Mainos

Sekalaisten kysymysten ketju II

• 7 111 295
  • 47 284

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Sähköpyörään on tullut vikaa, jonka taisi aiheuttaa kosteus. Vika koskee nimenomaan sähköpuolta eli pyörä toimii, mutta sähköavusteisuus ei. Osaavatkohan pyöräkorjaamot tehdä tuollaiselle mitään vai tulisiko ennemmin kääntyä sähkömiehen puoleen? Kyse on vieläpä sellaisesta valmistajasta, jonka pyöriä ei käsittääkseni Suomessa ole myynnissä.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Osaavatkohan pyöräkorjaamot tehdä tuollaiselle mitään vai tulisiko ennemmin kääntyä sähkömiehen puoleen?

Tasavirtavehje, joten sanoisin että sähkömies ei ainakaan osaa. Ei siis millään pahalla sähkömiehiä kohtaan, mutta ei vaan ole heidän aluettaan.

Pyörähuoltoa voi toki kokeilla, mutta itse lähtisin ehkä hakemaan apua autosähköpuolelta. Tosin jos on itse moottorissa vika, eikä missään johdoissa tai muussa helpommassa, niin menee kyllä ohi heiltäkin.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Pyörähuoltoa voi toki kokeilla, mutta itse lähtisin ehkä hakemaan apua autosähköpuolelta. Tosin jos on itse moottorissa vika, eikä missään johdoissa tai muussa helpommassa, niin menee kyllä ohi heiltäkin.
Mä heitän seuraavaksi vaihtoehdoksi pienkonekorjaamoa. Noissa paikoissa tulee kummiskin vastaan kaikkea aina siimaleikkurista mopoautoihin..

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sähköpyörään on tullut vikaa, jonka taisi aiheuttaa kosteus. Vika koskee nimenomaan sähköpuolta eli pyörä toimii, mutta sähköavusteisuus ei. Osaavatkohan pyöräkorjaamot tehdä tuollaiselle mitään vai tulisiko ennemmin kääntyä sähkömiehen puoleen? Kyse on vieläpä sellaisesta valmistajasta, jonka pyöriä ei käsittääkseni Suomessa ole myynnissä.
Ettei olisi mikään näistä?

Huolto

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Ettei olisi mikään näistä?

Huolto

Eipä ole mikään noista. Flebi on tämä pyörä merkiltään. Pitänee käydä noista pienkonekorjaamoista kyselemässä, kunhan kotiin palailen lomareissulta. Ainakin yksi lupaavan oloinen vaihtoehto löytyi, joka nettisivujen perusteella korjaa melkein mitä tahansa sähkövehkeitä.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kauanko suurinpiirtein menee että Paypalin maksusysteemin "varmennuskoodi" tulee nettipankin tilitapahtuman lisätietoihin?

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kauanko suurinpiirtein menee että Paypalin maksusysteemin "varmennuskoodi" tulee nettipankin tilitapahtuman lisätietoihin?
Minulla ainakin tuo menee luottokortille, ei noista PayPal-ostoista tilitapahtumiin erillistä merkintää tule. Varmennuskoodin tms. ja muut maksun tiedot näkee parhaiten omilta PayPal-sivuilta.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ensimmäisen kerran kun lisäsin Paypal-tiliin korttini niin jouduin soittamaan pankkiini että sain tuon koodin tietooni. Nykykäytännöstä ei ole tietoa.

-Tinke
Mun mielestä tuo nykykäytäntö on nettipankin tilitapahtumissa.

@kyykäärme , pistätkö yv:llä vaikka että mistä sen varmennuskoodin löytää paypalin sivuilta?

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mun mielestä tuo nykykäytäntö on nettipankin tilitapahtumissa.

@kyykäärme , pistätkö yv:llä vaikka että mistä sen varmennuskoodin löytää paypalin sivuilta?

Itse asiassa en edes ihan ymmärrä, mitä edes tarkoitat varmennuskoodilla. Minä olen tarvinnut pankkitiliä vain silloin, kun vastaanotan rahaa. Sitä varten löytyy merchant account id My Profilesta. Maksamiseen en ikinä ole tarvinnut pankkitililtä mitään tietoja. Oletko siis lisäämässä PayPal-tilille maksutavaksi suomalaista pankkikorttia? Onnistuuko tuollainen kytkentä edes?

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä pitääs vissiin onnistua. Tumpelona nää hommat vaan ei suju.
Jos onnistuu, niin vaatii varmaan soittoa/käyntiä pankkiin. Minua kyllä vähän epäilyttää. Miksi et kytke tiliä suoraan luottokorttiin, niin näet tapahtumat luottokorttilaskusta, eikä mitään koodeja tarvita?

