Karhu2 kirjoitti:Onko Jatkoajassa "in" inhota Poets of the Fallia?
Mikvit on Poets of the Fall?
Oikeastikin kysyttävää: onko Krunikan Savannahin tilalle tullut Korealainen ravintola mistään kotoisin? Mitä kannattaisi syödä siellä?
Karhu2 kirjoitti:Onko Jatkoajassa "in" inhota Poets of the Fallia?
Pilkunviilausta ehkäpä, mutta eikös Lonely Planetin ja Let's Go:n kirjat ole ihan eri asia? Siis Let's Go ei ole LP:n tekemä. Itse näistä olen käyttänyt Let's Go:n kirjoja, jotka mielestäni ovat parempia. Sisältävät enemmän täyttä faktaa ja asiaa. Lonely Planetissa on mm. kuvia ym. viemässä tilaa.HerraHermanni kirjoitti:Osta Let's go Europe kirja. Lonely Planetin värkkäämä opus ja on muute mahdottoman hyvä. Toi oli mukana mulla ja kaverilla vuonna 05,kun ympäri eurooppaa reilattiin.
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:Tuostapa sainkin vain lisävahvistuksen sille, miksi katson TV:stä vain uutiset, lätkää ja satunnaiset dokkarit...
Pari kertaa olen käynyt, molemmilla kerroilla söin "bulgogia", ensimmäisellä kerralla possusta ja toisella kerralla naudasta tehtyä - possusysteemi oli tulisempaa ja nautaversio makeampaa. Henkilökunta oli ystävällistä ja osaa auttaa hyvin tilausten kanssa. Suosittelen testaamaan, kyllä se paikkana nämä Helsingin peruskiinalaiset voittaa, mutta itse mieluummin yleensä valitsen kuitenkin thaipaikan, jos kaukoidän ruokaa tekee mieli.bitnir kirjoitti:Oikeastikin kysyttävää: onko Krunikan Savannahin tilalle tullut Korealainen ravintola mistään kotoisin? Mitä kannattaisi syödä siellä?
Googlekaan ei taida pystyä tekemään hakuja tulevaisuuteen.JoukaHainen kirjoitti:Mihin Phil Collins kuoli? Ei nyt ainakaan googlesta heti löytynyt...
proffa#8 kirjoitti:Olen kadottanut flash-playerin tietokoneestani, mistä saan sen ladattua takasin?
Teoriassa vai käytännössä?Mullet kirjoitti:Ainiin? Tulipas mieleen, että kuinka suuren nopeuden voi saada rakettimoottorilla?
tutzba kirjoitti:Pistäkääs äkkiä linkkiä siihen professori Tuomo Mörän jäätymiseen. Ei löydy youtubesta millään hakunimellä!
tutzba kirjoitti:Pistäkääs äkkiä linkkiä siihen professori Tuomo Mörän jäätymiseen. Ei löydy youtubesta millään hakunimellä!
10 kirjoitti:Kertokaapas kiinan kielen asiantuntijat että miten Kiinassa kirjoitetaan vuosiluvut? Onko numeroille omat kanji-merkit vai miten niiden kirjoittaminen tapahtuu? Tuleeko esimerkiksi vuoden 2007 kirjoittamisesta kilometrin mittainen jono erilaisia merkkejä vai pelkästään yksi?
Herrahan oli Jari Vilén.jihde kirjoitti:Kuka oli tämä suomalainen poliitikko, jota syytettiin jonkin lopputyön kopioinnista ja toimii nyt diplomaattina jossain päin Eurooppaa (Unkari?). Meni jo hermot googlen kanssa vääntämisestä, joten turvaan teihin.
Faijan pari vuotta vanha Sonyn digivideokamera levisi ja huollossa syyksi paljastui se, että laitteen sisällä oli auennut ruuveja, jotka olivat vahingoittaneet kameran koneistoa sen sisällä ajelehtiessaan. Korjaus maksaa yli kaksisataa euroa. Takuu on umpeutunut. Mikä virhevastuun tulkinnan käytäntö mahtaa olla, voisiko mennä sen piikkiin?
Faijan pari vuotta vanha Sonyn digivideokamera levisi ja huollossa syyksi paljastui se, että laitteen sisällä oli auennut ruuveja, jotka olivat vahingoittaneet kameran koneistoa sen sisällä ajelehtiessaan. Korjaus maksaa yli kaksisataa euroa. Takuu on umpeutunut. Mikä virhevastuun tulkinnan käytäntö mahtaa olla, voisiko mennä sen piikkiin?
Vitjake. Mitä pitäisi tehdä, kun uuden (10?) media playerin asennuksen jälkeen ei esim. Ylen mm-videot näy kunnolla. Samoin Nhl.comin koosteet ei pelitä. Olen yrittänyt rassata asetuksia (siis kuvaruudun päällä right click ja asetukset), mutta korkeintaan koko kuvan olen saanut pois. Ylen mediasalin puolella mulla on soittimena RP, jolla videot näkyvät hyvin.