Kiisa kirjoitti:Maahockeyn pleijaripeliohjelmaa löytyykö mistään?
Kelpaako tämä:
http://www.yle.fi/cgi-bin/tekstitv/ttv.cgi/25801
Kiisa kirjoitti:Maahockeyn pleijaripeliohjelmaa löytyykö mistään?
bitnir kirjoitti:
puuha-pete kirjoitti:Mistä voi hakea viestillä toisen ihmisen numeroa jos tietää vain nimen, esim Unelma Panopuu? Kernaasti huokea vaihtoehto.
Jeda kirjoitti:miten Helsingistä pääsee helpoiten Pirkkalan lentokentälle? Ryanairin kyytiin tarttis päästä.
Groove Armada kirjoitti:Minkä helevetin vuoksi moni "allekirjoittaa" viestinsä tähän teksti-kenttään? Näkeehän sen viestin kirjoittajan tuosta sivupalkistakin.
terv,
groove.
tilliliha kirjoitti:No eikös kirjeessäkin kirjoiteta ensin lähettäjän nimi ja osoite (tässä tapauksessa suosikkijoukkue) kuoren vasempaan ylämummoon ja sitten vielä nimi kirjeen loppuun. Se on kohteliasta.
Sivuverkko kirjoitti:Joku tietokone-expertti voisi kertoa, miksi aina aika-ajoin (kuten nyt) selaimeni (Firefox) ei näytä keskustelupalstoilla ääkkösiä, vaan ne on kysymysmerkkeinä? Täällä Jatkoajassa minulla ei kyllä ole sitä ongelmaa koskaan esiintynyt, mutta monissa muissa paikoissa on, esim. Ilta Sanomien keskustelupalstalla. Tämä Jatkoajan keskustelupalsta on ilmeisesti tehty jotenkin paremmalla systeemillä, kun sitä ongelmaa ei koskaan esiinny. Erikoiseksi tuon homman tekee se, että se esiintyy vain aika-ajoin. Explorerilla ei tätä ongelmaa ole.
pyhimys kirjoitti:Mitä tarkoittaa vuokratakausvakuutus? Siis, jos on vuokraamassa asuntoa.
Hieman tähän liittyen, minkä takia joillain täytyy olla idioottimaisia lausahduksia joka tekstissä erikseen kirjoitettuna.Groove Armada kirjoitti:Minkä helevetin vuoksi moni "allekirjoittaa" viestinsä tähän teksti-kenttään? Näkeehän sen viestin kirjoittajan tuosta sivupalkistakin.
terv,
groove.
Varmaankin juuri siks~hi.Fosse kirjoitti:Niin vain pienet asiat voi ihmistä vituttaa...
Laiho kirjoitti:Joten, jos mielen päälläsi on jokin peli, jota suositella minulle ja on makuuni, kerro ihmeessä.
Vielä sen verran mainintaa, että budjettini on 50 euron rajamailla.
puuha-pete kirjoitti:Pro Evolution Soccer 4, varma valinta.
ervatsalo kirjoitti:Nimittäin. Kaikki mediathan ovat pullollaan yhteiskuntaan tai muihin ihmisiin suivaantuneiden, pettyneiden, raivostuneiden ja jopa suoranaiseen yhteiskunnalle haistatteluun taipuvaisten yrittäjien jokapäiväisestä via dolorosasta kertovia yleisönosastokirjoituksia ja sapekkaita artikkeleita.
bitnir kirjoitti:Korvataan sana yrittäjä millä tahansa ihmisryhmällä. Kysymys kuuluu: pääseekö mediaan ja yleisönosastoihin vain ruikuttajat? Esitelläänkö jossain mediassa elämäänsä tyytyväisiä ihmisiä/ihmisryhmiä?
vlad kirjoitti:Kyllä esitellään, esittäytyvät jopa ihan itse oma-aloitteisesti. Tämä ihmeellinen paikka löytyy täältä.
vlad.
Sv veinikretski kirjoitti:Mitä kolmenkilon postipaketin lähettäminen Eestistä Suomeen mahtaa maksaa ?
Czescku kirjoitti:Mozilla (ja luultavasti myös Firefox) näyttää joskus vaihtavan itsekseen tuon kirjaisintyypin (character encoding). Normaali Western (ISO-8859-1) muuttuu itsekseen ainakin minulla joskus unicodeksi tai jopa kyrilliseksi.