Sekalaisten kysymysten ketju II

• 7 107 855
  • 47 279

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
erture kirjoitti:
Miten tuon nickin vaihtaminen onnistuu? Typerä kun olen.. Vai oletko tehnyt kokonaan uuden tunnuksen? Mikä lienee kyseenalaista.

Lähetä Moderaattoreille sähköpostia, jos haluat vaihtaa nickisi. Ei sitä kyllä ilman perusteluja ruveta vaihtamaan, tämä tiedoksi. Eikös Modet jossakin joskus ilmoittaneet, että nimimerkin voi pyynnöstä vaihdatuttaa YHDEN KERRAN - jos sen jälkeen vielä haluaa vaihtaa, niin pitää olla jo todella päteviä syitä operaatioon.

Ainakin minun kohdallani homma toimi oikein hienosti.

edit: niin ja siis ne kaikki aikaisemmat Predator-nickillä kirjoittamani viestit näkyvät nyt sitten Paitselon kirjoittamina. Ei tässä ollut tarkoituskaan päästä "epämääräisestä menneisyydestä" mitenkään eroon, vaan halusin TODELLA VANHAN, minulle perinteisen nickin takaisin käyttööni.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Paitselo: minkä takia vaihdoit nimimerkkiäsi ja mitä se oikein tarkoittaa? Omani vaihdoin, koska vittuunnuin täysin siihen epämääräiseen räpellykseen, joka mulla aiemmin oli. Germanicus oli sentään roomalainen kenraali, joka katalasti myrkytettiin. Nykinen nimimerkkini sivuaa (Germania) myöskin aikaisempaa kiinnostuksen kohdetta, eli kolmatta valtakuntaa.

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Minua taas kiinnostaa, että onko Pred.. ööh Paitselon esimerkillä syntymässä todellinen muoti-ilmiö jatkoaika.comin historiassa?

Syksyn 2005 muotia ovat tunteita herättävät ja aistikkaat nimimerkit, mutta kuitenkin istuvat ja vanhoja arvoja korostavat. Kannattaa välttää takavokaaleja ja teräviä konsonanttikombinaatioita (ennen kaikkea ruokien nimiä toim. huom.) sillä ne ovat poistuneet muodista nu metallin ja tepsin mestaruuksien myötä. Oli miten oli, niin tukalat ajat ovat moderaattoreilla edessä sääntökirjan porsaanreikien kanssa jos useampi palsta-aktiivi vaihtaa nimimerkkinsä.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Germanicus kirjoitti:
Paitselo: minkä takia vaihdoit nimimerkkiäsi ja mitä se oikein tarkoittaa? Omani vaihdoin, koska vittuunnuin täysin siihen epämääräiseen räpellykseen, joka mulla aiemmin oli. Germanicus oli sentään roomalainen kenraali, joka katalasti myrkytettiin. Nykinen nimimerkkini sivuaa (Germania) myöskin aikaisempaa kiinnostuksen kohdetta, eli kolmatta valtakuntaa.

No voihan kärsä. Samaa asiaa kysyy nyt sitten minulta tuhat ja kolmetoista ihmistä yhtäaikaa yyveenä. Ei tässä ole mitään tragediaa takana, halusin vain palata "urani alkulähteille". Aloitin tämän netissä surfaillun joskus kauan sitten, vuonna dinosauruksen muna, nimellä Paitselo.
Ja Paitselon nimellä tämä "ura" tulee sitten joskus myös päättymään.

Terveisin Tuuliviiri nimeltä Paitselo.

Pitäisi ostaa espressokeitin, sellainen vanhanaikaisen näköinen. Ei saisi montaa sataa maksaa. Neuvokaa. Ja sellainen lieden päällä lämmitettävä ei nyt tässä tapauksessa käy.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Germanicus kirjoitti:
Nykinen nimimerkkini sivuaa (Germania) myöskin aikaisempaa kiinnostuksen kohdetta, eli kolmatta valtakuntaa.
Ja mikäs se vanha sitten oli?

Näistä varmaan voisi modet tiedottaa tuolla penalttikejussa tai jossain mualla, jos tästä nyt varsinainen villitys tulee...

Mä voisin vaihtaa nickini vaikkapa.. Johnny Wad!

