HAHATwite kirjoitti:Jos olisin tiennyt että tuo porilainen on alasti olisin jättänyt neuvomatta.
Hehe, olin kyllä mielestäni jo maininnut asiasta.
HAHATwite kirjoitti:Jos olisin tiennyt että tuo porilainen on alasti olisin jättänyt neuvomatta.
erture kirjoitti:Miten tuon nickin vaihtaminen onnistuu? Typerä kun olen.. Vai oletko tehnyt kokonaan uuden tunnuksen? Mikä lienee kyseenalaista.
Germanicus kirjoitti:Paitselo: minkä takia vaihdoit nimimerkkiäsi ja mitä se oikein tarkoittaa? Omani vaihdoin, koska vittuunnuin täysin siihen epämääräiseen räpellykseen, joka mulla aiemmin oli. Germanicus oli sentään roomalainen kenraali, joka katalasti myrkytettiin. Nykinen nimimerkkini sivuaa (Germania) myöskin aikaisempaa kiinnostuksen kohdetta, eli kolmatta valtakuntaa.
Ja mikäs se vanha sitten oli?Germanicus kirjoitti:Nykinen nimimerkkini sivuaa (Germania) myöskin aikaisempaa kiinnostuksen kohdetta, eli kolmatta valtakuntaa.
Hämmentävän edullisia hotelleja on kaksi kappaletta:Nikke kirjoitti:Kertokaas minulle joko tässä ketjussa tai yv:nä hinta/laatusuhteeltaan hyv(i)ä motelli/halpa motelli/retkeilymaja Turussa tai noin 20 kilomertin säteellä Turun lähistöltä. Hostel Turku on jo tiedossa mutta muita vinkkejä tarvittaisiin.
Kiitos tästä, omenahotellin löysinkin mutta tämä Hesehotelli oli unohtunut. Sitä pitäisi melkein ihan periaatteesta kokeilla...Ruutiveijari kirjoitti:Hämmentävän edullisia hotelleja on kaksi kappaletta
Siis ymmärsinkö oikein, että haluat kopioida DVD-levyjä? Miksi et tee hommaa tietokoneella, saa helposti kopioitua ilman macrovisionia jne.Kaiser Soze kirjoitti:Jokos markkinoilta on saatavissa kovalevyllistä DVD-tallenninta, josta saa näppärästi macrovisionin pois ja siten kopioitua alkuperäiseltä levyltä leffan kiintolevylle ja sitten taasen polttaa sen tyhjälle aihiolle?
Lawless kirjoitti:Siis ymmärsinkö oikein, että haluat kopioida DVD-levyjä? Miksi et tee hommaa tietokoneella, saa helposti kopioitua ilman macrovisionia jne.
Kaiser Soze kirjoitti:Ja mikäs se vanha sitten oli?
Näistä varmaan voisi modet tiedottaa tuolla penalttikejussa tai jossain mualla, jos tästä nyt varsinainen villitys tulee...
Mä voisin vaihtaa nickini vaikkapa.. Johnny Wad!
K
Schwalbe kirjoitti:Miksi osa jengistä kirjoittaa nickinsä pienellä alkukirjaimella? Eikö käyttäjänimi ole samalla tavalla erisnimi kuin etu- tai sukunimikin? Vai onko kaikki pelkkää harhaa ja yleistä pihallaoloa?
wilco kirjoitti:Se on nääs se taiteilijanimi...
Että silleen...
Tai k.d. lang. Meni läpi.Schwalbe kirjoitti:Jaa niinku sting ja mike monroe ja hector?
Ei mee läpi.
Omalla autolla VT3-myöten.Jeda kirjoitti:miten Helsingistä pääsee helpoiten Pirkkalan lentokentälle? Ryanairin kyytiin tarttis päästä.
Jeda kirjoitti:Lesboja ei lasketa. Asiasta kuudenteen, miten Helsingistä pääsee helpoiten Pirkkalan lentokentälle? Ryanairin kyytiin tarttis päästä.
Schwalbe kirjoitti:Miksi osa jengistä kirjoittaa nickinsä pienellä alkukirjaimella? Eikö käyttäjänimi ole samalla tavalla erisnimi kuin etu- tai sukunimikin? Vai onko kaikki pelkkää harhaa ja yleistä pihallaoloa?