Suomessa on irc-galleria, mutta mitkä ovat vastaavat ulkolaiset sivustot?
Tackar och pockar.
Kuinka pystyy järkevällä tavalla arvioimaan auton arvon? Olen siis myymässä autoani, mutta en oikein tiedä, millaisella pyyntihinnalla kannattaisi lähteä, ja toisaalta missä siitä kannattaisi ilmoitelle, että saisi parhaan mahdollisen näkyvyyden.
Vaihdossa antaminen autoliikkeelle olisi toki helpoin vaihtoehto, mutta olen käsittänyt, että autoliikkeet ovat varsin nirsoja ottamaan pieniä, paljon ajettuja autoja vastaan. Ko. auto tosin on uudehko (2002), mutta koska kilometrejä on takana 174 000, niin se on Micralle kaiketi aika paljon.
Kuinka pystyy järkevällä tavalla arvioimaan auton arvon? Olen siis myymässä autoani, mutta en oikein tiedä, millaisella pyyntihinnalla kannattaisi lähteä, ja toisaalta missä siitä kannattaisi ilmoitelle, että saisi parhaan mahdollisen näkyvyyden.
Vaihdossa antaminen autoliikkeelle olisi toki helpoin vaihtoehto, mutta olen käsittänyt, että autoliikkeet ovat varsin nirsoja ottamaan pieniä, paljon ajettuja autoja vastaan. Ko. auto tosin on uudehko (2002), mutta koska kilometrejä on takana 174 000, niin se on Micralle kaiketi aika paljon.
Herrahan oli Jari Vilén.
Jo vuosia sitten suomalaisen jääkiekon sääntökirjasta poistettu kahden viivan syöttö on jo unohtunut joidenkin meidän mielistä. Väittelimme aiheesta kaverini kanssa, sillä kummallakin oli oma näkemyksensä asiasta. Eli kertokaapa viisaammat mitenkäs sääntö oikein menikään?
Tuomittiinko kahden viivan syöttö kuten paitsio jalkapallossa, syöttöhetken ratkaistessa sen onko syötön vastaanottaja paitsiossa vai ei (riippumatta siitä ehtiikö syötön vastaanottaja viivan väärälle puolelle syöttöhetken jälkeen)? Vai ratkaisiko ns. keskiviivan paitsion puhtaasti se oliko syötön vastaanottohetkellä syötön antajan ja vastaanottajan välissä kaksi viivaa?
Tuomittiin tismalleen niin kuin paitsio. Syötön vastaanotto ratkaisee ja nimenomaan pelaajan luistinten sijainti toiseen viivaan (punaviivaan) verrattuna.Jo vuosia sitten suomalaisen jääkiekon sääntökirjasta poistettu kahden viivan syöttö on jo unohtunut joidenkin meidän mielistä. Väittelimme aiheesta kaverini kanssa, sillä kummallakin oli oma näkemyksensä asiasta. Eli kertokaapa viisaammat mitenkäs sääntö oikein menikään?
Tuomittiinko kahden viivan syöttö kuten paitsio jalkapallossa, syöttöhetken ratkaistessa sen onko syötön vastaanottaja paitsiossa vai ei (riippumatta siitä ehtiikö syötön vastaanottaja viivan väärälle puolelle syöttöhetken jälkeen)? Vai ratkaisiko ns. keskiviivan paitsion puhtaasti se oliko syötön vastaanottohetkellä syötön antajan ja vastaanottajan välissä kaksi viivaa?
Kyllä vain. Pyykinpesukone kaipaa todellakin välillä puhdistusta. Kannattaa aloittaa puhdistamalla poistopuolen suodatin. Sen jälkeen aivan tavallista pesuainetta sisään ja ohjelmaksi valkopesu mahdollisimman kuumalla lämpötilalla. Kansi/luukku auki heti pesun jälkeen, niin ummehtuneisuus poistuu ja kone ei ruostu sisältä.Pitääkö pyykinpesukoneelle tehdä joskus joku "myrkkyliuospesu", ilman pyykkiä? Kuinka usein? Millä "myrkyillä" ja lämpötiloilla?
Eli ajokortti on kadonnut ja uutta tarvitaan, mutta ennen kuin marssin miliisin puheille, niin pitääkö kuva olla tosiaan ihan valokuvana mukana, vai käykö jos kuvan vie muistitikulla?
Mene sinne hikiseen kuva-automaattikoppiin miliisiasemalla ja ota kuva siellä niin pääset yhdellä käyntikerralla tästä vaivasta. Ota kolikoita riittävästi mukaan!
'Kaale' on mustat tai tummat. Yksikkömuoto on muistaakseni 'kaalo'. Voin olla väärässä, en kuulu kaaleihin, heh.Mistä tulee romanien/mustalaisten nimitys "kaalee"?
Eli ajokortti on kadonnut ja uutta tarvitaan, mutta ennen kuin marssin miliisin puheille, niin pitääkö kuva olla tosiaan ihan valokuvana mukana, vai käykö jos kuvan vie muistitikulla?
Kokeiltu, mutta miliisit ovat ilmeisesti kanittaneet määrärahojen puutteessa sen kuva-automaattikopin, koska sitä ei enää löytynyt. Ei kai auta kun mennä ihan oikeaan valokuvausliikkeeseen ottamaan se kuva.
No niin tämmöstä kysymystä pukkaa (ja ketjun muista viesteistä poiketen liittyy jopa jääkiekkoon :D)
Elikkä Montreal Nitro Nano Pro Teppo Numminen -komposiittimaila... Itse nolla minuuttia jääkiekkoa pelanneena ei mulla ole juurikaan näistä mailoista hintakäsitystä, joten minkähänlaisia hintoja tästä tai muista vastaavista kaupat pyytävät? Tai ehkä vielä parempi mittari olisi että paljonkon olisit itse valmis mailasta maksamaan, täysin uutena mutta siis jos tämä mainospuhe olisi huuto.netissä tai vastaavassa. En ole mailaa täällä siis myymässä, haluaisin vain jonkinlaisen rahallisen arvon tämäntyyppisille mailoille.
Joku linkki nettisivuille joista tämä näkyisi kelpaisi myös hyvin, kun itse en ainakaan Montrealin sivuilta löytänyt minkään sortin hinnastoa...
Puhoksen Intersport myi näitä Montrealin "player's model" nanomailoja muutama viikko sitten about 90 euroa kappale. Pro stockia siis olivat eli mailoissa ei ollut takuuta.