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helsinki Beer Festival tulee korkattua huomenna. Mites tuolla aiemmin käyneet, onko ollut pahat jonot? Mietin vaan, pitäisikö ostaa ja käydä printtaamassa lippu ennakkoon vai ostanko vasta ovelta.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Osaisiko joku kertoa miksi töllöstä näkyvät perus- ja tilattujen kanavien lisäksi Viasatin kanavat Explore, Nature/Crime ja History? Palveluntarjoajana toimii Sonera. Onkohan kyseessä joku kampanja, vai tulivatko nuo kanavat niiden äskettäin poistuneiden tilalle? Yritin googlella selvittää asiaa, mutta joko en osaa etsiä, tai sitten Sonera ei ole noista mitään tiedotetta tai vastaavaa julkaissut.

En viitsi asiakaspalvelun kautta asiaa selvittää, jos kuitenkaan noiden ei pitäisi näkyä, niin sulkevat vielä ko. kanavat. Ei noita suuremmin varmaan tule katsottua, mutta ihan sopivaa ajanvietettä tässä NHL-pelien alkamista odotellessa.

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Mitä kuuluu nyt eilisessä Kaappaus Keittiössä -sarjassa elämäntaparemonttia starttailleelle Toripöllö-pubin Antille? Kertokaapas, oi vanhoilla kotikulmilla asuvat se mulle.

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ensimmäisen kerran kun lisäsin Paypal-tiliin korttini niin jouduin soittamaan pankkiini että sain tuon koodin tietooni. Nykykäytännöstä ei ole tietoa.

-Tinke
Muistaakseni minulta ne veloittivat yhden euron ja sen tapahtuman viestissä näkyi tuo koodi. Sitten kun varmennus oli tehty niin hyvittivät sen takaisin.

Kesti noin vuorokauden kun näkyi pankissa.

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Monet varmasti Speden Spelit-ohjelmassa olleen kilpailuosion "silmät kiinni nyt, jalasta kiinni nyt" eli kilpailijat sulkivat silmänsä ja nostivat toisen jalan ilmaan ==> pitempään pystyssä pysynyt voitti.

Miten tuollaisessa kilpailumuodossa mahtaisivat menestyä a) syntymästään asti sokeat b) sokeutuneet ihmiset? Pystyykö sokeat seisomaan yhden jalan varassa helpommin kuin näkevät?

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko asunnot.oikotie.fi palvelun käyttöehdot, hinnat, tekniikka tms muuttunut jotenkin radikaalisti, kun ei siellä näytä olevan kuin murto-osa siitä ilmoitusmäärästä mitä ennen? Ihan hiljattain on ollut vielä aika samat ilmoitukset kuin jokakodissa ja etuovessa, nyt yhtäkkiä vain n 10% niistä.

edit: tai sitten oli vaan joku bugi, koska nyt haku löysi n puolet kohteista. Tai sitten en vaan osaa.

Viimeksi muokattu:

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Melkoinen Mata Hari saanut kyllä olla jos ja kun tuollaisilla väärennöksillä onnistunut kusettamaan melkoisen summan myttyä. Tosin miehet ovat naisille persoja, joten sinänsä en edes ihmettele. Mutta oliko noissa summissa nyt mitään järkeä, luulisi että vähempikin olis riittänyt. Yritys hyvä kymmenen, kiinni ei olis kannattanut jäädä mutta kivaa varmaan ollut hetken aikaa!

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mistä voisi Uudellamaalla (mitä lähempänä Rajamäkeä, sen parempi) hakea kuormalavoja ilmaiseksi? Tiedän että sellaisia paikkoja on. Paikallinen Rautia myisi euron kpl mutta miksi maksaa sitäkään. Myös muu ilmainen puutavara kiinnostaa lajista tai laadusta riippumatta.

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Tuli (taas) mieleen tuolla JA:n kolumneja käsittelevässä ketjussa mainitusta "Historian tekijä ja ympäri Suomen tuttu veskari Sportin maalivahdeiksi" -otsikosta, että ilmeisesti näitä "klikkejä" kerätään mainostajat mielessä. Olenko siis oikeassa? Siis x määrä klikkejä saat jotain rahaa mainostajalta?

Tämä nyt siis koskee kaikkia tämäntyylin mainossivustoja, mutta miksi tällaiseen tyyliin on ylipäätään päädytty? Eikö noita klikkejä olisi helpompi koneellisesti hoitaa lisää? Vai onko tämä liian rehellistä kusettamista? Miksi mainostaja haluaa mukaan tällaiseen touhuun, eli uutisten otsikon lukuarvoa vähentämällä saadaan joku klikki/näyttökerta? Eikö mainostajalla ole mitään väliä tällaisesta? Kuitenkin ollaan niin tarkkana muuten omasta imagostaan..?

Onko tämä ainoa tapa toteuttaa mainonta verkkosivuilla, vai onko toimivaksi todettuja muita metodeja? Onko ne sivut vain tyhmiä, jotka eivät koske uutisiinsa mainostulot mielessä?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy