Jos ei oma järki riitä ymmärtämään sitä, että toisiin paikkoihin pitää pukeutua eri tavalla kuin toisiin niin siitä saadaan seksualisointia ja ahdistelua.
Julia ei päässyt Tampereen Ilves Bar & Night -ravintolaan pukeutumisensa vuoksi.
www.iltalehti.fi
Ei sinne sisälle pääse kumisaappaissa tai maastopuvussa, saati uimahousuissa mutta nyt asiasta vedettiin päätelmät ihan väärään suuntaan.
Melkoista.
Ensin pukeudutaan tietoisesti bikineihin (tai yläosaan) ja sitten loukkaannutaan, kun ihan laillisesti pääsy ravintolaan rajataan. Ei varmaan kyllä montaa oikeaa ravintolaa Suomessa ole, johon bikinit päällä pääsisi.
Mun suosikkikohta tuossa jutussa oli se, että itse ehdottivat rotsien päälle laittoa, mutta päättivätkin sitten poken tähän suostuttua lähteä himaan. Miten mulla on sellainen tunne, että se poken hyväksyvä vastaus olikin pettymys näille nuorille naisille? Olisi saatu mehevämpää syrjintäkamaa aikaiseksi, jos poke olisi kieltänyt niissä rotseissakin sisääntulon.
edit.
"– Tuli todella ahdisteltu olotila poken takia ja siitä, että meitä seksualisoitiin. Ei tälläinen pitäisi olla ok."
Siis tässä on hyvä esimerkki siitä "koetusta ahdistelusta". Mitä poken olisi pitänyt tehdä toisin, välttääkseen tämän giltsin ahdistuksen? Ja miten se poke tuossa heitä seksualisoi, sekin jäi vähän auki.