Stokkalla ruuhkapäivinä. Joulun alla ja vastaavina päivinä ainakin.Onko jossain kaupoissa ostosten pakkaajia? Siis Suomessa ja ihan ruokakaupoissa.
Stokkalla ruuhkapäivinä. Joulun alla ja vastaavina päivinä ainakin.
Ei suora vastaus kysymykseen, mutta Toni Lydmanin Wikipedia-sivulla sanotaan seuraavaa:Kuuluuko kukaan juuri itse keksimääni (tuskin olen ensimmäinen) Triple Silver Clubiin? Tämä siis sillä tavalla, että niin Stanley Cup-finaalit kuin MM- ja Olympiafinaalit on hävittynä, mutta track recordista ei löydy myöskään mistään näistä voittoa. Varmasti näitä löytyy ja todennäköisesti vielä suomalaisia. Jarkko Ruutu?
Edit. Jarkko Ruutu ainakin taisi osua oikeaan.
Having lost the Olympic final (2006), World Championship final (1998, 1999), World Cup final (2004) and Stanley Cup final (2004), Lydman and his fellow countrymen Jarkko Ruutu, Kimmo Timonen and Sami Salo, are the only members of the unofficial "Quadruple Silver Club", a somewhat humorous reference to the Triple Gold Club and the unofficial "Quadruple Gold Club" for players who have won the most important championships available to the sport.
Stokkalla ruuhkapäivinä. Joulun alla ja vastaavina päivinä ainakin.
Thanks. Enpä ole itse törmännyt pakkaamiseen. Tuli vaan mieleen kun FB:ssä on jaettu lähipäivinä kolumnia, missä kerrotaan kehitysvammaisen pojan jakaneen jotain lappuja pakkaamiinsa kasseihin. Lapuissa oli jotain mietelauseita ja kohta sille kassalle olikin pitkä jono, vaikka kassoja olisi ollut vapaanakin.Samoin Vii Voanissa aina kun omistajaa sattuu huvittamaan.
Jees, kiitos. Siellä olikin jo kommenteissa todistettu epäilykseni, eli kyseessä oli (ehkä keksitty) englannista käännetty tarina. Kiva stoorihan toi on.
Jees, kiitos. Siellä olikin jo kommenteissa todistettu epäilykseni, eli kyseessä oli (ehkä keksitty) englannista käännetty tarina. Kiva stoorihan toi on.
Johtaako kaman käyttö siihen, että camohousut alkavat näyttää käyttäjistään hyviltä, vai johtaako camojen käyttö huumeiden pariin?
Johtaako kaman käyttö siihen, että camohousut alkavat näyttää käyttäjistään hyviltä, vai johtaako camojen käyttö huumeiden pariin?
Samaan ihmettelyyn voi liittää myös liekkihupparit ja ne sellaiset "vauhtilasit". Ei kaikki näihin pukeutuvat tietenkään huumetta ota, mutta aika usein kyllä. Varsinkin näiden yhdistelmät on useimmiten hyviä tuntomerkkejä.Johtaako kaman käyttö siihen, että camohousut alkavat näyttää käyttäjistään hyviltä, vai johtaako camojen käyttö huumeiden pariin?
Finaalin häviäminen ei ole este Gold Clubiin pääsemiselle, joten en oikein hyväksy ajatusmallia jossa mestaruuden voittaminen olisi Silver Clubiin pääsemisen este. Toki jokainen voi itse määritellä tämän klubin kriteerit. Nimimerkki @benicio (ai kato se olen minä) on tehnyt ansiokasta selvitystä aiheesta täällä:Kuuluuko kukaan juuri itse keksimääni (tuskin olen ensimmäinen) Triple Silver Clubiin? Tämä siis sillä tavalla, että niin Stanley Cup-finaalit kuin MM- ja Olympiafinaalit on hävittynä, mutta track recordista ei löydy myöskään mistään näistä voittoa. Varmasti näitä löytyy ja todennäköisesti vielä suomalaisia. Jarkko Ruutu?
Edit. Jarkko Ruutu ainakin taisi osua oikeaan.
Tämä ei ole tietokilpakysymys, vaan mä vaan nukuin fysiikan tunnit.
Kuinka suuri voima on naamaan osuvalla tennispallolla? Nopeudet esim. 50 km/h, 100 km/h ja 200 km/h. Tennispallohan painaa noin 60 grammaa.
Kerrotaan nyt laskutapakin. Ensimmäisen saat kaavaan sijoittamalla 0,5*m*v^2Kuinka suuri voima on naamaan osuvalla tennispallolla? Nopeudet esim. 50 km/h, 100 km/h ja 200 km/h. Tennispallohan painaa noin 60 grammaa.
Toimiiko tämä myös voimantuotossa jos ajatellaan esim rakettia, eli jos nopeutta tarvitaan nostaa kaksinkertaiseksi niin tarvittava (moottorin) voima pitää olla nelinkertainen?Kerrotaan nyt laskutapakin. Ensimmäisen saat kaavaan sijoittamalla 0,5*m*v^2
eli:0.5*0.06*(50/3.6)^2=5.787
Loput samalla tavalla tai vaan kertomalla neljällä edellinen, koska nopeus aina kaksinkertaistuu niin voima nelinkertaistuu.
Ja juuri kun minä sain kuulla tyttöystävältäni että ei löydy Suomesta... huomaa etten ole juuri aikaa hedelmähyllyllä viettänyt.Onhan noita ihan Prismoissa ja Citymarketeissa.
Eikä ole ilmeisesti tyttöystäväsikään.Ja juuri kun minä sain kuulla tyttöystävältäni että ei löydy Suomesta... huomaa etten ole juuri aikaa hedelmähyllyllä viettänyt.
Ja juuri kun minä sain kuulla tyttöystävältäni että ei löydy Suomesta... huomaa etten ole juuri aikaa hedelmähyllyllä viettänyt.
Miksi käyttää Googlea kun voi mennä Jatkoajan keskustelupalstalle ja kysyä sieltä kyseistä asiaa? Päälle saa vielä enemmän tai vähemmän kohteliasta vittuilua.Jos mulla olisi tyttöystävä, niin kyseenalaistaisin ja tuplavarmistaisin kaiken tiedon, mitä sitä kautta saisin.
Vähän munapusseilua olla käyttämättä Googlea, koska tyttöystävä tietää jo kaiken. Aika harvoin nainen on oikeassa, oikeastaan yhtään missään. Ehkä mulla ei sen takia ole tyttöystävää.