K

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Kertokaas minulle joko tässä ketjussa tai yv:nä hinta/laatusuhteeltaan hyv(i)ä hotelli/halpa motelli/retkeilymaja Turussa tai noin 20 kilomertin säteellä Turun lähistöltä. Hostel Turku on jo tiedossa mutta muita vinkkejä tarvittaisiin.

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Ruutiveijari kirjoitti:
Hämmentävän edullisia hotelleja on kaksi kappaletta
Kiitos tästä, omenahotellin löysinkin mutta tämä Hesehotelli oli unohtunut. Sitä pitäisi melkein ihan periaatteesta kokeilla...

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siirretääs tänne, kun noita special-ketjuja ei lue kukaan..
Jokos markkinoilta on saatavissa kovalevyllistä DVD-tallenninta, josta saa näppärästi macrovisionin pois ja siten kopioitua alkuperäiseltä levyltä leffan kiintolevylle ja sitten taasen polttaa sen tyhjälle aihiolle?

Tahtoo semmosen.

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaiser Soze kirjoitti:
Jokos markkinoilta on saatavissa kovalevyllistä DVD-tallenninta, josta saa näppärästi macrovisionin pois ja siten kopioitua alkuperäiseltä levyltä leffan kiintolevylle ja sitten taasen polttaa sen tyhjälle aihiolle?
Siis ymmärsinkö oikein, että haluat kopioida DVD-levyjä? Miksi et tee hommaa tietokoneella, saa helposti kopioitua ilman macrovisionia jne.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lawless kirjoitti:
Siis ymmärsinkö oikein, että haluat kopioida DVD-levyjä? Miksi et tee hommaa tietokoneella, saa helposti kopioitua ilman macrovisionia jne.

Enpä viitsi tietokonetta ostaa sen vuoksi, että saisin leffat kopioitua.

Edit. Keskustelu on nyt tuola DVD-soitin-ketjussa..

Viimeksi muokattu:

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Kaiser Soze kirjoitti:
Ja mikäs se vanha sitten oli?

Näistä varmaan voisi modet tiedottaa tuolla penalttikejussa tai jossain mualla, jos tästä nyt varsinainen villitys tulee...

Mä voisin vaihtaa nickini vaikkapa.. Johnny Wad!

K

Vanha nimimerkkini oli reds1897, joka oli täysin perseestä.

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi osa jengistä kirjoittaa nickinsä pienellä alkukirjaimella? Eikö käyttäjänimi ole samalla tavalla erisnimi kuin etu- tai sukunimikin? Vai onko kaikki pelkkää harhaa ja yleistä pihallaoloa?

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Schwalbe kirjoitti:
Miksi osa jengistä kirjoittaa nickinsä pienellä alkukirjaimella? Eikö käyttäjänimi ole samalla tavalla erisnimi kuin etu- tai sukunimikin? Vai onko kaikki pelkkää harhaa ja yleistä pihallaoloa?

Se on nääs se taiteilijanimi...

Että silleen...

Jeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ehei!

Lesboja ei lasketa. Asiasta kuudenteen, miten Helsingistä pääsee helpoiten Pirkkalan lentokentälle? Ryanairin kyytiin tarttis päästä.

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Jeda kirjoitti:
Lesboja ei lasketa. Asiasta kuudenteen, miten Helsingistä pääsee helpoiten Pirkkalan lentokentälle? Ryanairin kyytiin tarttis päästä.

RyanAirin bussi Rautatientorilta on kanssa näppärähkö.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mistä voi hakea viestillä toisen ihmisen numeroa jos tietää vain nimen, esim Unelma Panopuu? Kernaasti huokea vaihtoehto.

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miten tälläiseen (katso liitekuva) vaijerilukkoon saa vaihdettua koodin?

Liitteet

• vaijerilukko.jpg
    vaijerilukko.jpg
    20,9 KB · kertaa luettu: 454

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Maahockeyn pleijaripeliohjelmaa löytyykö mistään?

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Schwalbe kirjoitti:

Koska minä en ainakaan jaksa painaaa shiftiä esim. irkatessani tai ICQ:tä käyttäessäni, näinpä kaikista sanoista putoaa vähitellen iso alkukirjain. Onko se sitten cool tai ihan vain sweet? No ei, mutta en minä ainakaan enää vaihda bitniriin iso b:tä, se vain ei näytä oikealta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy