Straight Edge
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Leafs, Jokerit
Eikö Pakohuonepeleille ole omaa ketjua, vai enkö vaan osannut etsiä? Miten muistaisin sellaisen ketjun nähneeni?
Mitä tapahtuu Jenkkien Pressaprosessille jos, "President Elect" -tittelillä oleva henkilö kuolee (tai on muuten fyysisesti kykenemätön hoitamaan pestiään) äänestyspäivän ja virkaannimityksen/virkaanastumisen välisenä aikana?
Siirtyykö "President Elect" titteli automaattisesti tulevalle Varapresidentille, kuten niin käy, jos Presidentille virassaan ollessaan sattuu jotain?
Prismassa taisi olla kahden tunnin kiekkopaikat. 17:01 menet niin ehdit matsin katsomaan.Olen menossa lauantaina katsomaan IFKn matsia Vantaalle Old Story ravintolaan. Minne Old Storyn lähelle saisi auton parkkiin matsin ajaksi?
Prismassa taisi olla kahden tunnin kiekkopaikat. 17:01 menet niin ehdit matsin katsomaan.
Miksi kiitit modeketjussa? :DMuuten tuo kelpaisi mutta käydään ennen matsia jossain pizzalla niin en usko että pari tuntia riittää?
Miksi kiitit modeketjussa? :D
Nyt tajusin.Lue itsemurha-ketjun tämän päivän viestit.
@Tinke-80 , Yritin neuvoa yv:llä...
Matsi alka pe 19.30, ainakin osa katuvarsipaikoista on maksullisia 7.00-19.00.Ei ole tullut mitään yvtä?
Kuka mahtaa olla artisti, joka esittää cover-version Simon & Garfunkelin biisistä "Sound of Silence"? Kuullut välillä radiosta. Aivan hirveän kuuloista.
Olen muistaakseni ainakin kerran kertonut nimimerkkini taustan, mutta koska siitä on sen verran paljon aikaa, niin kerrotaan sitten toistamiseen.Tuli tässä nyt ihan vaan mieleen kysyä herralta itseltään, mistä nimimerkki @alwahla mahtaa juontaa juurensa, vai onko se vain päässä keksitty sana? Sen verran uniikki nettialias että kiinnostaisi kuulla ajatusprosessi sen takana :D
Hyvin luotettavia, koska isoja toimijoita.Kuinka luotettavia ostopaikkoja Ebay tai Amazon ovat?
En ole koskaan ostanut mitään kummastakaan paikasta, joten siksi tiedustelen asiaa.
Ja ainakin Jenkki/Kanada/UK akselilla Ebay hoitaa alv:n tilityksen suoraan, eli lähetys ei jää aina tulliin ja jos jää (hiukan lähettäjän kädettömyydestä kiinni) sen saa sieltä parin minuutin klikkailulla ilman kuluja jatkamaan matkaa. Isoilta myyjiltä en muista jääneen tulliin ikinä, mutta pienemmiltä jää joskus. Itse olen ostanut eBayn kautta tuhansia lätkäkortteja tai levyjä tässä vuosien saatossa.Kuinka luotettavia ostopaikkoja Ebay tai Amazon ovat?
En ole koskaan ostanut mitään kummastakaan paikasta, joten siksi tiedustelen asiaa.