Eikö kysymys ole sama kuin jos kysyisin kumpi on enemmän väärin: 5+5=9 tai 5+5=11? Yhtä väärin molemmat.1. Virkamies tulkitsee lakia ja asetusta väärin ja jättää myöntämättä Virtaselle etuuden, joka tälle kuuluu.
2. Virkamies tulkitsee lakia ja asetusta väärin ja myöntää Niemiselle etuuden, joka ei tälle kuulu.
Kummassa tapauksessa virkamies on toiminut objektiivisesti ottaen taitamattomammin? Entä jos tapauksia on useita? Miten mahdollinen tahallisuus vaikuttaa asiaan?
Ei mitään kovin voimakkaasti tuoksuvaa
Lyhyestä virsi kaunis: on.Onko muillakin tullut Spotifysta päivitysten myötä hidas, takkuileva ja kaatuileva?
Nyt on tyhmä kysymys mutta en jaksanut etsiä tyhmien kysymysten ketjua. Miten täällä laitetaan linkit niin, että siinä ei lue suoraan se linkki, vaan esim kuvaus videosta tms?
Eli en haluaisi että linkkini näyttävät tältä https://www.youtube.com/watch?v=mTfEDvVVwYE
vaan että siinä lukisi esim "wooo" jota painamalla tonne videoon pääsee. En ole vielä keksinyt miten se tällä uudistetulla palstasoftalla toimii :D
[url=www.hs.fi]Hesari[/url]
Viestin liitteenä kuva ötökästä jota en tunnista. Koira kannellut noita sisälle nyt pari kertaa ulkoota. Ötökkä ei myöskään kuole helpolla. (lue liiskaannu).
Kertokaa mikä toi on?
Kännykällä selatessa olen huomannut että olen lähettänyt kaveripyyntöjä vahingossa muutamaan kertaan. Sama on sattunut kavereillekin. Ja minullekin on tullut kvaripyyntöjä tuntemattomilta, eli oletan että ovat lähettäneet vahingossa.Voiko Facebook jostain syystä automaattisesti lähetellä kaveripyyntöjä? Kun minun kaverilistaani on ainakin ilmestynyt iso kasa ihmisiä, joille en kyllä muista edes lähettäneeni kaveripyyntöä?
Tickets are only available for groups of ten or more travellers from now until May.
Tarkoittaako tuo että toukokuun alussa vai lopussa saa muitakin kuin ryhmälippuja? Tuon now uskoisin olleen tuossa siitä asti (syksystä) kun tieto on kirjoitettu, eli se ei ole oleellista.
Tuosta en tiedä, mutta muita ötököitä on ollut riesaksi asti. Joskus viitisen vuotta sitten keittiön kaapissa kuhisi riisihäröjä. Puuropaketin mukana vissiin tulivat kaupasta. Kaikki kuivamuona roskiin ja keittiön pesu riitti poistamaan ne. Toi nyt ei ollut isokaan ongelma, mutta pari kolme vuotta sitten kerrostalossa oli luteita ja siis munkin kämpässä. Voi vittu sitä touhua. Nyt vissiin joku viemäri-itikka täällä kiusaa ja sohvallakin saattaa olla jotain toukkia/kovakuoriaisia. Kerran oon nähnyt molemmat...Viestin liitteenä kuva ötökästä jota en tunnista. Koira kannellut noita sisälle nyt pari kertaa ulkoota. Ötökkä ei myöskään kuole helpolla. (lue liiskaannu).
Osaako joku vastata mitä on tapahtunut Decasport-nimiselle yritykselle? Yritys valmisti siis yksilöllisiä hammassuojia urheilijoille ja iso osa Liigajengeistä sekä osa NHL-pelaajista käyttää heidän suojiaan..