Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:Kysymys lainoppineille:
Jos firman A vakituinen työntekijä kaupataan vanhana työntekijänä siirtyväksi firmaan B, eikä luonnollisesti vanha työsopimus enää pädekään firman B kanssa. Firman B työsopimus ei vastaa firman A kanssa tehtyä, eikä myöskään YT-neuvotteluissa ole sovittu/päätetty firman B lisäämistä osista työsopimukseen. Miten tuollaisen työsopimuksen kanssa menetellä? Jos kieltäydyt allekirjoittamasta, miten käy? Voiko sopimukseen pyytää/vaatia tarkistuksia? Mitä työnantaja voi muuttaa työsopimukseen vanhan (vakituisen) työntekijän kyseessä ollessa?
Mr. Smith kirjoitti:Miten menee futiksessa ikärajat nuorten maajoukkueissa?
Kuinka vanhaksi voi oikein pelata alle 21-vuotiaiden maajoukkueessa? Maalaisjärki sanoisi että 20 vuotta ja nuoremmat pelaa siellä mutta ei ilmeisesti. Onko kellään tietoa?
JiVe kirjoitti:Mistäs päin internetiksiä löytäisin sivun, josta voisin katsella jääkiekkovarusteita? Mielellään hintatietojen kanssa. Googletus ei tuottanut tulosta.
- http://www.greatskate.fi/ ,JiVe kirjoitti:Mistäs päin internetiksiä löytäisin sivun, josta voisin katsella jääkiekkovarusteita? Mielellään hintatietojen kanssa. Googletus ei tuottanut tulosta.
Siivu-Leevi kirjoitti:Katselin sunnuntai-illan ratoksi Live8-konserttia ja ainakin U2:n aikana jättiscreenillä pyöri afrikan maiden lippuja ees sun taas. Sattuipa silmään, että kaikissa paitsi yhdessä näkemässäni lipussa on vihreää väritystä.
Osaako joku kertoa mikä on vihreän värin merkitys ja tausta afrikan maiden lipuissa?
Ainakin Libyan täysin vihreässä lipussa - joka muuten on ainoa yksivärinen valtion lippu maailmassa - vihreä väri symboloi Islaminuskoa, jonka tunnusväri on vihreä.Siivu-Leevi kirjoitti:Osaako joku kertoa mikä on vihreän värin merkitys ja tausta afrikan maiden lipuissa?
Vesa kirjoitti:Kuinka englanniksi ilmaistaan :
- Rivitalo
- Kerrostalo
- Rivitalo
- Kerrostalo
- Rivitalo
- Kerrostalo
Siivu-Leevi kirjoitti:Osaako joku kertoa mikä on vihreän värin merkitys ja tausta afrikan maiden lipuissa?
Kaiser Soze kirjoitti:Minä kun en koskaan näin suuria rahoja ole nähnyt, olen täysin ymmälläni. Minne ihmeeseen sijoittaisin kahdeksankymmentäneljä euroa?
K
Käsittääkseni pelaaja saa pelata meneillään olevat arvokisakarsinnat loppuun asti, vaikka tuo ikäraja umpeutuisi pelaajan kohdalla kesken karsintojen. Tästä syystä U-21- joukkueessa hilluu noita yli-ikäisiä aina karsintojen loppua kohden.Mr. Smith kirjoitti:Siis 22-vuotias Scheweleff pelaa vieläkin alle 21-vuotiaiden maajoukkueessa? Ja näyttää olevan ainakin 6.9.05 pelattavan Makedonia ottelun miehistössäkin. Kuinka vanhaksi voi oikein pelata alle 21-vuotiaiden maajoukkueessa? Maalaisjärki sanoisi että 20 vuotta ja nuoremmat pelaa siellä mutta ei ilmeisesti. Onko kellään tietoa?
Kaiser Soze kirjoitti:Täytyy toivoa että johtoportaassa eivät joudu painimaan samanlaisten huolien kanssa. Tämä on kerrassaan sietämätön paine, kun rahaa tuli kerralla näin paljon
Minä kun en koskaan näin suuria rahoja ole nähnyt, olen täysin ymmälläni. Minne ihmeeseen sijoittaisin kahdeksankymmentäneljä euroa?