomistaja myöntää. ”
Sitten sovitaan tapaamisesta ja keskustellaan asiasta jne. Kolme vuotta tästä niin ollaan käräjillä.
Hieman tämä haisee ja katsotaan laitetaanko valitusta vireille.
Edit. Lisättäköön nyt vielä, että asianomistaja toteaa myöhemmässä viestissään, että hänen mielestään homma ei ollut ok. Pakko tässä on olla niin, että tuolla on raskaampaa kamaa taustalla, mikä ei ole julkista.
Roope Salmisen ja uhrin viestit julki – käyvät läpi illan tapahtumia: ”Jäbä yrittää iskee mua koko yön”
Käräjäoikeus on tuomiossaan julkaissut Roope Salmisen ja hänen uhrinsa välistä viestittelyä.
www.iltalehti.fi
Ote keskustelusta:
”
– Onks sul jotenki huono fiilis siitä mitä kävi, Salminen kysyy.
– No eihä mitään käyny paitsi et myöhästyin junast, asianomistaja vastaa ja jatkaa ”mut”.
– Mut? Salminen kysyy.
– Hämmennyin siit, et jäbä yrittää iskee mua koko yön, ku ollaan käytännös *** JA oot ennen ollu sillai bro, asianomistaja avautuu.
– Skippaatko siis sen, että pussailtiin JA että se oli kaiken lisäks viel vitun jees? Salminen kysyy.
– Mm siit morkkis, asianomistaja myöntää. ”
Sitten sovitaan tapaamisesta ja keskustellaan asiasta jne. Kolme vuotta tästä niin ollaan käräjillä.
Hieman tämä haisee ja katsotaan laitetaanko valitusta vireille.
Edit. Lisättäköön nyt vielä, että asianomistaja toteaa myöhemmässä viestissään, että hänen mielestään homma ei ollut ok. Pakko tässä on olla niin, että tuolla on raskaampaa kamaa taustalla, mikä ei ole julkista.
Viimeksi muokattu: